Ufc 92

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nogi voittaa Mir:in suurella todennäköisyydellä. Mir ei ole kovin erikoinen pystyssä, mutta ei ole Nog:nkaan iskuissa kovin paljon ruutia. Nog on teknisempi pystyssä ja kaasu riittää pidemmälle ottelussa. Mir jopa sanoi jossain haastattelussa ettei usko pystyvänsä lukottamaan Nog:ia. 75% varma siitä että menee pisteille. 90% varma siitä että jos menee pisteille on Nog voittaja.

Forrest voittaa elvistelijän pisteillä. Vittuttaa suuresti jos jotenkin ihmeessä käy toisin. Forrest on 191cm pitkä ja Rashadia 10cm pidempi. Forrest myös liikkuu paremmin kuin Evans. Forrestilla on ikuinen kaasu tankki, kun taas Rashadin tankki on hieman kysymysmerkki. Sanoisin että Rashadin ainoa toivo on kauhee säkä via nipple tweak magic. (myönnän vihaan Rashadia avoimesti ja ikuisesti)

Rampage vastaa Axe murderer onkin sitten varsinainen herkkupala. Rampagella takana menetetty titteli ja sekoilut liikenteessä... Ei ehkä henkisesti helpoin paikka kohdata mies joka brutaalisti tyrmännyt miehen kahdesti. Rampage on teknisesti parempi, mutta Wandy on henkisesti niin vahvoilla tässä matsissa. Väitän että ottelua ennen nähdään UFC-historian tylyin staredown!!!! Perkele, tätä matsia mä ootan niin innolla!!! :hyper:

Wanderlei on molemmilla kerroilla lopettanut matsin tarjoamalla polvia. Kiva nähdä onko Rampagella jotain uutta lääkettä niiden välttämiseksi.

"I know he remembers my knees"! I´m going to beat hm this time...... again! :hyvä:

Käykää tsekkaan http://92.ufc.com Hienot sivut jälleen kerran.

Sain sellaisen käsityksen tuosta Mirin haastiksesta, että aikoo viedä matsin pisteillä. Miten veikkaatte että onnistuu 25 minuuttia Nogin kanssa, itse en usko että oikein onnistuu.

"I know he remembers my knees"! I´m going to beat hm this time...... again! :hyvä:

Käykää tsekkaan http://92.ufc.com Hienot sivut jälleen kerran.

Olipas helvetin hienot sivut !!! :rock:

Todella mielenkiintoisia matseja luvassa. Itseäni kiinnostaa eniten Axe murder - Rampage , vaikkei wandy enää ehkä olekaan yhtä kova kuin 5 vuotta sitten. Kai se silti pystyy Rampagen suht helposti pieksemään.

staredownia odotellessa http://www.youtube.com/watch?v=MRe-Cnx3A_o

Olipas helvetin hienot sivut !!! :rock:

Todella mielenkiintoisia matseja luvassa. Itseäni kiinnostaa eniten Axe murder - Rampage , vaikkei wandy enää ehkä olekaan yhtä kova kuin 5 vuotta sitten. Kai se silti pystyy Rampagen suht helposti pieksemään.

staredownia odotellessa http://www.youtube.com/watch?v=MRe-Cnx3A_o

En usko.
Page oli jo viime kohtaamisissa suht paha wandylle. Meinasi jopa tipauttaa tämän. Nyt Page on parempi ja Wandy huonompi. Todella herkullinen matsi ja kun molemmat kuuluvat suosikkeihin niin ei tiedä kumman haluaisi voittavan. Ehkä Wandyn tai sittenkin Pagen. Joka tapauksessa tämän matsin jälkeen ei vituta se,että suosikki häviää...

Pitihän sinne vähän rahaa laittaa seuraavalle riville :

Wandy vs. Rampage - Ei tuu äkkiä mieleen ketään joka ois kaks kertaa ottanu dunkkuun samalta mieheltä noinkin brutaalisti ja sen jälkeen noussu toisessa uusinnassa voittoon. Wandy on toisaalta ollut vähän löysän oloinen viime aikoina, mutta ei se ole ollut Rampagekaan käytävän kirkkain lamppu lately.

Nog vs. Mir - Nog on vaan kaikilla osa-alueilla parempi, en näe miten Mir voisi tämän viedä.

Forrest Griffin vs. Rashad Evans - Voi tulla tasainen matsi. Uskon kuitenkin että Forrestin tekniikka, kaasutankki ja halu pitää mestaruus itsellään on jammailija - Evansille liikaa.

Pitihän sinne vähän rahaa laittaa seuraavalle riville :

Wandy vs. Rampage - Ei tuu äkkiä mieleen ketään joka ois kaks kertaa ottanu dunkkuun samalta mieheltä noinkin brutaalisti ja sen jälkeen noussu toisessa uusinnassa voittoon. Wandy on toisaalta ollut vähän löysän oloinen viime aikoina, mutta ei se ole ollut Rampagekaan käytävän kirkkain lamppu lately.

Nog vs. Mir - Nog on vaan kaikilla osa-alueilla parempi, en näe miten Mir voisi tämän viedä.

Forrest Griffin vs. Rashad Evans - Voi tulla tasainen matsi. Uskon kuitenkin että Forrestin tekniikka, kaasutankki ja halu pitää mestaruus itsellään on jammailija - Evansille liikaa.
Paljon Mirin kerroin on? Ei kovin montaa "Mir voittaa" kommenttia ole näkynyt :D

Paljon Mirin kerroin on? Ei kovin montaa "Mir voittaa" kommenttia ole näkynyt :D

Betssonilla tällä hetkellä 4,20 Mirille kerroin. Eli jos pelais vaan tuota yhtä matsia Mirille, sais paremman kertoimen kuin ite sain pelatessani kolmen matsin yhdistelmää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulle on aivan sama miten matseissa käy kunhan Rashad Evans häviää. Yksinkertaisesti olen aina vihannut kaverin ottelutyyliä.

mulle on aivan sama miten matseissa käy kunhan Rashad Evans häviää. Yksinkertaisesti olen aina vihannut kaverin ottelutyyliä.

mä en vieläkään oo varma onko sen jalois jotku magneetit ku se ei osaa nostella/liikuttaa niitä

kaiken kaikkiaan ärsyttävän oloinen tyyli ja toivottavasti forrest tyrmää sen

(tosin en mitään uudempaa matsia oo mieheltä nähnytkään)

mä en vieläkään oo varma onko sen jalois jotku magneetit ku se ei osaa nostella/liikuttaa niitä

kaiken kaikkiaan ärsyttävän oloinen tyyli ja toivottavasti forrest tyrmää sen

(tosin en mitään uudempaa matsia oo mieheltä nähnytkään)

rashad-evans_sean-salmon.gif

iv982r.gif

rashadzh2wp5.gif

Rashad on tylsä!

Rashad meitsin lemppari, ajattelin rahaakin laittaa likoon :D

Ihme jannuja täällä... mä toivon vaan että Rashad voittaa! Se kruunais mun illan, kuten myös Wandyn voitto.

Eilisessä UFC:ssa olikin melkosta kyytiä, etenkin viimoisessa ottelussa kun toisella herralla oli jonkinsortin viilto naamassa ja siintä tulikin sen verran verta, että areenalla näkyikin hyvin veritahrat!:hyper::hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom