Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NoForrest, Rampage ja Mir voittaa. Olen puhunut!
Miltä televisio kavalta voi katsoa suomessa? Canal?
Eikö tämä ens yönä tule vasta?
Griffinille ja Rampagelle meni vedot, 3.15 tais olla yhteiskerroin.
Helppoa rahaa :D
Menit sitten 3 kertoimella pelamaan. :hyvä:
No sama se mulle miten rahansa kuluttaa, mutta tosta combosta pitäis saada väh. 5.5 kerroin että tossa olis edes jotain järjen hiventä.
Ai ei edes järjen hiventä?
Mä en kyllä tajua miten Rashad voi viedä 5-eräisen matsin Griffiniä vastaan, taikka miten Wandy vois kolme kertaa putkeen piestä Rampagen.
Wandy, Forrest ja Nog! \m/
Mulla on satkulla veto kiinni Rashadin, Rampagen ja Mirin voitoissa. Forrest on hyvä all round jätkä, mutta mielestäni pystyssä Rashad on kovempi ja omaa selvästi enemmän ruutia, jos ei kaasuunnu niin voittaa viimeistään tokassa erässä. Wandy on mielestäni menneen talven lumia, vaikka Jardinen voittikin ja Rampage on mennyt Pride ajoista huikeasti eteenpäin. Sekoilu Forrest matsin aikoihin kuitenkin pistää pieniä kysymysmerkkejä ilmaan, uskon kuitenkin Rampagen dominoivan ottelua. Miriä veikkasin oikeastaan pääasiassa kertoimen takia, joka on mielestäni selkeästi ylikerroin. Nog ei ole enää elämänsä tikissä ja Mir näyttää päässeen ihan hyvään vireeseen jälleen.
Laitoitko kaikki kolmen samaan lappuun ja siihen satasen pati? ai ai ai ai.. ite jos olisin valkannut noi samat ni olisin ainakin jättänyt ton Mirrin ihan omaan lappuun ;) mut ite en taas veikkaa tästä eventistä mitään ku ei ne kertoimet nyt oo yhtää sen arvoisia.. oliko punnitukset jo?
Heh, joo samassa lapussa on Harvoin tulee mitään vedettyä niin laitetaan kerralla sitten kunnolla...Vähän yli 16 tuli muistaakseni kertoimeksi, eikä toi nyt mahdoton ole :D