UFC 96 - Jackson vs. Jardine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Forrestin seuraava matsi sitten taas on näillä näkymin Jardine vs Rampage häviäjää vastaan

Mä en taas oikeen usko että Forrest ja Jardine kohtaa kun Jardine häviää. Siellä on paljon muitakin ehdokkaita tittelikahinoihin kuten Thiago Silva, Chuck, Rich Franklin tai vaikka Luis Cane. Pitäisin ihan mahdollisena että Forrest kohtais Lyoto Machidan jos Rampage vs Rashad ottelu menee jonnekin loppu kesään tms..

Mä en taas oikeen usko että Forrest ja Jardine kohtaa kun Jardine häviää. Siellä on paljon muitakin ehdokkaita tittelikahinoihin kuten Thiago Silva, Chuck, Rich Franklin tai vaikka Luis Cane. Pitäisin ihan mahdollisena että Forrest kohtais Lyoto Machidan jos Rampage vs Rashad ottelu menee jonnekin loppu kesään tms..

Forrest on UFC:n poster boy ei mitään chansseja että ne syöttäis sen Lyotolle.

Forrest on UFC:n poster boy ei mitään chansseja että ne syöttäis sen Lyotolle.

Ihan toota tuokin, mutta Forrest on myös tyyppi joka ei välttele ketään. Forresthan itse pyysi aikanaan matsia Shogunia vastaan, vaikka oli paperilla selvästi altavastaaja.

Ja se että on UFC:n posterboy telee myös sen että saa melkeenpä itse valkkailla vastustajansa.. ja tuon Shogun tapauksen innoittamana sitä ei tiedä mitä se jätkä ajattelee...

Mä en taas oikeen usko että Forrest ja Jardine kohtaa kun Jardine häviää. Siellä on paljon muitakin ehdokkaita tittelikahinoihin kuten Thiago Silva, Chuck, Rich Franklin tai vaikka Luis Cane.

Noista lähes kaikille on sovittu jo matsi lähiaikojen tapahtumiin.
- Chuck vs Shogun UFC 97
- Cane vs Cantwell UFC 97
- Rich vs Wandy UFC 99

Ennen Machida-tappiota järjettömästi yliarvostettu Thiago Silva ei ole enää minkään sortin tittelikuviossa. Ukkelin uran paras voitto on James Irvin? Pari matsia ja ulos UFC:stä.

Noista lähes kaikille on sovittu jo matsi lähiaikojen tapahtumiin.
- Chuck vs Shogun UFC 97
- Cane vs Cantwell UFC 97
- Rich vs Wandy UFC 99

Ennen Machida-tappiota järjettömästi yliarvostettu Thiago Silva ei ole enää minkään sortin tittelikuviossa. Ukkelin uran paras voitto on James Irvin? Pari matsia ja ulos UFC:stä.

En pitäis tappiota Machidalle niinkään heikkouden merkkinä, koska kaikki muutkin ovat toistaiseksi hävinneet Lyotolle. Thiagolla on vakuuttava recordi ja miehen otteet on ainakin mut vakuuttanut. Nythän se mitataan kuinka mies toipuu tappiosta.

Ei Forrest varmaan ihan hetkeen matsaa muutenkaan kun joutuu muistaakseni leikkauttamaan kinttunsa ja sitä kuntouttelemaan. Mielenkiintonen vastustaja Forrestille vois olla nuori Jon Jones. Forrest otteli pari tiukkaa ottelua "american psychoa" vastaan kun Jones piti Bonnaria täysin pilkkanaan.

Thiagon rekordissa ei ole mitään muuta vakuuttavaa kuin numerot 13-1.
Miehen UFC-voitot: Irvin, Drwal, Houston Alexander ja Mendes. Kaikki oli tuolloin ja ovat edelleen C-luokan ottelijoita UFC LHW-divarissa.
Viihdyttävä ottelija, ei siinä mitään.

Tosiaan Jon Jones tai terävältä vihdoin näyttänyt Brandon Vera voisivat olla mielenkiintoisia vastustajia Forrestille. Tito-rematch ois myös mukava nähdä joskus, mutta taitaa Tito-papan ura jo illassa. Tiedä sitten kuinka hyvin selkäleikkaus on nyt auttanut.

No siis kyllä se Forresti matsaa:
UFC 101 Forrest vs Jardine:D
Ja tito palaa kehään elokuussa, todennäköisesti seuraava afflicition

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meinaatko, että Affliction järjestää vielä tapahtumia elokuussa? Epäilen suuresti.

Jep samaa mieltä olen edelleen, mutta sen näkee sitten turha sitä murehtia nyt :)

Mutta jollei sitä tule niin se tarkoittaa sitä että on paremmat mahdollisuudet Dreamin saada se OpenWeight GP mikä nyt on suunnitteilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom