UFC 285: Jones vs. Gane (La 4.3.2022 T-Mobile Arena, Las Vegas)

Kuka vie mainin?

• Jones

Votes: 22 44,9%
  • Gane

Votes: 27 55,1%

• Total voters
    49
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerrotko lisää tosta mielentilasta?
Gane ei uskonut mahdollisuuksiinsa voittaa. Oli jo hävinnyt ottelun ennen kuin astui kehään. Mutta emmä silti väitä, että sillä ois ollu palaa tossa matsissa. Korkeintaan mahis suoriutua paremmin, kuin lopulta suoriutui.

Mutta kyllä mä vielä haluan nähdä täysin yksipuoliset suoritukset vähintään 2 kärki ukkoa vastaan, ennen kuin julistan Jonesia omaksi suosikki raskassarjalaiseksi Fedorin yli.

Gane ei uskonut mahdollisuuksiinsa voittaa. Oli jo hävinnyt ottelun ennen kuin astui kehään. Mutta emmä silti väitä, että sillä ois ollu palaa tossa matsissa. Korkeintaan mahis suoriutua paremmin, kuin lopulta suoriutui.

Mutta kyllä mä vielä haluan nähdä täysin yksipuoliset suoritukset vähintään 2 kärki ukkoa vastaan, ennen kuin julistan Jonesia omaksi suosikki raskassarjalaiseksi Fedorin yli.

Mihin perustat tämän? Onko Gane itse sanonut noin?

Mun mielestä se näytti ihan samalta kun aina ennenkin ja matsi kaatui omaan virheeseen.

Pitää nyt kuitenki odotella, että nähdään miehestä lisää. Cirylin vahvuudet ja tuon iltainen mielentila tarjosivat Jonesille paikan, jonka hän otti. Jos nähään näitä vielä pari lisää on homma selvä
Ehkä jos Jones pysyy voittamattomana vielä seuraavat toiset 15 vuotta UFC:ssä niin hän jo silloin TOP 10 ottelija.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom