UFC 74 tulokset.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kukaan nähnyt Guida vs Aurelio matsia? Jos on niin mistä katoitte ja oliko millaista touhua?

tuli katsottua ja erittäin pettynyt aurelion suoritukseen :(
käytti pelkkää jabia ekat 2 erää :urjo: muuten vaan perääntyi ja otti naamariin. aurelio veti kuin john alessio konsanaan diegoa vs

Täytyy sen verran kyllä myöntää, että mikäli tuommoista bad bloodia on ollut herrojen välillä niin onhan siinä ainakin jotain syytä pitää kuristusta hetken kauemmin.. mutta se erityisesti pisti silmään, että Babalu ei päästänyt irti, vaikka tuomari keskeytti jo ottelun ja yritti vielä irroittaa Babalun käsiäkin.. tosin tuo jenkkiläinen artikkeli kyllä lähti käsistä, korkeintaan 3 s kuristus jatkui yliajalle.. tuomaria pitäisi silti totella, eritysesti tällaisen lajin ollessa kyseessä. Mutta onhan sitä pahempiakin sekoamisia nähty..:D

Nyt näin matsin ekaa kertaa, kuristuksesta oon nähny clippejä..oon melkeen sitä mieltä et matsi ois pitäny jo lopettaa aikasemmin cutin takia tai ees käydä tarkistamassa se. Ja tuossa huomaa että pieni kehä tuomari ei ole aina paras kun isot miehet vastakkain Big John olis jyränny Babalun siitä muualle jo ennen kun kuristus olis jatkunu. Ei mitenkään erikoisen hyväksyttävä teko mut ihan naurettava asia tehtiin tästä, se johtuu vaan siitä kun vastassa oli jenkki.

Tosta Babalun toiminnasta vielä. Kyl mä sen ymmärrän ettei päästä irti ku kaverin käsi taputtaa itseensä. Ei sitä välttämättä tajua et mitä oikein tapahtuu. Mutta kyl siin vaiheessa ku tuomari yrittää saada sua päästämään irti, ni on se tehtävä. Eihän toi nyt ollu ku jotain 3sekkaa, mutta siinä oli just kolme sekkaa liikaa. Varmasti Babalu kusi aika pahasti omiin muroihinsa. Tommosen verikylvyn antaminen vastustajalleen 'ja siihen loppuun viel nätti kuristus, ni olis takuulla ollu yleisön mieleen. Mutta nyt ei taida tulla ku paskaa niskaan.

Tosta Babalun toiminnasta vielä. Kyl mä sen ymmärrän ettei päästä irti ku kaverin käsi taputtaa itseensä. Ei sitä välttämättä tajua et mitä oikein tapahtuu. Mutta kyl siin vaiheessa ku tuomari yrittää saada sua päästämään irti, ni on se tehtävä. Eihän toi nyt ollu ku jotain 3sekkaa, mutta siinä oli just kolme sekkaa liikaa. Varmasti Babalu kusi aika pahasti omiin muroihinsa. Tommosen verikylvyn antaminen vastustajalleen 'ja siihen loppuun viel nätti kuristus, ni olis takuulla ollu yleisön mieleen. Mutta nyt ei taida tulla ku paskaa niskaan.

Erittäin hyvin kiteytetty!!:worship:

Mua ei niin paljon häirinnyt tuo kuristuksen kesto. Sitä saa mitä tilaa ja tällä kertaa näin. Toisaalta silloin pitää lopettaa kun tuomari tulee väliin,mutta ei tuo nyt mitenkään hirveän paha juttu ollut. On sitä nähty nyrkkeilyssä,kun tuomari tulee väliin niin heitetään tuomari hevonhelvettiin ja taotaan lisää. Näki jo punnituksissa,että Babalu on todella vihainen.

Ei tuo Babalun kuristus nyt niin pitkään kestänyt. Jos tuosta ei olisi itse höpissyt siitä matsin jälkeen "kostona", niin ei varmasti olisi mitään seurauksia tullut. Varsinkin Priden puolella paljon pahempiakin näkynyt.

Kyllähän sitä pitäisi tietenkin irroittaa tuomarin käskiessä, mutta monella ottelijalla tuntuu olevan sen verran adrenaliinit korkealla, ettei heti tajua irroittaa. Tappaukseen taas ei matseissa tunnuta niin reagoivan, ennen kuin tuomarikin varmasti näkee sen.

Huonoa käytöstä joka tapauksessa, mutta iso haloo nousi lähinnä jälkipuheiden takia.

Kyllähän tuo pitkitetty kuristus varsin ikävä tapaus oli. Se onko 3 sec pitkä aika vai ei tai ansaitsiko heath tuon vai ei, niin sillä ei minusta ole mitään väliä. Mutta se, ettei kunnioiteta tuomaria, sillä on väliä. Näihin pitää ehdottomasti ottaa tiukka linja. Ja tästä syystä ihmettelen, ettei BJ Penniä rankaistu, koska teki saman tempun Pulverille.

Typerää toimintaa ettei voi päästää irti, kun tuomari tulee väliin. Sen ymmärrän ettei päästä irti taputtaessa, kun on näitäkin selittäjiä, jotka alkaa väittään ettei taputtanu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rispekti Babalua kohtaan jatkaa tippumista. Äijä eka selitti matsin jälkeen miten halus opettaa Heathiä ja siks hapetti tajun kankaalle. Noh nyt sitten NSAC:lle oli kertonut miten muka piti kuristusta pidempään ettei kaveri väitä että ei taputtanut :(

Rispekti Babalua kohtaan jatkaa tippumista. Äijä eka selitti matsin jälkeen miten halus opettaa Heathiä ja siks hapetti tajun kankaalle. Noh nyt sitten NSAC:lle oli kertonut miten muka piti kuristusta pidempään ettei kaveri väitä että ei taputtanut :(

Kyllähän mäki vähä söisin sanojani $25000 takia ja välttyäkseni ottelukiellolta ;)

Voisin myös sanoa että "Told you so!" :)

Randy ei iskenyt hedarilla niin ku mä sanoin, vaan Gonzaga mursi nenänsä itse! Tai ainakin musta se edelleen näyttää siltä, Randyn pää on jossaan Gonzagan korvan kohdilla ku takaraivo iskeytyy mattoon.

knee.gif

Randyhän itse sanoi ottelun jälkeisessä haastattelussa että tuossa takedownissa päät kolahti yhteen ja hän kuuli rusahduksen...

Äijä anoi taukoa, koska verta oli silmissä, ei sen takia, että silmissä olisi ollut jotain vikaa. Sellaiseen ei kyllä lopeteta kenenkään ottelua (ellei ottelija sitä itse halua).

Kyllä kai mä nyt sen tiedän. Ja sä varmaan tiedät että ei UFCssä ottelua keskeytetä sen takia että joku ei näe koska on verta silmissä. Ainoa syy minkä takia se keskeytettiin oli että Gonzaga sanoi että "i cant see" ja pakkohan tuomarin on sillon keskeyttää, koska käytännössä se tarkoittaa verbaalista luovuttamista. Ei tuomari voi ruveta silloin veikkailemaan minkä takia se ei näe.

Jos Gonzaga olisi sanonut "i have blood in my eyes" niin ei varmana olisi keskeyttänyt.

Syy miksi UFCssä keskeytetään matsi ei ole se että on verta silmissa vaan se että on haava josta voi vuotaa verta silmille. Nenässä olevia haavoja ei näin luokitella vaan lähinnä silmien yläpuolella olevat haavat.

Mitä Babaluhun tulee niin syy jupakkaan on kai miehen lausunnot matsin jälkeen että huomasi taputuksen mutta tahallaan kuristi lisää. Muut ovat älynneet olla hiljaa tai puhella vain että ei ollut varma oliko ottelu keskeytetty. Gomin Azeredo sekoaminen oli kyllä ihan omaa luokkaansa :).

Käsi poikki. Kuinkahan mahtanut tuntua matsissa.

COUTURE BREAKS ARM

Even Superman feels it from time to time.

Following yet another feather-in-his-cap performance Saturday at UFC 74 in Las Vegas, real life superhero Randy Couture (16-8), was informed Sunday by doctors that he’d broken his arm during his third round TKO stoppage of Gabriel Gonzaga (8-2).

Couture, 44, sustained the injury Saturday blocking a Gonzaga right high kick with his left forearm, cleanly separating the ulna bone with a “nightstick fracture,” a break common in law enforcement circles. The injury placed the UFC heavyweight champion’s arm in a splint for six weeks. The appendage will not need a cast.

“It’s not displaced, so the doctors think it will reattach in about a week and a half,” said Couture, who embarks on a South African adventure to shoot a leading role in major motion picture “The Scorpion King – The Akkadian” in nearly six weeks. It is believed the injury will not effect Couture’s shooting schedule.

Randy näytti taas kuka määrää. Äijä kyllä slämmäs Gozagan tyylillä. :rock: Harmi että nenä murtui tuossa kohtaa koska siinä tuntui murtuvan myös Gonzagan taistelutahto. Randy tuntui myös ottavan sikuja vastaan aika ilmeettömästi eikä polvet alkanut notkumaan ihan helposti.

GSP otti voiton taktisella väännöllään. Ottelu oli ehkä hieman tylsä mutta voitto kuitenkin oikealle miehelle.

Guida Aurelio matsi oli kyllä tylsin vähään aikaan. Varsinkin Aurelio oli niin mega tylsä kuin voi olla.

Babalun voitto oli vakuuttava vaikka sen sitten vähän pilasikin omalla tyhmyydellään.

Cote otti voiton jota osasin aavistella. Gendalin kunto on huippu ja myös mattotaidot mutta kun leuka on lasia niin minkäs teet.

Mitä Babaluhun tulee niin syy jupakkaan on kai miehen lausunnot matsin jälkeen että huomasi taputuksen mutta tahallaan kuristi lisää. Muut ovat älynneet olla hiljaa tai puhella vain että ei ollut varma oliko ottelu keskeytetty. Gomin Azeredo sekoaminen oli kyllä ihan omaa luokkaansa :).

Nojoo, tuomari yritti irrottaa Babaluta ja se vaan kuristi lisää. Aika törkeetä meininkiä. Ja aika vajakki jätkä vielä, kun menee lopuksi tuollaista selittämään (tosin olihan se rehellinen ja rehellisyys maan perii :rolleyes:) Toivottavasti tosiaan pidättää sen 25 tonnia siltä lopullisesti.

babaluu sai kaivattua huomiota mitä se tarvitsi 2 hävityn matsin jälkeen. seuraavassa eventissä veikkaisin että on taas suoralähetys cardissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom