UFC 96 - Jackson vs. Jardine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sori pitkä-Joni että kerroin mielipiteeni :) . Puhuin kyseisestä matsista eli siis THE matsista. Ainakin mun mielestä Evans vs Rampage kuulostaa äkkiseltään supermageelta ja näyttää paperilla kivalta, mutta tarkemmin kun ajattelen katselevan ottelua jossa kaks vahvaa loisto nyrkkeilytaidot omaavaa painijaa kiertää kehää 5 erää hakien sitä hyvää muutaman lyönnin osumaa... Olen tod näkösesti väärässä. Anyway! Rampage on jumala :worship: (fanittanut kyseistä herraa jo vuodesta '01)

No välillä tuntuu että porukka on täällä niin pihalla ja ajattelee että Evans on samanlainen kuin tuffissa, joten pahoittelen kommenttia. Mutta toivotaan että tulee hyvä matsi.

Mielestäni Jardinen ase Rampagea vastaan on alapotkut. Samalla taktiikalla Forrest pystyi ottamaan Rampagesta mehut pois ja puristamaan vyön itselleen.

Veikkaan kuitenkin Rampagen vievän ottelun, mutta ehdottomasti mielenkiintoinen matsi on tulossa.

Jep! Jardinen taustatiimissä osataan taktiikan laadinta. Jardinen taktiikkaan kuuluu varmasti alapotkut ja uskon, että thai clinchiäkin hinkataan kohdalleen. Rampage vienee silti.

Tää tulee mielestäni olemaan aika hyvä testi rampagelle että onko mies oppinut tekemään noille alapotkuille jotain, tai ylipäätään sille että toinen liikkuu jatkuvasti pois ja välttää kontaktia. Sillä jos ei ole, niin aika monen muunkin on lhw:ssä periaatteessa mahdollista voittaa rampage.

Edelleen kyllä olen sitä mieltä että rampage on niitä harvoja ukkoja lhw:ssa jolla on kyky pitää vyötä pidemmän aikaa.

Veikkaan myös että Jardine ei kykene ottamaan samanlaisia pommeja vastaan mukisematta kuin Griffin otti, silloinkin kun rampagen jalka oli melko muusina. Joten eiköhän Jackson vie tämän isolla todennäköisyydellä.

En oo kyllä nähny jardinen viimesimpiä matseja, mut väitän kyllä että rampage vie tällä kertaa. Pagen nyrkkeily wandya vastaan oli mun mielestä vakuuttavaa enkä usko että vire ois kateissa. Jardinella ei oo tarpeeks aseita tohon matsiin.

Jos tulee titteliottelu evans vs page niin uskon kyllä evansin voittoon siinä. Evans vie kyllä monipuolisuudella rampageen verrattuna.

En oo kyllä nähny jardinen viimesimpiä matseja, mut väitän kyllä että rampage vie tällä kertaa. Pagen nyrkkeily wandya vastaan oli mun mielestä vakuuttavaa enkä usko että vire ois kateissa. Jardinella ei oo tarpeeks aseita tohon matsiin.

Jos tulee titteliottelu evans vs page niin uskon kyllä evansin voittoon siinä. Evans vie kyllä monipuolisuudella rampageen verrattuna.

Millä lailla Evans on monipuolisempi siis kysyn ihanmielenkiinnolla kun omasta mielestä aika samanlaisia molemmat taidoiltaan.?

Pakko kysyä, että kuinka moni mun lisäksi tykkää täällä Jardinesta?:D

Jardinehan on ihan cool hemmo, Post Techno Wiikinki! Odotan tosiaan että Jardine jollain lailla laittaa Rampagen koville. Mutta en haluaisi nähdä mitään piste hippaa..Joko Rampage on tarpeeksi kovassa kunnossa ja slämmää (i just cant wait the trademark of Rampage)... tai Jardine käyttää ulottovuus etuuaan ja tyrmää Hi kickillä/polvipotkulla...Sinänsä on sama kumpi voitttaa, toivon ainostaan viihdyttävää ottelua.

Rampage tyrmää ekassa tai tokassa. Mielestäni oikeastaan aika tylsä main event kun Rampage on niin paljon kovempi. Onko jossain sanottu faktaksi, että Rampage menee titteliotteluun jos voittaa? Itse haluaisin, että seuraavaksi olisi Machidan vuoro.

Middleweightiin pitäisi saada lisää kovia nimiä, jotta hämppis saisi vähän vastusta, nyt se painoluokka ei kiinnosta kovinkaan paljoa.

Rampage tyrmää ekassa tai tokassa. Mielestäni oikeastaan aika tylsä main event kun Rampage on niin paljon kovempi. Onko jossain sanottu faktaksi, että Rampage menee titteliotteluun jos voittaa? Itse haluaisin, että seuraavaksi olisi Machidan vuoro.

Middleweightiin pitäisi saada lisää kovia nimiä, jotta hämppis saisi vähän vastusta, nyt se painoluokka ei kiinnosta kovinkaan paljoa.
Imho hiukan typerää jos Rampage saa titteliottelun ennen Machidaa ..Rampagella vasta yksi voitto tittelin menetyksen jälkeen, joten saisi kyllä pari tyyppiä vielä laittaa kumoon ennen seuraavaa titteliottelua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Imho hiukan typerää jos Rampage saa titteliottelun ennen Machidaa ..Rampagella vasta yksi voitto tittelin menetyksen jälkeen, joten saisi kyllä pari tyyppiä vielä laittaa kumoon ennen seuraavaa titteliottelua.

Varmaan myös auttaa asiaa se että Rampage - Griffin lopputulos oli niin ja näin tuomarien puolelta. Machida on tavallaan päässy vähän sivutietä tuota titteliottelua kohti.

Syy on yksinkertainen: Machida on amerikkalaisyleisön silmään tylsä ja huomattavasti epäsuositumpi ottelija kuin Rampage/Evans/Forrest. UFC haluaa tietenkin mielummin mestariksi kotimaisen kansansuosikin, kuin brassikaratekan. Oikeudenmukaisuudella on UFC:n bisneksessä valitettavasti vähemmän jalansijaa, mutta eikös nää jutut ole nyt jo puitu täälläkin moneen kertaan?

Zuffa pyörittää UFC:tä bisnesmaailman sääntöjen mukaan, jolloin oikeudenmukaisuus jää taka-alalle. Ottelijoiden arvo mitataan sillä kuinka paljon maksavia asiakkaita he vetävät puoleensa, eikä sillä kuinka taitavia he ovat.

Rampage on englantia puhuva amerikkalainen ottelija ja entinen LHW mestari, joka viihdyttää faneja persoonallaan. Viidessä UFC ottelussa hän on ollut kaksi kertaa tuomarien arvioitavana ja voittanut vakuuttavasti 3 kertaa tyrmäyksellä.

Machida on huonosti englantia puhuva brasilialainen, melko mitäänsanomaton persoona jenkkifanien silmissä. Neljä hänen kuudesta UFC voitosta on tuomaripäätöksiä ja hänen ainoa vakuuttava voitto on Thiagoa vastaan.

Ei ole vaikea arvata kumpaa näistä ottelijoista Pohjois-Amerikkalainen organisaatio suosii. Jos Machida olisi lopettanut useamman UFC vastustajistaan, hän olisi todennäköisesti päässyt titteliotteluun ennen Rampagea.

Jos Machida olisi lopettanut useamman UFC vastustajistaan, hän olisi todennäköisesti päässyt titteliotteluun ennen Rampagea.
Siis onko jo jossain vahvistettu Lyoto ei kohtaa Rashadia seuraavaksi?

Joo eihän Machita mikään viihdyttävä ole, mutta luulisi jo 5 erän matsissa olevan mahiksia tähän kun vastassa nopeakätinen kaveri.

Siis onko jo jossain vahvistettu Lyoto ei kohtaa Rashadia seuraavaksi?

Joo eihän Machita mikään viihdyttävä ole, mutta luulisi jo 5 erän matsissa olevan mahiksia tähän kun vastassa nopeakätinen kaveri.

Dana siitä taisi ilmoitelle aika pian eventin jälkeen

Oonko ainoa minkä mielestä Machida on ihan hemmetin viihdyttävä?

Oonko ainoa minkä mielestä Machida on ihan hemmetin viihdyttävä?

Meikä ilmoittautuu Machidan fanijoukkoihin. Mä oon tykännyt kaverista ihan ekoista UFC esiintymisistä lähtien. Machida on senkin puolesta erittäin mielenkiintoinen kaveri kun sen tyyli on kaikella tavalla niin poikkeava massasta. Otteluasento, liikkuminen, täydellisesti ajoitetut vastaiskut ovat kyllä mun mielestä älyttömän viihdyttävää katseltavaa. Hyvä vaan että joku tuo erilaista näkemystä lajiin niin se avaa silmiä. Nuori ja kehittyvä laji kuitenkin kyseessä.

Meikä ilmoittautuu Machidan fanijoukkoihin.
Täällä myös yksi. Uskoisin myös keskiverto UFC-fanin olevan lajin saloista sen verran hyvin selvillä, että osaa arvostaa Machidan kaltaista taituria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom