Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieman outoa jaella täällä laittomia striimejä. Eikö ylläpito voi puuttua?
Jep ja lisäks Danalta no show post-fight pressiin. Koominen ukko kyllä...Nagnnoulle ei performance-bonusta ja Dana ei laittanu Ngannoulle mestaruusvyötä.
Oletko siis sitä mieltä ettei linkkejä voisi jaella? Niitä on täällä jaettu yli 10 vuotta, pitäisikö jatkossa ilmiantaa linkkejä?Ylläpito oli fyysisesti nukkumassa. Kannattaa lisäksi käyttää ilmianto-toimintoa. Nyt jälkikäteen noilla ei liene enää väliä.
Veikkasin päämatsin voittajan oikein, mutta olin kyllä aivan kuutamolla, kun arvioin että Ngannoun ainoa - ja varsin suuri - mahdollisuus voittoon on tyrmäysisku.
Painu vittuun. Ei sun jutut kiinnosta, kun et lajista mitään ymmärrä.Olipa vitun paska ottelu
On olemassa minun mielipide, sinun mielipide ja totuus. Esitin vain minun mielipiteeni. Painu sinä vittuun kakara. Sävy: Provosoiva Toimivuus: 100% Kiitos ja kumarrus. Nyt rauhotut juniori, ettei ala käsilaukku heilumaan.Painu vittuun. Ei sun jutut kiinnosta, kun et lajista mitään ymmärrä.
On olemassa minun mielipide, sinun mielipide ja totuus. Esitin vain minun mielipiteeni. Painu sinä vittuun kakara. Sävy: Provosoiva Toimivuus: 100% Kiitos ja kumarrus. Nyt rauhotut juniori, ettei ala käsilaukku heilumaan.
Tämä on jotenkin jännä ilmiö mma:ssa. Olet 2 erää häviöllä ja coach huutaa nyt pakko ottaa riskejä ja yrittää tehdä jotain vika erässä...mutta ei. Oisko puolet ottelijoista jatkaa passiivisesti vika erään ja sitten vedetään dramaqueen ilmeet ku UD menee odotetusti vastustajalle..Tuntui, että molemmissa mestaruusmatseissa häviäjillä jäi painamatta kaasu pohjaan, vaikka tankissa olisi ollut kaasua.
Black Beast?kaikki on jo voitettu divisioonassa.
Luultavasti kannattaa, mutta itse näen tämän menevän tyyliin Tyson Fury VS Wilder ja kertoimet ovat kohdillaan. Jos kertoimet olis toisinpäin niin voisin jopa harkita veikkaamista.
Ja muutti sitä plääniä kun huomasi että lyönneilä ei onnistu. Toki Gane aloitti sen painiosuuden ensin, mutta sen jälkeen se osa alue olikin yhteen maaliin. Kovin oli heikot litsaripotkut Ganella, olisi vetänyt sinne polvitaipeisiin ihan huolella. Varovaista oli, jabi kyl toimi.Ngannoun game plan oli kyllä timanttia. Gane palaa treenisalille, harjoittelee alasvietien puolustusta ja mattohommia vuoden-pari ja ottaa sitten mestaruuden.