UFC 81 - Breaking point

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Brock angry!

Brock smash puny frank murrr!!!!

ja nogueira voittoihin myös, muut matsit on vähän hälläväliä

Oonko ainoa jonka mielestä Lesnarin 'treenivideo' eli all accessi oli todella vaimea?
Sain sen vaikutelman että kaverin treenaa eniten raudan vääntämistä ja vähän bear crawlia.
Laji treeneihin kuulu 4x viikossa 5x1min gräppllinkiä, + jotai pystyä?? wtf.. Ja loput viikosta ollaan kotisalilla pumppaamassa. Luulis etenkin Mir:iä vastaan olevan hyötyä käydä läpi jotain mattopeliäkin.
Noh nyt on Lesnarilla oiva mahdollisuus laittaa mulle sormi suuhun ja saada mut syömään hattuni.

Koska viimeksi on All Accessissa ollut matsaaja voittanut ohjelmaa seuraavan matsinsa? Jos en ihan väärin muista niin melkeinpä kaikki ovat hävinneet. Wandy, Hughes, Babalu, Arlovski, Franklin, Hughes jne. Tietää vain huonoa Lesnarille.

Koska viimeksi on All Accessissa ollut matsaaja voittanut ohjelmaa seuraavan matsinsa? Jos en ihan väärin muista niin melkeinpä kaikki ovat hävinneet. Wandy, Hughes, Babalu, Arlovski, Franklin, Hughes jne. Tietää vain huonoa Lesnarille.
Lesnar biittaa oddsit. F5! ZOMG! :whip:
Mulle streamia mailiin? joni_hovi ät hotmail.com

Vitutuksen multihuipennus, tuo ärkeleen mma-tv ei wörki mulla:curs:
Aina katkaisee eikä siis avaa tota kanavaa...connecting, sitten stop, joo-o.

Kannatti valvoa, joo:rock:

Ei vissiin onnistukaan tuon normijutskan puitteissa?Sopcastiä peliin siis?eli pitääkö se nyt ladata koneelle?aiemmin on riittäny tuo pelkkä TVU-player...

No miten sille Brockille kävi? Aikalailla pienemmän kokoiselta vaikutti kuin showpaini aikoinaan, ainakin minun silmään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
noin 120 oli ottelupaino
265 paunaa on raskaansarjan yläraja, joten eipä tuosta hirveästi saa vihiä Brockin varsinaisesta painosta. All Accessissa jotain höpisi, ettei ole ainakaan ongelmia painonpudotuksessa, koska treeneissäkin hikoilee monta litraa. Eipä tosin tuosta hirmusti infoa saa.

Missähän spekuloitiin, että melkeinpä 300lbs olisi ollut ottelupaino. Sitä en tiedä pystyykö edes noin iso kaveri ottamaan sen 35lbs vuorokaudessa ja toisekseen mitä tarkoitti "melkeinpä". Noh tuskin se kaukana totuudesta kuitenkaan on jos vertaa vähän pienempienkin ukkojen punnitus ja -ottelupainojen eroa.

Viimeksi muokattu:
Heavyweight bout: Frank Mir vs Brock Lesnar

Frank Mir defeated Brock Lesnar via submission (kneebar) at 1:30 of round 1.

Heavyweight bout: Frank Mir vs Brock Lesnar

Frank Mir defeated Brock Lesnar via submission (kneebar) at 1:30 of round 1.
Öh?

On tuolla näitä varten oikein spoileriketjukin, jonne tulokset saapuivat 5 min matsien jälkeen.

Suositut

Back
Ylös Bottom