UFC 96 - Jackson vs. Jardine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ymmärtääkseni jos Jardine voittaa vaihtaa hän HW luokkaan ja Evans saa siinä tapauksessa vastaansa Machidan

Empä usko, että Jardine vaihtaa koskaan HW:ks. Toisaalta ei tuo kuitenkaan pahalta kuullostais: Evans hävii Machidalle ja Jardine ottelisi Machidaa vastaan mestaruudesta. Olisi hieman normaalista poikkeavien pystytyylien kohtaaminen. En kuitenkaan kristallipalloa omista, joten tuhraa spekulaatiota. :)

Mä en jaksa ymmärtää, että mikä järki tuossa olisi. Carwinin tai Lesnarin kanssa vääntäminen voi olla turhan hapokasta Jardinelle.

Se järki että Jardine ei suostu ottelemaan Evansia vastaan, joten on turhaa edes otella kyseisessä painoluokassa jollei voi päästä ottelemaan vyöstä. Eri asia tietenkin sitten jos Evans menettää vyönsä.

Se järki että Jardine ei suostu ottelemaan Evansia vastaan, joten on turhaa edes otella kyseisessä painoluokassa jollei voi päästä ottelemaan vyöstä. Eri asia tietenkin sitten jos Evans menettää vyönsä.

Mietin, että miksi ihmeessä ei haluaisi otella, mutta tosiaan miehet molemmat Greg Jacksonin tiimistä, joten tämä lienee syynä.

Mietin, että miksi ihmeessä ei haluaisi otella, mutta tosiaan miehet molemmat Greg Jacksonin tiimistä, joten tämä lienee syynä.

Teknoviikarin onneksi Rampage lupasi pressitilaisuudessa tehdä kaikkensa, ettei Jardinen tarvis semmosella päätä vaivata. Mä vähä veikkaan, että jos tuo Jardine vs Evans tulis oikeasti lihaksi, niin siinä ei paljoa Campit paina. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että kieltyätyy mestaruusmatsista...

Koko remmi pääsi painorajoihin. Veikkaan, että Carwin vs Napao matsista tulee kunnon hw-sota ja fight of the night.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Teknoviikarin onneksi Rampage lupasi pressitilaisuudessa tehdä kaikkensa, ettei Jardinen tarvis semmosella päätä vaivata. Mä vähä veikkaan, että jos tuo Jardine vs Evans tulis oikeasti lihaksi, niin siinä ei paljoa Campit paina. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että kieltyätyy mestaruusmatsista...

Koko remmi pääsi painorajoihin. Veikkaan, että Carwin vs Napao matsista tulee kunnon hw-sota ja fight of the night.

No mites jos se pieksee Jardinea joka päivä salilla, ni haluisitko ite mennä kehään julkisesti nöyryytettäväks :D?

Kyllä tämän matsin täytyy päättyä siihen, että Jardine nukkuu. Rampagen kryptoniitti on aina ollut thaikku tyylin villit pystyottelijat, luulisi että se on nyt se eka juttu mihin Rampagen treenissä on panostettu. Alapotkut torjutaan ja lyödään vastaan -> Jardine herää pukuhuoneesta.

Joo, Silva oli iso haaste Rampagelle.... :dance2:

No kuka sitä kalastamista sitten jaksaa katella? Kyl nyt aika kovaa pitää vetää jos haluu fight of the nightin...? :o

No saatana, ei sitte. Mä luovutan. Näkemättä huonoin matsi. Ei vaiskaa. Molemmilla kovat panokset, varsinkin nyt kun Mirriki meni loukkaantumaan.

Jos Mirin loukkaantuminen on paha ja Carwin voittaa, niin olen aika varma että Brock ja Carwin kohtaavat.

Siis GG vs Carwin voittaja kohtaa Lesnar vs Mir voittajan. tänään yöllä ratkeaa tuo Mir vs Lesnarin kohtalo elikkä otellaanko se UFC 98ssa vai ei. Tällä hetkellä Lesnarille ei ole oikein ketään muuta vaihtoehtoa paitsi joku säkki tai Fedor :evil:, jos siis Mir ei pysty ottelemaan. Toinen vaihtoehto sitten on se että Mir vs Lesnar siirtyy myöhemmäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom