Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se Fight Pass maksaa kympin kuussa. Kai sen nyt voi panostaa, jos ne prelit kiinnostavat?Viaplay antaa taskusta pari markkaa, niin prelit näkys. Napskops.
Mutta ei niitä kiinnosta.
Vai voiko muka olla pykälä, että ette saa ostaa ellei ole "tuttuja" kortilla? UFC on tunnettu ettei raha kelpaa
Kerran aikasemmin oon UFC-illan koko ottelukortin kattonu livenä läpi, nyt taitaa tulla toinen kerta. Harmi vaan kun esim Viaplay ei näytä koko juhlakorttia….viaplay fighting paketti pitäis saada takas
Joo voi, mutta eihän tässä ole kyse siitä.Se Fight Pass maksaa kympin kuussa. Kai sen nyt voi panostaa, jos ne prelit kiinnostavat?
Lopeta nyt jo tuo turha valittaminen. Vetää surulliseksi.Ps. Kyllä tämäkin kuin moni muukin foorumi mennyt pilalle aka roskiin.
Esität asian jota hiukan itse ihmettelet.
Asia käännetään katolleen ja lopulta itse on pa kitupiikki jolle annetaan lopuksi vain sarkastinen sadface.
Pereira täräytti uuden ennätyksen, rikkoi ilmeisesti sen Ngannoun aiemman ennätyksen. Sitä en tiedä kuinka valideja noi tulokset on mutta eiköhän tuo nyt enemmän osviittaa anna ku joku baarissa oleva lyönti pallo, kaikillehan se on toki jo selvää että Pereiran nyrkit on painavat.
T-Mobile Arenalla ainakin.Tiedättekö mistä nähdä nuo prelimsit ilman VPN?
Kalju sanoi, että "OKAY!!! THREE HUNDRED!!!!!!!!!! DONE!!!"Oho! Nyt kalju yllätti