Olin todella epäileväinen siitä onko Paddylla rahkeita otella divarinsa parempaa puoliskoa vastaan voitokkaasti, ja ylipäätään olen kummastellut että miksi minun pitäisi olla todella kiinnostunut Paddysta, mutta en enää epäile tai kummastele. UFC:lla on käsissään todellinen talentti ja hiomaton 24 karaatin timanttikimpale enkä voisi olla enempää innoissani siitä että Paddy on suosittu.
Paddy puhui kaikkea hassua ennen ottelua, sitten otteli ja voitti ja Paddylla on kaiken päälle tosi paljon hypeä. Hypejuna on nimittäin lähtenyt asemalta ja ostin ensimmäisen luokan lipun tsuu tsuu. Ottelu oli näytöstyylinen esitys ja kun Paddy puhui vielä hauskalla aksentilla Roganille meinasin pissata housuuni. Oikeastaan olin jo siinä vaiheessa olin aivan myyty kun yleisö huusi kovaa ennen ottelua Paddy, Paddy, Paddy enkä voinut muuta kuin buuata kovaan ääneen Jared Gkakkapääordonille. Ottelusta ei jäänyt paljoa muuta kerrottavaa kuin että Paddy otteli ja minä olin haltioissani kun tuomari nosti Paddyn käden. Jotkut sanoivat että Paddy ei olisi ehkä voittanut, mutta olen itse sitä mieltä että Paddy voitti vaikka häviäisikin koska hänellä on melkein miljoona tilaajaa youtube-kanavalla.
En malttaisi oikein edes odottaa että pääsen näkemään että paljonko UFC maksaa Paddylle rahaa ja onko Paddy siihen tyytyväinen, koska viimeistään nyt ei kannata itseään myydä liian halvalla. Varmaan pressissäkin Paddy heitti jotain aivan uskomatonta hetulaa mutta en uskaltanut tsekata koska pelkään etten enää välitä kenestäkään toisesta ottelijasta sen jälkeen.
Summa summarum: Vähintään FOTN ja yksi ehdokas vuoden parhaaksi otteluksi, enkä usko että paljon soraääniä kuullaan jos sanon että Paddy on hyvin lyhyellä (1) listalla ehdokkaana vuoden ottelijaksi. Perusteluna 3 selkeää voittoa huippunimistä ja 2,4 miljoonaa instagram-seuraajaa. Paddyssa näen hyvin paljon samaa kuin Conorissa, molemmat ovat nimittäin todella suosittuja. Toivottavasti Paddy saa vähintään jonkun top-10 vastustajan seuraavaksi, paitsi jos ei saa tarpeeksi rahaa niin en halua nähdä sitä koska haluan nähdä että Paddy saa rahaa... katkerilta "asiantuntija" toimittajilta - LOL.