UFC 81 - Breaking point

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Unibetilla löin 3.2 kertoimella Sylvian puolesta. Veikkaan että tylsistyttää niin katsojat kuin Nogin kuoliaaksi täydessä ajassa... eikä edes vituta jos olen väärässä!

Joo su-aamuna alkaa klo 05.00 Suomen aikaa. Ja jännittää taas niin pirusti! Kellon laitan soimaan ja katon livenä! :dance: Toivottavasti äänet pysyy mukana...

Onko jengi kattonu muuten UFC All Accessin jakson Brock Lesnarista? Kohtuu kovaa näytti reenaavan... :rock:

Lesnar tko r1
Nogueira sub r3

Mir näyttää kyllä olevan aika hyvässä kondiksessa ja kuitenkin kokemusta löytyy, joten joutuu vähän ottamaan noita has been juttuja takaisin... Saa nähdä miten käy. Lesnarin puolella kuitenkin ollaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnistuuko Macilla mistään katsominen? Siis ilman maksuja jonnekin suuntaan?

Ei mitään käsitystä. mma-tv on ainut paikka josta mä oon kattonu. Ilmaseks..

edit. mma-tv:lla luki ettei ne ole varmoja toimiiko se Macilla. Olettivat, että toimii ainakin VLC playerilla. Mut eivät ole tosiaan varmoja.

Viimeksi muokattu:
Lesnarilla oli kovin palkkio, olisko ollu jotain 250 000 Mir 40 000
Nog 100 000 ja sylvia 100 000 ja voitosta tietenki saa tuplat

Ei mitään käsitystä. mma-tv on ainut paikka josta mä oon kattonu. Ilmaseks..

edit. mma-tv:lla luki ettei ne ole varmoja toimiiko se Macilla. Olettivat, että toimii ainakin VLC playerilla. Mut eivät ole tosiaan varmoja.
VLC toimii mäkillä varsin hyvin. Pitää katsoa saisikos toimimaan. Saisikos pikaisen briiffauksen miten tuo juttu toimii livenä? Mistä klikataan mitäkin ja pitääkö rekkailla?

1. Kirjaudu sisään MMA-TV:lle
2. Kopioi streamin (H264/MMS) osoite oikealla näkyvistä vaihtoehdoista
3. Avaa VLC -> File -> Open Network Stream -> Valitset kohta HTTP/HTTPS/FTP/MMS ja liitä streamin osoite siihen -> OK

Noin minulla ainakin toimii, sieltä tulee myös nyt kokoajan ohjelmaa (vanhoja UFC:tä) eli sun pitäs nähdä heti toimiiko se.

En sitä streamin osoitetta jaksa laittaa tähän, koska se saattaa vaihtua ja eivät kovin tykkää jos sitä foorumeilla levittelee. Voi myös olla, että jos tuolla on kovasti liikennettä niin sammuttavat tuon winamp/mms streamin jolloin sitä voi katsoa vain premium jäsenet tai Sopcastilla/TVUplayerillä.

VLC toimii mäkillä varsin hyvin. Pitää katsoa saisikos toimimaan. Saisikos pikaisen briiffauksen miten tuo juttu toimii livenä? Mistä klikataan mitäkin ja pitääkö rekkailla?

Paa viestiä, onnistuko, ni voin laittaa ilmasen vinkin, miten näät varmuudella karkelot vaikka oliskin vähän ruuhkaa.. ;)

Viimeksi muokattu:
Paa viestiä, onnistuko, ni voin laittaa ilmasen vinkin, miten näät varmuudella karkelot vaikka oliskin vähän ruuhkaa.. ;)
No tuommoinen toki kiinnostaa myös, jos siis kyse on streamista. Matsit nyt huomenna tulee kuitenkin mmalinkkeriin you tube/dailymotion/metacafe pätkinä.

Ei kerkee tuonne mma-tv:lle rekata, aktivointi kestää 24-72h. Rekkasin kyllä, mutta ei pääse ineen kun eivät ole hyväksyneet rekkausta.

Mä oon yleensä löytäny kaikki tämmöset tapahtumat myp2p.us -osoitteesta. Sieltä kannattaa ladata esimerkiksi SopCast jolla viime aikoina on näkyny suunnilleen kaikki urheilutapahtumat.

Tällä hetkellä siellä ei vielä sanota mistä ton UFC-illan näkis mutta yleensä ne tiedot ilmestyy viimeistään paria tuntia ennen matsia/tapahtumaa.

No laitoin sulle sähköpostiin ne streamien osoitteet.

Edit: Joku ehti varmaan ensin :).

Suositut

Back
Ylös Bottom