- Ikä
- 52
Unibetilla löin 3.2 kertoimella Sylvian puolesta. Veikkaan että tylsistyttää niin katsojat kuin Nogin kuoliaaksi täydessä ajassa... eikä edes vituta jos olen väärässä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan et Couture hävii tittelinsä täs eventis.
Hyvä veikkaus. Kerroin lienee myös helvetin korkea.
No hihihi kun oli hauskaa.
Niin, siis näkyykö ilmatteeksi?
klo. 5.00Monelta siis alkaa Suomen aikaan?
Onnistuuko Macilla mistään katsominen? Siis ilman maksuja jonnekin suuntaan?
VLC toimii mäkillä varsin hyvin. Pitää katsoa saisikos toimimaan. Saisikos pikaisen briiffauksen miten tuo juttu toimii livenä? Mistä klikataan mitäkin ja pitääkö rekkailla?Ei mitään käsitystä. mma-tv on ainut paikka josta mä oon kattonu. Ilmaseks..
edit. mma-tv:lla luki ettei ne ole varmoja toimiiko se Macilla. Olettivat, että toimii ainakin VLC playerilla. Mut eivät ole tosiaan varmoja.
VLC toimii mäkillä varsin hyvin. Pitää katsoa saisikos toimimaan. Saisikos pikaisen briiffauksen miten tuo juttu toimii livenä? Mistä klikataan mitäkin ja pitääkö rekkailla?
No tuommoinen toki kiinnostaa myös, jos siis kyse on streamista. Matsit nyt huomenna tulee kuitenkin mmalinkkeriin you tube/dailymotion/metacafe pätkinä.Paa viestiä, onnistuko, ni voin laittaa ilmasen vinkin, miten näät varmuudella karkelot vaikka oliskin vähän ruuhkaa.. ;)
Ei kerkee tuonne mma-tv:lle rekata, aktivointi kestää 24-72h. Rekkasin kyllä, mutta ei pääse ineen kun eivät ole hyväksyneet rekkausta.
Ei kerkee tuonne mma-tv:lle rekata, aktivointi kestää 24-72h. Rekkasin kyllä, mutta ei pääse ineen kun eivät ole hyväksyneet rekkausta.