UFC 97 Redemption ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mousasi ei enää tuossa painossa ottele (ainakaan vähään aikaan), koska ei omien sanojensa mukaan pääse enää painorajojen sisälle ja siksi koittaa taitojaan 205 paunaisissa. Itse antaisin Silvalle nyt jonkun oikeasti kovemman ja agressiivisemman vastustajan, ehkäpä vaikka 205 paunausista niin saisi vähän haastetta. Ei millään pahalla Leitesia ja Cotea vastaan, mutta kumpikaan ei mielestäni ole mestarimateriaalia tosin minkäs teet kun ei tuosta painoluokasta hirveästi parempiakaan löydy.

Mousasi ei enää tuossa painossa ottele (ainakaan vähään aikaan), koska ei omien sanojensa mukaan pääse enää painorajojen sisälle ja siksi koittaa taitojaan 205 paunaisissa. Itse antaisin Silvalle nyt jonkun oikeasti kovemman ja agressiivisemman vastustajan, ehkäpä vaikka 205 paunausista niin saisi vähän haastetta. Ei millään pahalla Leitesia ja Cotea vastaan, mutta kumpikaan ei mielestäni ole mestarimateriaalia tosin minkäs teet kun ei tuosta painoluokasta hirveästi parempiakaan löydy.

Maia, JOS saa Silvan mattoon. Kang SAATTAISI yllättää. St Pierre JOS nostaisi sarjaa ylemmäs. Joku LHW:stä JOS tiputtaisi middleen. Evansilla ja pojilla on nyt muuta ajateltavaa, mutta esim.Thiago Silvan tyyli voisi purra. Cung Lee JOS vaihtaisi orkkua (=organisaatio):D?

^
Itse näkisin myös belfortilla pienen tsäänssin jos jatkaa samaa rataa. Ennemmin kuin esim Cung Le:llä.

Varmaan paras mahdollisuus silti GSP:llä, rampagella, evanssilla tai Maialla (kohta) imo.

EDIT. helllvetti, miten jätin pois ehdottoman suosikkini, eli nate THE GREAT marquardt :D !

Silvalla 4 matsia jäljellä sopparia. Yksi menee nyt johonkin matsiin 205:ssa. Sitten superfight GSP kanssa, niin jäljelle jää kaksi tittelinpuolustusmatsia. Yksi taitaa mennä saludosti TUF:n kautta julkisuutta saaneen Bisping-Hendo matsin voittajalle. Marquardt varmaan karsii jonkun (Okami, Maia) kanssa sitten siitä viimeisestä matsista.

Itse uskon, että koko MMA:sta ainoat, jotka pystyy Silvan haastamaan on Machida ja Demian Maia. Machida noista on se ainoa, joka pystyy haastamaan pystyssä.

Jos GSP vs Silva toteutuu, niin taitaa GSP nenukka vaan saada uusintamuotoilua. Kyllä sen näkee jo erikkikin ettei GSP:n pystyottelu ole lähelläkään Silvan teknistä guruilua.

Itse uskon, että koko MMA:sta ainoat, jotka pystyy Silvan haastamaan on Machida ja Demian Maia. Machida noista on se ainoa, joka pystyy haastamaan pystyssä.

Jos GSP vs Silva toteutuu, niin taitaa GSP nenukka vaan saada uusintamuotoilua. Kyllä sen näkee jo erikkikin ettei GSP:n pystyottelu ole lähelläkään Silvan teknistä guruilua.

Mutta alasviennit suht kovaa luokkaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivottavasti haastaisi, koska muuten matsista tulisi silva vs leites 2.

:hyvä: Ethän sä voi tosissas verrata GSP:tä Leitesiin... Ethän? GSP:n pystytaidot ja alasviennit ovat hieman eri luokkaa kuin Leitesillä.. Sen päivän kun näkisi, että GSP:ltä loppuu keinot ja hyppii vain perselleen, kuten Leites teki.

:hyvä: Ethän sä voi tosissas verrata GSP:tä Leitesiin... Ethän? GSP:n pystytaidot ja alasviennit ovat hieman eri luokkaa kuin Leitesillä.. Sen päivän kun näkisi, että GSP:ltä loppuu keinot ja hyppii vain perselleen, kuten Leites teki.

En itsekään usko, että GSP perseelleen hyppii. Siksi veikkasinkin sitä nenukan uudelleen muotoutumista. ;)

^
Itse näkisin myös belfortilla pienen tsäänssin jos jatkaa samaa rataa. Ennemmin kuin esim Cung Le:llä.

Varmaan paras mahdollisuus silti GSP:llä, rampagella, evanssilla tai Maialla (kohta) imo.

EDIT. helllvetti, miten jätin pois ehdottoman suosikkini, eli nate THE GREAT marquardt :D !

1 matsin perusteella paha vielä sanoa, mutta mielelläni näkisin Belfortin tuolla. En tiedä miksi ehkä nostalgiaa, mutta on vahva fiilis että Vitor voisi tyrmätä Silvan.

Olis kyllä mahtava nähdä Belfort Silvaa vastaan, voisi tulla todella nopea tempoinen matsi, samaa voisin myös veikata Wanderlei vs Anderson matsista.

Toivottavasti haastaisi, koska muuten matsista tulisi silva vs leites 2.

Silva tulisi olemaan tiukoilla GSP:n kanssa ja Leitesin pystytaidot/maahanviennit ovat paskoja verrattuna GSP:n vastaaviin. Sen lisäksi uskon GSP:n olevan vaarallisempi matossa,koska kovana painijana pystyy kontrolloimaan vastustajiaan ja samalla hakkaamaan paskat ulos GnP:llä. Leitesin ju-jutsu on varmasti kovempaa,mutta kyse onkin vapaaottelusta. Toivottavasti tämä ottelu toteutuu,mutta ensin molemmilla herroilla taitaa olla ottelu edessä(Tai ainakin GSP:llä)joten vähän ennen aikaista puhua aiheesta.

GSP on ihan järkyttävän kova painija, kyllä mä uskon että GSP saisi vietyä Silvan mattoon. GSP vs. Alves antaa paljon vastauksia.

siis miksi silvan olisi pitänyt mennä mattoon ottamaan riskiä BJJ world championin kanssa koska johti ottelua pystyssä ja dominoi täysin sitä omalla game planillaan? eri asia jos leites olis silvan sinne vienyt mutta ei, leites halusi tehä siitä vaan paini matsia kun kuitenkin vaparisäännöt oli :david:

Molemmat omilla vahvoilla osa-alueillaan ilman riskejä, surkeen näköstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom