UFC Fight Night 59: McGregor vs. Siver (18.01.2015)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

His behavior isn’t just showmanship? For example, Chael Sonnen is a very nice guy, when the cameras are turned off.
-From what I saw, he is like this all the time. I can understand all that shit in front of the camera. But if you act like this in private, too, behind the stage, without any cameras – it shows that you are an asshole and just a really bad person.

Conor taitaa olla 24/7 kusipää :)

Toki Conor on poikkeuksellisen äänekäs, mutta mun mielestä se on myös vaan on hyvin irlantilainen.
Mitä itse siellä asuin, niin herkemmin jengi lesoilee ja pitää ääntä yms kuin Saksassa, puhumattakaan sitten meidän hiirulaisten kotimaasta.

Plus mikä sen behaviour oikeastaan edes on, uskoo itseensä erikoisen paljon (liikaa?) ja sanoo sen?
Oli miten oli, huikeen viihdyttävä kaveri ja harvan ottelijan kaikkia pätkiä on samalla tavalla jaksanut katsoa. :D

Toki Conor on poikkeuksellisen äänekäs, mutta mun mielestä se on myös vaan on hyvin irlantilainen.
Mitä itse siellä asuin, niin herkemmin jengi lesoilee ja pitää ääntä yms kuin Saksassa, puhumattakaan sitten meidän hiirulaisten kotimaasta.

Plus mikä sen behaviour oikeastaan edes on, uskoo itseensä erikoisen paljon (liikaa?) ja sanoo sen?
Oli miten oli, huikeen viihdyttävä kaveri ja harvan ottelijan kaikkia pätkiä on samalla tavalla jaksanut katsoa. :D

Itseensä uskominen ja itseään täynnä olemisen välillä on melkoinen ero.
Jos haukkuu saksalais-venäläistä vastustajaa ennen matsia natsiksi niin täytyy olla totaalinen vitun idiootti.Hyvä trashtalk tyyliin Sonnen on ihan jees mutta conorin läpät on jotain ala-aste tasoa...
Itse arvostan muutenkin enemmän ottelijoita jotka antaa hyvän itseluottamuksen näkyä ennemmin matsin aikana kehässä,kuten esim.Cain tai Aldo,jotka ovat siinäkin mielessä champ-statuksen arvoisia.
Toivottavasti Siver lyö pään irti.

Fight Night Boston: The Conor McGregor Effect

Fight Night Boston: Conor's Elite Movement

UFC From All Angles: Cowboy Cerrone - Part 2

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fight Night Boston: Benson Henderson - Legend of the Toothpick

Fight Night Boston: Donald Cerrone - Always Busy

Fight Night Boston: Dennis Siver Pre-Fight Interview

Fight Night Boston: Donald Cerrone's Transformation

GSP:kin tuntuu uskovan, että Conorista on mestariksi. Kaikki hypetykset ja puhetaidot sivuun, Conor on todella lahjakas ja kova ottelija. Vähän ihmetyttää miten niin monet ei halua nähdä sitä. Vaarallisinta Conorissa on mielestäni se, että mies tuntuu lyövän todella kovaa höyhensarjalaiseksi. Ja toisaalta ilme kasvoilla ei tunnu värähtävänkään, kun ottaa itse kovaakin koppia päähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom