Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en kyllä yhtään ihmettelis vaikka Jardine voittaisi. Chuckin piti olla Silvalle täydellinen vastustaja, mutta miten kävi. Jardinella on samanlainen ulottuvuusetu tässä matsissa ja varmasti hyvän gameplanin on Jackson vääntänyt, Silvalla ei varmastikaan sellaisesta edes tietoa.
Mitä mieltä muut on asisasta, mutta mua on alkanu vituttaa ihan suunnattomasti BJ Pennin lässytys noista doping asioista. Penn:llä ei ole mitään uutta sanottavaa asiaan, mutta hän silti jaksaa mainostaa Sherkin käryä jokaisessa mahdollisessa mediassa. Kaikki tää vituttaa vaan sen takia että Sherk sai todella epäoikeudenmukaisen kohtelun urheilukomissiolta ja koko käry oli tietyllä tavalla kyseenalainen. Tämähän ei BJ:tä kiinnosta vaan hän jaksaa mustamaalata Sherkiä.
En halua puolustella roinaajia, mutta silti BJ:n käytös mielestäni todella epäurheilijamaista ja typerää. Vaikka BJ:stä olen tykännytkin on kuppi nyt kääntynyt Sherkin puolelle ja toivon hänen pieksevän paskat ulos BJ:stä. BJ ei puheidensa perusteella vaikuta penaalin terävimmältä kynältä ja sillon ei pitäis jauhaa asioista joista ei selvästikään ole tarpeeksi perillä.
Tossa on vaan kyse siitä, että BJ koittaa saada myytyä lippuja. En yllättäysi yhtään, vaikka sherk ja BJ halaisivat matsin jälkeen. Punaniskat tykkää, kun on "riitaa".
Mun mielestä sherkkiä kohdeltiin hyvin urheilukomissiossa. Hänestä löytyi 12mg decaa, ja valituksen jälkeen tuomio laski puoleen vuoteen. Ottaen huomion sherkin normaali ottelutahdin, niin se on lyhyt aika.
itse haen torrenttina heti seuraavana aamuna
On varmaan osa sitäkin että saa myytyä lippuja, mutta mun mielestä BJ on ylittänyt hyvän maun rajat. Haastatteluissa BJ tuppaa puhumaan enemmän Sherkistä ja dopingista kuin itse ottelusta. Sherkin hän on pommin varmasti saanut näkemään punaista toimillaan.
Sherkin tuomiosta vielä, että tuo tuomion lyhentäminen puoleen jo kuvastaa sitä että komissio tiesi "sählänneensä" ja hyvitteli Sherkiä tuolla tuomion puolittamisella. Sherkhän käsittääkseni pyrkii edelleen jatkamaan prosessia puhdistaakseen nimensä.