Ufc 92

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei Rashad tuu kaasuuntuu. Ei millään. Se on TKO strikes Evansille 3. erässä. Nog voittaa Mirin lukolla ja muut matsit ei niin mielenkiintoisia ookaa...

Mistä näitä otteluja voi seurata suorana?

Sopcastilla ainakin. Sieltä löytyypi sellainen kanava kuin MMA-TV.

Mitä hauskaa siinä olis, ku Wandy kuitenki pamauttaa Rampagen nupin pimeäksi jo ekassa erässä? ;)

Ja sitten kaikki ylistävät Rampagen kovemmaksi kuin Silvan, vaikka tilanne olis vasta 2-1. ;)

edit: no voi lollo sentään. Ei lukupää oikein pelaa valvotun yön jälkeen.

Wandy tulee voittamaan, toisessa erässä TKO tai KO. Ei ole mitään väliä vaikka Hendo tyrmäsi Wandyn vuosi sitten, Wandy on ottanut niin kovan asenteen treenaamiseen taas että oksat pois.

Nog vie Mirin, toivottavasti lukottamalla mutten usko että sitä tapahtuu. Mirin ainoa mahdollisuus olisi laittaa Nog unten maille, koska luulempa ettei Nog tule taputtamaan mistään lukosta ja Mir ei ole todellakaan tyrmäämässä Nogia. Big-Nog vie UD:llä tai RNC kolmannessa erässä.

Toivon itse että Griffin voittaisi Rashadin, mutta en todellakaan ole varma tuloksesta. Rashadilla on takanaan loistava leiri jolla on suuria voittoja takana lähiaikoina, mutta Griffin ei varmana aio luopua tittelistä. Veikkaanpa että Griffin vie neljänessä tai viimosessa erässä TKO:lla tai RNC:llä, aivan kuten Shogunille teki.

Harmi kun Hardonkin ja Okamin matsit eivät ole main cardia, toivottavasti ainakin toiselle ottelulle olisi tilaa lähetyksessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rashad voittaa
Page voittaa
Nog voittaa
Minä voitan rahaa

kyllä mä uskon wandyn voittoon rampagesta, mut odotan noita kahta matsia paljo enemmän ku tätä :) jotenki diggailen rashadin tyyliä, en TUF:ssa mut sen jälkee.

Mir on treenannut Eddie Bravon kanssa ainakin rubberguardia saa nähä sitten miten se Nogia vastaan onnistuu. Pitäsköhän itekkin lyödä vetoa, muuten teille menee oikein mutta Wandy kyllä vie omansa

Wandy on kyllä nähnyt jo parhaat päivänsä ja toisaalta Page on kehittynyt suuresti. En usko, että matsi jatkuu toista erää pitemmälle, Rampage by TKO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom