ufc 84

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Myös Soko on vahva, kova painimaan ja painavat kädet. Eikä ollut Machidalle mitään vastusta. Tito on ihan varmasti vahvempi ja kovempi painimaan. Toisaalta Machidalla on sumopainitaustaa, joka voi tuoda arvaamatonta apua. ;) Viikon päästä ollaan viisaampia...

Toisaalta Machida pidetään ilmeisimmin kovana straikkerina, vaikka miehellä on ilmeisimmin vain yksi tyrmäys nimissään, Rich Franklinia vastaan tosin. Ennen Soko matsia kaveria veti 4 perättäistä decision voittoa.

Toisaalta Machida pidetään ilmeisimmin kovana straikkerina, vaikka miehellä on ilmeisimmin vain yksi tyrmäys nimissään, Rich Franklinia vastaan tosin. Ennen Soko matsia kaveria veti 4 perättäistä decision voittoa.

No onhan Machida kova iskijä jos on periaatteessa jokaisessa matsissa voittanut vastustajansa iskujen vaihdossa. Nukuttavaa voimaa miehellä ei nyt niin hirveästi näyttäisi olevan, mutta kyllähän mies on urallaan monia tiputtanut mutta ongelmia on ollut lähinnä sen viimeistelyn kanssa.

En tainnu olla ainut ketä oli kyselly neloselta tota juttua:D ehkäpä palautetulva pistää nelosen miettimään ja ottamaan eventit kans mukaan jotenki ihmeenlailla. Paperilla on kyllä niin kova kortti että ei millää jaksais odottaa

Mitä mä nyt en tajua, vai miksi lukee "* Champ Matt Serra vs. Georges St. Pierre (title-unification bout)"

Eikös Serra hävinnyt matsin? Sori olen :david:

Mitä mä nyt en tajua, vai miksi lukee "* Champ Matt Serra vs. Georges St. Pierre (title-unification bout)"

Eikös Serra hävinnyt matsin? Sori olen :david:
Katsotkohan nyt UFC 83? Siinähän Matt Serra oli mestari.

edit. Niin tämä threadihan on ihan mullinmallin. Ihmettelinkin, että mistä sä tuon matsin revit :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sähköpostiini oli tullut tosta nelosen UFC 84 jutusta että se tarkoittaa ihan vaan sitä ultimate fighteria eikä eventtejä

Heh.. olen ihan tärinöissä. Pääsin Las Vegasiin työmatkalle ja paluu oli vasta sunnutaina + ostin lipun UFC84:seen... :hyper::dance:

En ole yhtään kade. En yhtään.

PS. Muista kertoa kaikille että Sandstorm on Suomesta :dance2:

Veikkauksia:

Lyoto vie tuomariäänin. Liian nopea ja terävä pystyssä Titolle. Jos ottelu menee mattoon ja Tito pääsee päälle on se Titon ainoa mahis ratkaista ottelu edukseen. Tito on iso 205 ja vahva päällä, Lyoto taas pieni 205. En kuitenkaan usko että Tito saa Lyotosta otetta ja näin Lyoto tanssii ja pistelee otteluvoiton kuin Ali parhaina päivinään.

Wandy via 1 erän Ko. Nyt on Wandylle sopiva vastus joka suostuu iskujen vaihtoon. Harmi vaan Jardinelle että kaikki missä hän on hyvä, on Wandy vielä parempi.

Sherk vie tuomariäänillä. Sherk on liian vahva ja kova painija BJ:lle ja tulee uuvuttamaan BJ:n matossa. BJ:n täytyy saada lopetus ekan kahden erän aikana jos aikoo voittaa tittelin. Sherkin taas tulee selvitä kaks ekaa erää, jotta voi alkaa dominoimaan BJ:tä kuntoetunsa turvin. Veikkaan että jälkimmäinen toteutuu ja Sherk ottaa tittelin.

Mä en kyllä yhtään ihmettelis vaikka Jardine voittaisi. Chuckin piti olla Silvalle täydellinen vastustaja, mutta miten kävi. Jardinella on samanlainen ulottuvuusetu tässä matsissa ja varmasti hyvän gameplanin on Jackson vääntänyt, Silvalla ei varmastikaan sellaisesta edes tietoa.

Vaikka Silva onkin legenda, mahtava urheilija niin ne villit koukut tulee tekemään pitkän illan ja en pitäis yhtään epätodennäköisenä Jardinen UD voittoa. En nyt hirveesti rahaa kuitenkaan laittaisi sen puolesta likoon, koska Wandy on Wandy.

Loppuun pieni MMAth.

Jardine > Liddell > Silva
Jardine > Griffin > Shogun > Arona > Silva

Edit: ja toivookohan Lyoto voittoa Titosta yhtä kovasti kuin Dana?

“Tito is a f—ing idiot,” White said. “He’s one of the dumbest human beings I’ve ever met. Everything that comes out of his mouth makes no sense.”

White added that he doesn’t think UFC needs Ortiz because he doesn’t think Ortiz can beat any of UFC’s top fighters.

“I put up with his s— when he was a good fighter,” White said. “He’s not anymore.”

“He’s not in anybody’s Top 10,” White said. “I have no interest whatsoever in being in the Tito Ortiz business. … I’ve never wanted to see anyone get their ass kicked worse than I want to see Tito get his kicked next Saturday night.”

Suositut

Back
Ylös Bottom