Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokaisen uskovaisen olisi hyvä muistaa, että vaikka satut uskomaan Jeesukseen niin se ei tarkoita että Jeesuksen täytyy uskoa juuri sinuun.Veikeä juttu näin jonkun haastattelun missä Weidman sen jälkeen kun oma sääri meni, ihmetteli että mistä tämmöinen huono tuuri just mulle, uskovaisena että mitä Jeesus tarkoitti jne. Niin että täh?? Tuohan oli just karmaa jos haluaa henkisiin asioihin uskoa, teit saman ja sama puras sua ittees perseestä. Tai säärestä.
Oli miten oli Silvan valtakauden lopettaminen oli melkoinen saavutus. Legend. Toivon että Weidmani hoitaa ja kunniakkaasti ymmärtäis kehistä lähteä ajoissa uusiin haasteisiin.
Juurikin tämä ja en usko että Jeesus edes seuraa paljoa UFC:tä.Jokaisen uskovaisen olisi hyvä muistaa, että vaikka satut uskomaan Jeesukseen niin se ei tarkoita että Jeesuksen täytyy uskoa juuri sinuun.
Titon highlight-reelejä Hän katsoo aina tiistaisin liekkipipo päässä.Juurikin tämä ja en usko että Jeesus edes seuraa paljoa UFC:tä.
Itse taas olen kuullut toista ja Jeesuksella on kuulemma uskomattoman hyvä TDD ja sen giljotiini guardista lähtee tosi sähäkästi.Juurikin tämä ja en usko että Jeesus edes seuraa paljoa UFC:tä.
Onko Tito ja Jesse siis treenikavereita?Itse taas olen kuullut toista ja Jeesuksella on kuulemma uskomattoman hyvä TDD ja sen giljotiini guardista lähtee tosi sähäkästi.
Ei saatana Bluesmiehellä samoja vetoja, pakko lähteä iskemään vastaan vetoja sun track recordilla.Itselläni aika selkeä visio:
Aljo vie näytöstyyliin.
Weili voittaa.
Weidmanista hakataan paskat pihalle eli Tavares vie.
Laitoin kivitalon kiinni tuolle kolmikolle.