ufc 84

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en kyllä yhtään ihmettelis vaikka Jardine voittaisi. Chuckin piti olla Silvalle täydellinen vastustaja, mutta miten kävi. Jardinella on samanlainen ulottuvuusetu tässä matsissa ja varmasti hyvän gameplanin on Jackson vääntänyt, Silvalla ei varmastikaan sellaisesta edes tietoa.

Jaa-a, tais olla Wandy Chuckille täydellinen vastustaja, ja matsin kulku ei tainnut ihan hirveä yllätys olla. Wandy treenaa Xtreme Couturessa ja Couture on aika hyvä gameplanien suhteen...eri asia sitten noudattaako Wandy sitä vai jatkuuko "crack head kung fu".

Mitä mieltä muut on asisasta, mutta mua on alkanu vituttaa ihan suunnattomasti BJ Pennin lässytys noista doping asioista. Penn:llä ei ole mitään uutta sanottavaa asiaan, mutta hän silti jaksaa mainostaa Sherkin käryä jokaisessa mahdollisessa mediassa. Kaikki tää vituttaa vaan sen takia että Sherk sai todella epäoikeudenmukaisen kohtelun urheilukomissiolta ja koko käry oli tietyllä tavalla kyseenalainen. Tämähän ei BJ:tä kiinnosta vaan hän jaksaa mustamaalata Sherkiä.

En halua puolustella roinaajia, mutta silti BJ:n käytös mielestäni todella epäurheilijamaista ja typerää. Vaikka BJ:stä olen tykännytkin on kuppi nyt kääntynyt Sherkin puolelle ja toivon hänen pieksevän paskat ulos BJ:stä. BJ ei puheidensa perusteella vaikuta penaalin terävimmältä kynältä ja sillon ei pitäis jauhaa asioista joista ei selvästikään ole tarpeeksi perillä.

Mitä mieltä muut on asisasta, mutta mua on alkanu vituttaa ihan suunnattomasti BJ Pennin lässytys noista doping asioista. Penn:llä ei ole mitään uutta sanottavaa asiaan, mutta hän silti jaksaa mainostaa Sherkin käryä jokaisessa mahdollisessa mediassa. Kaikki tää vituttaa vaan sen takia että Sherk sai todella epäoikeudenmukaisen kohtelun urheilukomissiolta ja koko käry oli tietyllä tavalla kyseenalainen. Tämähän ei BJ:tä kiinnosta vaan hän jaksaa mustamaalata Sherkiä.

En halua puolustella roinaajia, mutta silti BJ:n käytös mielestäni todella epäurheilijamaista ja typerää. Vaikka BJ:stä olen tykännytkin on kuppi nyt kääntynyt Sherkin puolelle ja toivon hänen pieksevän paskat ulos BJ:stä. BJ ei puheidensa perusteella vaikuta penaalin terävimmältä kynältä ja sillon ei pitäis jauhaa asioista joista ei selvästikään ole tarpeeksi perillä.

Tossa on vaan kyse siitä, että BJ koittaa saada myytyä lippuja. En yllättäysi yhtään, vaikka sherk ja BJ halaisivat matsin jälkeen. Punaniskat tykkää, kun on "riitaa".

Mun mielestä sherkkiä kohdeltiin hyvin urheilukomissiossa. Hänestä löytyi 12mg decaa, ja valituksen jälkeen tuomio laski puoleen vuoteen. Ottaen huomion sherkin normaali ottelutahdin, niin se on lyhyt aika.

Nopeasti ostamaan vielä, kun ehtii: BJ PENN T-Shirt UFC 84 B.J. "Sean Sherk, You're Dead."
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120263054553

Ihan tavallista ennen matsia tapahtuvaa lässytystä Penniltä nyt ehkä hieman rankempaa mitä normaalisti. Onhan hän onnistunut jo tavoiteessaan ärsyttää Sherkkiä sekä ei anna suuren yleisön unohtaaa käryä. Sherkiltä kysytään joka haastattelusta tästä ja eiköhän ottelussa roina huudot ja buuaukset saattele Sherkkiä.

Lyoton mietteitä tulevasta Tito matsista
“I want to win at stand up and I hope to, obviously, knock him out, or even submit him”
http://www.tatame.com/2008/05/19/Lyoto-Machida

Tossa on vaan kyse siitä, että BJ koittaa saada myytyä lippuja. En yllättäysi yhtään, vaikka sherk ja BJ halaisivat matsin jälkeen. Punaniskat tykkää, kun on "riitaa".

Mun mielestä sherkkiä kohdeltiin hyvin urheilukomissiossa. Hänestä löytyi 12mg decaa, ja valituksen jälkeen tuomio laski puoleen vuoteen. Ottaen huomion sherkin normaali ottelutahdin, niin se on lyhyt aika.

On varmaan osa sitäkin että saa myytyä lippuja, mutta mun mielestä BJ on ylittänyt hyvän maun rajat. Haastatteluissa BJ tuppaa puhumaan enemmän Sherkistä ja dopingista kuin itse ottelusta. Sherkin hän on pommin varmasti saanut näkemään punaista toimillaan.

Sherkin tuomiosta vielä, että tuo tuomion lyhentäminen puoleen jo kuvastaa sitä että komissio tiesi "sählänneensä" ja hyvitteli Sherkiä tuolla tuomion puolittamisella. Sherkhän käsittääkseni pyrkii edelleen jatkamaan prosessia puhdistaakseen nimensä.

Jos Jardine voittaa niin kyllä seuraava titteliottelu sille menis mun mielestä. Lyoto sais ottaa titon jälkee viel jonkun näistä titteliottelun ympäril pyörivistä ottelijoista ennen kuin ansaitsee omansa. Tai sit vetää vaan kylmästi turnaustyylisellä ja parit arpomalla:D

On varmaan osa sitäkin että saa myytyä lippuja, mutta mun mielestä BJ on ylittänyt hyvän maun rajat. Haastatteluissa BJ tuppaa puhumaan enemmän Sherkistä ja dopingista kuin itse ottelusta. Sherkin hän on pommin varmasti saanut näkemään punaista toimillaan.

Niin, se varmaan on tarkoituskin, että sherk näkee punaista, ja näin helpompi vastustaja. Kun sherkiltä tätä kysyttiin, niin vastaus oli että se matsaa paremmin vihaisena, eli onko tässä tapauksessa Sean ärsyttäminen sittenkään viisasta :)

Sherkin tuomiosta vielä, että tuo tuomion lyhentäminen puoleen jo kuvastaa sitä että komissio tiesi "sählänneensä" ja hyvitteli Sherkiä tuolla tuomion puolittamisella. Sherkhän käsittääkseni pyrkii edelleen jatkamaan prosessia puhdistaakseen nimensä.

Vähän vaikeaa on syyttömäksi todistaminen näin jälkikäteen. Ainoa keino siihen olisi ottaa toinen testi samana päivänä kuin se mistä kärysi, mutta se nyt on mahdotonta. Jos oikein muistan, niin sherk kävi kaksi viikkoa kärytestauksen jälkeen uudestaan testeissä, mutta se nyt ei mun mielestä todista yhtään mitään. Kahdessa viikossa kerkee kehossa tapahtumaan jo vaikka mitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bodogilla on tuossakin kohteessa paremmat kertoimet (Bodogilla Penn 1.40 ja Sherk 3.00, Unibetillä Penn 1.38 ja Sherk 2.85), sekä siellä on koko kortti pelattavissa. Tällä hetkellä IMHO paras paikka pelata vaparia.

Punnitukset loppuivat juuri ja vähän havaintoja:

-DHK ja Etim näyttivät kuin olisivat tulleet keskitysleiriltä
-Rejnicilta tarpeetonta kosvistelua, toivottavasti Wilson tyrmää
-Dana White ei ollut punnituksissa...
...ja Titolla oli päällä "Dana is my bitch!"-paita
-Silvat saivat kovat hurraukset
-Nakamura veti taas perusshown, eikä Soko tainnut tykätä
-Shroidille buuattiin, kondis toki kova, tällä kertaa syklitetty paremmin...
-BJ myös hoikka poika ja intensiivinen staredown, jossa huomasi kuinka paljon lyhyempi Shroid oli
-Steroids huudot myös hauskoja
-WANDYN PÄÄ ON AJETTU!

tito-ortiz-5.jpg

Etim oli kohtalaisen anorektinen.
Tito näytti olevan kunnossa ja Lyoto taisi olla 203, aikamoinen painoero huomenna ottelussa.
Jardine ei näyttänyt niin isolta Silvan rinnalla verrattuna Chuckiin (Silva oli paita päällä punnituksessa)
Dana jänisti...ei varmaan tarvitse odottaa Roganin haastatteluja Titolta ottelun jälkeen tuli voitto tai häviö.

Suositut

Back
Ylös Bottom