UFC Fight Night 59: McGregor vs. Siver (18.01.2015)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilen katsoin kertoimia Unibetilla ja jos nyt en aivan väärin ymmärtänyt, niin Unibet TV näyttää koko eventin asiakkailleen. C more Extreme kanssa, ainakin näin olen antanut itseni ymmärtää.

Edit. Piti tarkastaa tuo Unibet-homma..."Live-lähetys matkapuhelimeen on saatavilla tälle tapahtumalle".

Eilen katsoin kertoimia Unibetilla ja jos nyt en aivan väärin ymmärtänyt, niin Unibet TV näyttää koko eventin asiakkailleen. C more Extreme kanssa, ainakin näin olen antanut itseni ymmärtää.

Edit. Piti tarkastaa tuo Unibet-homma..."Live-lähetys matkapuhelimeen on saatavilla tälle tapahtumalle".

Mitä oikeesti? :wtf: Eli kun minulla on pitkään jo ollut tili Unibetillä ja eilen talletin sinne 10 euroa, mutten ole lyönyt mitään vetoja niin voin silti katsoa koneelta Unibetin kautta tapahtuman? Olisi hienoa!

Mitä oikeesti? :wtf: Eli kun minulla on pitkään jo ollut tili Unibetillä ja eilen talletin sinne 10 euroa, mutten ole lyönyt mitään vetoja niin voin silti katsoa koneelta Unibetin kautta tapahtuman? Olisi hienoa!

Tarkastin kännykällä. En osaa sanoa, onko mahdollista väijyä tietokoneelta....mutta en pitäisi minään ihmeenä sitäkään, tuntuisi jotenkin hassulta jos tarjottaisiin mahdollisuus ainoastaan puhelimelle/mobiililaitteelle.

Olen aina ihmetellyt millaisia idiootteja jossain Canalilla työskentelee, kun eivät osaa edes ohjelmatietoja päivittää oikein ohjelmaoppaisiin. Nytkin live-lähetys on merkattu alkamaan klo 2 yöllä, vaikka pääkortti alkaa klo 5.

Olen aina ihmetellyt millaisia idiootteja jossain Canalilla työskentelee, kun eivät osaa edes ohjelmatietoja päivittää oikein ohjelmaoppaisiin. Nytkin live-lähetys on merkattu alkamaan klo 2 yöllä, vaikka pääkortti alkaa klo 5.

Itä-rannikon kortit on yleensä alkanu 03 ja lännen kortit klo 05. En tiedä onko tää sit poikkeus

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
A Spot of Tea With Paddy Holohan

Fight Night Boston: One Round with Benson Henderson

Fight Night Boston: Mindset of The Fighting Irish

Fight Night Boston: Mic Check Conor McGregor

UFC Fight Night Boston: Embedded Vlog – Ep. 4

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Punnitukset.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luultavasti trolleja mutta silti naurahdin live lähetyksen kommentteja lukiessa.

cmpunk.webp

142152103182197_zpsi2bfqe9k.gif

CIoucVh.gif

Hörähdin näille vähän.

Conor näytti Dublinin punnituksissa enemmän luurangolta mun mielestä. Conor KO 1st min and Jose will be told what to do. Toisaalta olis aika ubertrolli jos Dennis vetäis Conorin kylmäks :D Hauskaa tulee joka tapauksessa. Enemmän vituttais Cowboyn tappio korealaiselle jeesukselle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom