UFC 282: Błachowicz vs. Ankalaev (La 10.12.2022 T-Mobile Arena, Las Vegas)

Päämatsi näytti vaan selkeästi Ankalaevin voitolta koska voitti kaksi viimeistä erää ylivoimaisesti. Jan kuitenkin voitti kaksi ensimmäistä erää selvästi ja kolmas erä oli ratkaiseva ja sen kaksi tuomaria laittoi Janille, ja jos yksi ei olisi laittanut viimeistä erää 10-8 niin Jan olisi voittanut pisteillä. Omasta mielestä tasuri melko osuva tuomio.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Till laittoi videota että ei tiedä mistä johtuu mutta ei saa itsestään kaikkea irti matseissa enään. Treenit sparrit jne menee hyvin mutta menee lukkoon isoissa valoissa nykyään. Sanoi että ei eläköidy koska on vasta 29 mutta ottaa aikalisän ja miettii asioita. Fiksu veto
No siltä se juuri näyttääkin
 
Till laittoi videota että ei tiedä mistä johtuu mutta ei saa itsestään kaikkea irti matseissa enään. Treenit sparrit jne menee hyvin mutta menee lukkoon isoissa valoissa nykyään. Sanoi että ei eläköidy koska on vasta 29 mutta ottaa aikalisän ja miettii asioita. Fiksu veto

Onko Till käynyt jo urheilupsykologin juttusilla?
 
Voisin kuvitella että tässä lajissa henkinen puoli on niin tärkeässä roolissa ettei voi voittaa jos se ei ole kunnossa.
Mä en oikein tykkää showmiehistä. Jos ylitetä hyvän maun rajoja se on ok mutta esim paddyn kommentti että ei ollut edes tiukka ottelu jätti ikävän jälkimaun. Onko vastustaja antanut kommentteja ottelusta?
 
Mä en itseasiassa näkis että UFC hyötyy paddyn voitosta mitään. Mies on sanonut moneen kertaan, ettei tarvitse ufc:tä vaan ufc tarvii paddyä. Ei halua otella usein, kun sponssituloja on enemmän kuin ottelupalkkioita. Voisin kuvitella että tuon kaltainen lypsylehmä kannattaa pitää juurikin tuolla top 10-15 välillä ja rahastaa brittejä, mutta kärkeen päästessä tuo voi heittäytyä aika hankalaksi kaveriksi, kun omien sanojensa mukaan, sen ei tarvitse otella tai miellyttää UFC:tä. Johan se nytkin haistattelee medialle eikä promoa matsejaan yhtään sen enempää kuin on pakko.

Jos tuosta vielä kasaillaan toppuria-paddy niin silloin tulee nukkumatti tupeelle. Liian usein kolisee joka matsissa ja toppurialla riittää käsissä paukkuja nukuttaa paddy pystyyn.
 
Jotain kähinäähän paddylla oli topurian kanssa jossain pressissä,nyt vaan ufc london paddy vs topuria ja scouser polkkatukalta pää irti hartioista
 
Ufc hyötyy persoonista, paddynkaltaiset ovat kullanarvoisia. Jos hän häviää pari-kolme kertaa putkeen hype laskee..viimeistään silloin. Paddyn arvo ei ole enää sama. Vaikka suunsoittajat kiinnostavat monia niin pitää sen lisäksi osata otella. Voihan se toki olla hankala kaveri mutta kuka se olisi ilman ufc:tä
 
Topuria ottelee vaan eri painoluokassa kuin Paddy. Paddylle vois seuraavaks laittaa vaikka Drew Doberin sinne maaliskuun Lontoon kortille
 
Mä en itseasiassa näkis että UFC hyötyy paddyn voitosta mitään. Mies on sanonut moneen kertaan, ettei tarvitse ufc:tä vaan ufc tarvii paddyä. Ei halua otella usein, kun sponssituloja on enemmän kuin ottelupalkkioita. Voisin kuvitella että tuon kaltainen lypsylehmä kannattaa pitää juurikin tuolla top 10-15 välillä ja rahastaa brittejä, mutta kärkeen päästessä tuo voi heittäytyä aika hankalaksi kaveriksi, kun omien sanojensa mukaan, sen ei tarvitse otella tai miellyttää UFC:tä. Johan se nytkin haistattelee medialle eikä promoa matsejaan yhtään sen enempää kuin on pakko.

Jos tuosta vielä kasaillaan toppuria-paddy niin silloin tulee nukkumatti tupeelle. Liian usein kolisee joka matsissa ja toppurialla riittää käsissä paukkuja nukuttaa paddy pystyyn.
Ei Paddyn taso riitä kärkeen, vaikka sitä kuinka yritettäis sinne hypejunalla kuljettaa.
 
Paddyn ei tarvitsekaan päästä kärkeen eikä varsinkaan olla voittamaton. Hänellä on silti potentiaalia olla erityisesti briteissä eräänlainen köyhän miehen Conor.

Se ero heissä tietysti on, että Conor oli primessaan todella hyvä ottelija ja jonkin aikaa sarjansa maailman paras, mihin Paddy ei todellakaan tule yltämään. Voittamattomuus ei kuitenkaan ollut Conorille mikään juttu.

Conorin nousukiidon aikaan ennustettiin yleisesti hänen hypensä lässähtävän ensimmäiseen tappioon, mutta todellinen megatähti hänestä tuli vasta Diaz-tappion jälkeen.

Paddy tarvitsi tietysti uran alkuun mukavan voittoputken, että brittiyleisö kiinnostui, mutta hän voi myöhemmin aivan hyvin otella briteissä sellaisia ottelijoita vastaan, joille välillä häviääkin. Tärkeintä yleisön saamiseksi on hyvä show ja kiinnostava matsi, jonka lopputulos on epävarma.
 
Paddyn suosio on ollut harvinaisen nopeaa ja varmasti löytyy faneja jotka seuraavat kaveria vain olemuksen ja muun kuin ottelemisenkin takia. Ennen ufc debyyttiä Paddyn Instagram tilillä oli 28 000 seuraajaa ja tällä hetkellä 2,4miljoonaa. Youtube kanavalla 787 000 tilaajaa.
Tämän hetken taso ottelijana ei riitä ranking listalle, mutta ufc:lle usein paljon tärkeämpi viihdearvo sen sijaan riittää mennen tullen. Eli Paddy on hyvää bisnestä ufc:lle, ainakin toistaiseksi.
 
Olin todella epäileväinen siitä onko Paddylla rahkeita otella divarinsa parempaa puoliskoa vastaan voitokkaasti, ja ylipäätään olen kummastellut että miksi minun pitäisi olla todella kiinnostunut Paddysta, mutta en enää epäile tai kummastele. UFC:lla on käsissään todellinen talentti ja hiomaton 24 karaatin timanttikimpale enkä voisi olla enempää innoissani siitä että Paddy on suosittu.

Paddy puhui kaikkea hassua ennen ottelua, sitten otteli ja voitti ja Paddylla on kaiken päälle tosi paljon hypeä. Hypejuna on nimittäin lähtenyt asemalta ja ostin ensimmäisen luokan lipun tsuu tsuu. Ottelu oli näytöstyylinen esitys ja kun Paddy puhui vielä hauskalla aksentilla Roganille meinasin pissata housuuni. Oikeastaan olin jo siinä vaiheessa olin aivan myyty kun yleisö huusi kovaa ennen ottelua Paddy, Paddy, Paddy enkä voinut muuta kuin buuata kovaan ääneen Jared Gkakkapääordonille. Ottelusta ei jäänyt paljoa muuta kerrottavaa kuin että Paddy otteli ja minä olin haltioissani kun tuomari nosti Paddyn käden. Jotkut sanoivat että Paddy ei olisi ehkä voittanut, mutta olen itse sitä mieltä että Paddy voitti vaikka häviäisikin koska hänellä on melkein miljoona tilaajaa youtube-kanavalla.

En malttaisi oikein edes odottaa että pääsen näkemään että paljonko UFC maksaa Paddylle rahaa ja onko Paddy siihen tyytyväinen, koska viimeistään nyt ei kannata itseään myydä liian halvalla. Varmaan pressissäkin Paddy heitti jotain aivan uskomatonta hetulaa mutta en uskaltanut tsekata koska pelkään etten enää välitä kenestäkään toisesta ottelijasta sen jälkeen.

Summa summarum: Vähintään FOTN ja yksi ehdokas vuoden parhaaksi otteluksi, enkä usko että paljon soraääniä kuullaan jos sanon että Paddy on hyvin lyhyellä (1) listalla ehdokkaana vuoden ottelijaksi. Perusteluna 3 selkeää voittoa huippunimistä ja 2,4 miljoonaa instagram-seuraajaa. Paddyssa näen hyvin paljon samaa kuin Conorissa, molemmat ovat nimittäin todella suosittuja. Toivottavasti Paddy saa vähintään jonkun top-10 vastustajan seuraavaksi, paitsi jos ei saa tarpeeksi rahaa niin en halua nähdä sitä koska haluan nähdä että Paddy saa rahaa... katkerilta "asiantuntija" toimittajilta - LOL.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom