UFC 292: Sterling vs. O'Malley (La 19.8.2023 TD Garden, Boston, Massachusetts)

Tää on ihan laadukas kortti, myös 'Robocop' kortilla (y), Weidmanin paluu myös kiinnostaa, joulukuussa kuulemma tulee dokkari hanen loukkaantumisestaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistan hyvin kun ennen Silva 2 matsia Weidman sano että ainut millä Silva satutti oli alapotkut ja siihen on nyt konstit. Sitte Weidman blokkas ja Silvan sääri katkesi. Kaikki oli että horrific accident mutta Weidman sanoi heti matsin jälkeen mitä ei paljon alleviivattu, että emmänyt tiä, tätä me treenattiin.. Ei varmaankaan oletus ole että sääri menee poikki, mutta sattuu ja loppuu alapotkut.
Veikeä juttu näin jonkun haastattelun missä Weidman sen jälkeen kun oma sääri meni, ihmetteli että mistä tämmöinen huono tuuri just mulle, uskovaisena että mitä Jeesus tarkoitti jne. Niin että täh?? Tuohan oli just karmaa jos haluaa henkisiin asioihin uskoa, teit saman ja sama puras sua ittees perseestä. Tai säärestä.
Oli miten oli Silvan valtakauden lopettaminen oli melkoinen saavutus. Legend. Toivon että Weidmani hoitaa ja kunniakkaasti ymmärtäis kehistä lähteä ajoissa uusiin haasteisiin.
 
Veikeä juttu näin jonkun haastattelun missä Weidman sen jälkeen kun oma sääri meni, ihmetteli että mistä tämmöinen huono tuuri just mulle, uskovaisena että mitä Jeesus tarkoitti jne. Niin että täh?? Tuohan oli just karmaa jos haluaa henkisiin asioihin uskoa, teit saman ja sama puras sua ittees perseestä. Tai säärestä.
Oli miten oli Silvan valtakauden lopettaminen oli melkoinen saavutus. Legend. Toivon että Weidmani hoitaa ja kunniakkaasti ymmärtäis kehistä lähteä ajoissa uusiin haasteisiin.
Jokaisen uskovaisen olisi hyvä muistaa, että vaikka satut uskomaan Jeesukseen niin se ei tarkoita että Jeesuksen täytyy uskoa juuri sinuun.
 
Ja sieltä eka 30-27 joka ihan päin helvettiä. Mitä materiaalia Sal Damatolla on Dana Whitesta että saa vieläkin perseillä tuolla
 

Liitteet

  • Näyttökuva 2023-08-20 033440.png
    Näyttökuva 2023-08-20 033440.png
    1 MB · Katsottu: 95
Ehkä vähän liian nopea pysäytys omaan silmään.
Suga on kyllä sellanen kaveri kenen ottelut katsoo ja onhan tuon pysty törkeän tyylikästä. Näiltä kahdelta mieluusti uusinnan näen, tosin uskon että Aljolta sammuu valot ensi matsissa samanlaisella lyönnillä. Merab voi kanssa olla tosi hyvä ottelu Omalleyta vastaan.
No jokatapauksessa olen iloinen että vyö meni tähän osoitteeseen
 
Yleensä kun Minä olen väärässä egoni kokee kovan kolauksen ja alan etsimään kaiken maailman selityksiä. Nyt kun Suga pommi osui ja ottelu tuli päätökseen niin tuli mahtava olo siitä että voi olla näin väärässä. Hieno laji siinä mielessä. Kaikki vedotkin meni muutenkin pieleen. Harmittaa vähän Aljon puolesta. Olen oppinut arvostamaan kaveria. Sugan juttuja ei oikeen milloinkaan jaksa kuunnella varsinkin silloin kun puhuu itsestään. Teki kyllä hyvää kuitenkin divisioonalla tämä tulos. O'Malley vetää isot massat liikkeelle ja erilaisella tyylillä ja talentilla on tosi mielenkiintoinen ottelija. Suga haastoi Chiton varmaan lähinnä siksi ettei tarvitse kohdata Merabia.
 
Oli ihan selkeä, ehkä jopa vähän myöhäinen lopetus, Aljo ei tiennyt edes missä osavaltiossa ottelee tuolla hetkellä. Selän kääntäminen hyökkäävän suuntaan kädet löysänä puolustamatta on selkeä merkki. Hyvää työtä tuomarilta.

Ian Garry aivan uskomattoman näyttävää pystyottelua, persoonana välillä ok, välillä en ymmärrä. Wonderboy vaan vastaan ja sitten vyöstä Edwards, Dublinissa.
 
Back
Ylös Bottom