Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kortin nimilista "antais olettaa" taas hyviä kapinoita. Ans kattoo miten käytännössä. Itse en ole Frank Mirin hypetystä koskaan ymmärtänyt, mutta varsinkin viimevuodet mies on ollut kehässä täysin väärässä paikassa. En näe mitään syytä miksei Brock veisi pelkällä tuoreella näyttämisenhalullaan matsin satanolla...
Nogilta odottais kans vakuuttavaa näyttöä. Miehen hailaitriilejä kun katselee, niin se jokin on tuntunut olevan kateissa.. Nyt olis paikka laittaa tiramisutimppa eläkkeille rytinällä..
Hyvä cardi kaikenkaikkiaan imho.
Emmä usko et sillä mikään erityisesti kadoksisssa on. Eka matsi isolla matereella ja balalablalalalala jne...tiedätte kyllä. Hyvin se veti Herringiä vastaan vaikka blokkaski yläpotkun päällään. Sen jälkee joutu hetken keräilee itteensä mut hyvin se sieltä nous ja viellä voitti matsin. Siihen ois moni muu jo jääny. Pelkkä se koppi oli jo kova suoritus. Enemmän BJJ:tä eikä boxausta niin Timppa lähtee just sinne tiramisumaahan!
Mitäköhän tuollakin kommentilla ajettiin takaa... Voi olla, että olen aivan väärillä jäljillä... Ja ei liity pelkästään tähän Mafioson kommenttiin, vaan moniin muihin, monilla muilla foorumeilla.Mir vs Lesnar taistossa uskon ja toivon että Mir pieksee Lesnarin takaisin teletappimaahan
Niinhän se on... Pitää vain toivoa, että Lesnar ottaa tämän tosissaan ja harjoittelee sen mukaan. Jos Lesnar häviää niin toivon, että hän ottaa sen opettavana kokemuksen ja tulee yhtä kokemusta rikkaampana takaisin ottelemaan. Mielummin sitä Lesnaria katselee matsaamassa (jo ensimmäisestä matsista voi kertoa), kuin jotain Tim Sylviaa.Voihan siitä tulla vaikka mitä, ei ne showpainijat mitään ihan kukkakaupan lähettejä ole. Itse uskon kyllä vakaasti että Mir voittaa matsin, on eri asia otella maailman kahjoimpia ja kovimpia faittereita vastaan ja leikkiä ottelevansa, vaikka siinäkin luut rutisee mutta silti.