UFC 74 tulokset.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täysin kohtutuuton rangaistus kyllä Babaluulle. typerä temppu ,jota ei pidä hyväksyä ,mutta tulee sellainen fiilis ,että Sorbal oli uhraus kelpoinen ottelija lajin julkisuuskuvan parantamiseksi ja näytiksi ettei moista hyväksytä. Jos saman olisi tehnyt joku UFC kansikuva tyypeistä esim. Randy ,Hughes ,BJ tai vaikkapa Iceman ei rangaistus olisi todellakaan ollut likikään tätä luokkaa. Ehkä pieni sakko ja nuhtelu. White halusi näyttää kuka on pomo ja nyt sattui tulemaan matsaaja josta oli varaa luopua kellä sen sai toteuttaa.

Täysin kohtutuuton rangaistus kyllä Babaluulle. typerä temppu ,jota ei pidä hyväksyä ,mutta tulee sellainen fiilis ,että Sorbal oli uhraus kelpoinen ottelija lajin julkisuuskuvan parantamiseksi ja näytiksi ettei moista hyväksytä. Jos saman olisi tehnyt joku UFC kansikuva tyypeistä esim. Randy ,Hughes ,BJ tai vaikkapa Iceman ei rangaistus olisi todellakaan ollut likikään tätä luokkaa. Ehkä pieni sakko ja nuhtelu. White halusi näyttää kuka on pomo ja nyt sattui tulemaan matsaaja josta oli varaa luopua kellä sen sai toteuttaa.

Kilven kiillottamistahan tuossa toki oli mukana, mutta olihan se nyt vitun törkeä temppu Sobralilta.

Minkä signaalin laji olisi antanut kilpailijoille sekä ulospäin, jos se olisi vain antanut "slap on the wrist" -tyylisen rangaistuksen? Seuraavalla kerralla:
"Joo, voin mä hapettaa siltä tajun pois eikä tarvi lopettaa vaikka tuomari tulee väliin. Ei Babalullekaan tullu mitään rankkareita."

Varsinkin kun tämä sankari meni vielä leveilemään asialla matsin jälkeisessä haastattelussa eikä asiaan jäänyt kenellekään arvuuttelun varaa?

Jossitella voidaan aina: mitä jos Babalulla olisikin ottanut käsi- tai jalkalukon, eikä olisi suostunut lopettamaan vaikka toinen taputtaa ja tuomari tulee väliin, vaan ainoastaan tiukentaa otettaan / vääntää enemmän? Pahimmillaan olisi pistänyt käden tai jalan niin paskaksi ettei toinen olisi voinut enää otella välttämättä ikinä.

Helvetin hyvä, että nyt laitettiin tiukka linja siihen mitä voi tehdä sen jälkeen, kun ottelu on tuomarin toimesta keskeytetty. Tai voihan tehdä mitä vaan, mutta sitten tulee myös kunnon rankkereita.

Kärpäsen kans samaa mieltä. En oo ikinä tykännyt MMA:n bigger-than-boxing-mainstream suunnasta. Tietenkin se kehittää lajiakin tasokkaammaksi, mutta sitä myötä tulee se raha niin paljon peliin mukaan. Se homman aitous karisee pois. Millonhan se päivä tulee, että SATS alkaa vetämään ohjattuja kuntovapaaottelujumppia kaikenikäisille.

Bababulle munkin mielestä ihan oikein. Tuomarin vallalle ei tuollakaan tavalla ryppyillä. Jos sitä ammattilaisia ollaan niin pitäis tajuta jättää se eripura sinne kehään/häkkiin. Kyllä se toinen jo sen nöyryytyksensä saa häviössä.

49145_odlarflxgj_xxlarge.jpg

Aika hyvä kuva.

No on kyllä, jos vielä tuossa se käsi murtui. Heh. Voisiko nuo muuten olla jo ihan kuvakaappauksia suoraan videokameralta, sillä digitaalisiahan ne ovat nykyään ja aika korkealaatuisia. Tai sitten vain ihan kamera ja hyvä tsäkä.

Tuskin on. Yleensä ne ovat valokuvaajat jotka vaivautuvat nuo "photo by" kyltit laittamaan eikä vain kuvankaappaajat. En nyt sitten tiedä mitä prot sanovat valokuvaajien nykylaitteista kai niilläkin ihan liikkuvaa kuvaakin saa otettua mutta ei tuo ainakaan televisiokameroiden lähetyksessä näytetyistä osista ole.

Tuskin on. Yleensä ne ovat valokuvaajat jotka vaivautuvat nuo "photo by" kyltit laittamaan eikä vain kuvankaappaajat. En nyt sitten tiedä mitä prot sanovat valokuvaajien nykylaitteista kai niilläkin ihan liikkuvaa kuvaakin saa otettua mutta ei tuo ainakaan televisiokameroiden lähetyksessä näytetyistä osista ole.

En ole mikään ammattikuvaaja, mutta voisi olettaa, että tuollaisissa matseissa tulisi (ainakin välillä) käytettyä burst-modea, eli kamera räpsii nopeasti monta yksittäistä kuvaa peräjälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ole mikään ammattikuvaaja, mutta voisi olettaa, että tuollaisissa matseissa tulisi (ainakin välillä) käytettyä burst-modea, eli kamera räpsii nopeasti monta yksittäistä kuvaa peräjälkeen.

No varmaan ottavatkin (siksi kommentoinkin "kamera" aspektia) mutta ei niitä käsittääkseni sillon kutsuta kuvankaappauksiksi videokuvasta vaan valokuviksi. Tekopyhyyttä tai ei näin vain on.

Mahtavatko normaali video/tv kamerat ottavat kuvaa riittävän nopeasti että MMA iskujen framet näkyisivät yhtä tarkkana kuin kameroilla otettuna.

Vähän menee turhan kuvauskeskusteluksi kun pointti varmaan vain oli se että tuo tuskin on mistään videoclipistä kaapattu image.

en tiedä onko tullut esille mutta GG ilmeisesti osui itse itseään polvella päähän eikä randy osunut sitä päällä. ainakin se näyttää siltä tässä GIF:ssä

randygon.gif

en tiedä onko tullut esille mutta GG ilmeisesti osui itse itseään polvella päähän eikä randy osunut sitä päällä. ainakin se näyttää siltä tässä GIF:ssä

Höpöhöpö. Tuota spekuloitiin jo aiemmin, mutta pää siihen nenään osui. Kuvakulma vain hämää tuossa.

Ei se kamerakulma hämää musta kun mä katoin matsin ni katoin heti että se polvi osu neukkuun. Sehän on loppujenlopuksi aivan sama miten siinä sitten kävi, mutta ei se pelkästään ton gifin perusteella ole ku ite olin sitä mieltä että oma polvi aiheutti nenän murtumisen.

Hohhoijaa. Couture itse sanoi, että se oli pää joka siihen osui. Ja toiselta puolen kuvatusta hidastuksesta näkee selvästi, että ennen maahan osumista Randyn pää oli toisella puolen Gonzagan päätä, mutta maahan tömpsähdettiin sellaisella vauhdilla, että Randyn pää liukui GG:n naaman yli murtaen samalla nenän.

Aivan turha jankuttaa päivänselvästä asiasta.Silmä käteen!:david:

Hohhoijaa. Couture itse sanoi, että se oli pää joka siihen osui. Ja toiselta puolen kuvatusta hidastuksesta näkee selvästi, että ennen maahan osumista Randyn pää oli toisella puolen Gonzagan päätä, mutta maahan tömpsähdettiin sellaisella vauhdilla, että Randyn pää liukui GG:n naaman yli murtaen samalla nenän.

Aivan turha jankuttaa päivänselvästä asiasta.Silmä käteen!:david:

No mä en aio jankuttaa tosta, mutta aika vaikea sitä on tietää mikä osu mihin ku on itse tilanteessa.

No mä en aio jankuttaa tosta, mutta aika vaikea sitä on tietää mikä osu mihin ku on itse tilanteessa.
Tai sitten ei. Randy kokeneena ottelijana on varmaan aika pätevä arvioimaan mikä osui mihin, jos hän tunsi ja kuuli kuinka GG:n nenä rusahti kun hänen otsansa siihen osui.

randy_td.gif

Tehkääpä niin, että omassa työpaikassanne kuristatte työtoverin tajuttomaksi firmanne asiakaskunnan katsellessa ja sitten sanotte tehneenne sen opetukseksi tälle.

Tuleekohan potkut?
Loistavia vertauksia. Nyrkkeilijäkin saattaa selvitä varoituksella, vaikka viimeinen lyönti lähtisi erän jo päätyttyä. Tällaiseen järjettömyyteenhän on toki saatava loppu. Vai missä työpaikassa selviää varoituksella, kun vetää silloin tällöin kahvitauon alkaessa työkaveria turpaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom