UFC 257: Poirier vs. McGregor 2 (Su 24.1.2021 UFC Fight Island, Abu Dhabi)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Danakin tietää että Conorin tappio oli todella huonoa bisnestä ;). Harmittaa kyllä itseänikin, Conor on niin :heart:

Katoin matsit uudelleen ja olen vielä vakuuttuneempi Chandlerin otteista. Tommonen painijyrä jolla on paljon kaatoa käsissä voi kyllä hyvin viedä vyön UFC riveissä myös.

Ei varsinaisesti, jos kolmas ja ratkaiseva ottelu on jo melkein buukattu. Kolmas kohtaaminen saattaa myydä ihan kivasti, co-mainiksi vaikka Chandler-Oliveira.

Poirier on ollut hankala(täysin syystäkin) palkkaneuvotteluissa jo tässä tokassa matsissa. Kolmanteen mies voi vaatia ihan mottipäisen summan, koska luottaa siihen, että Dana ja Conor varmasti haluavat trilogian hinnalla millä hyvänsä. Noi neuvottelut voi hetken viedä, eli kolmatta ei varmasti buukata vähään aikaan. Puolen vuoden holdiksella Poirier vähintään tuplaa tai triplaa pussinsa. Itse toivoisin kyllä divarin liikkuvan ja Poirierin ottelevan Oliveiraa vastaan.

Kyllä Poirierin kannattaa nyt ottaa tuo kolmas ja rahamatsi ja sen jälkeen ei tarvi tressata rahasta pahemmin. Toki voi lähteä havittelmaan vyötäkin mutta tulevaisuutta ajatellen tuo olisi varmaan aika houkutteleva vaihtoehto. Ja mun mielestä tuossa ei ole mitään erikoista, tuo on työtä kuitenkin loppupeleissä.

Kyllä Poirierin kannattaa nyt ottaa tuo kolmas ja rahamatsi ja sen jälkeen ei tarvi tressata rahasta pahemmin. Toki voi lähteä havittelmaan vyötäkin mutta tulevaisuutta ajatellen tuo olisi varmaan aika houkutteleva vaihtoehto. Ja mun mielestä tuossa ei ole mitään erikoista, tuo on työtä kuitenkin loppupeleissä.

Eiks tässä nyt ehdottomasti kannata UFC:n pistää Poirier Oliveiraa vastaan mestaruudesta ja sitten Conor-Poirier uusinta mestaruudesta? Tai Conor-Oliveira mestaruudesta.
Poirier-Conor 3 for nothing on aika lame ottelu ja just nähty.

Eiks tässä nyt ehdottomasti kannata UFC:n pistää Poirier Oliveiraa vastaan mestaruudesta ja sitten Conor-Poirier uusinta mestaruudesta? Tai Conor-Oliveira mestaruudesta.
Poirier-Conor 3 for nothing on aika lame ottelu ja just nähty.
Samoilla linjoilla. Tosin edes Conoria tuskin voidaan laittaa tuollaisen esityksen jälkeen suoraan titteliotteluun. Poirier vs Oliveira olisi hyvä titteliottelu. Toki Gaethje ja Chandlerkin tyrkyllä. Gaethjella tosin tappio alla ja uskon, että Chandler tarvitsee vielä yhden voiton lisää.
Dustin todennäköisesti haluaa, että seuraavassa ottelussa on vyö panoksena, oli vastus kuka vaan.

Dustin todennäköisesti haluaa, että seuraavassa ottelussa on vyö panoksena, oli vastus kuka vaan.

Mä luulen kanssa. Ei Dustin köyhä ole ja siitäkin matsista tulee rahaa ja mestaruus poikii enempi tulevaisuuteen. Kyllä mä luulen että Dustinille mestaruus on rahaa tärkeämpää, vaikka täällä aina alleviivataan rahaa joka käänteessä.

Mä luulen kanssa. Ei Dustin köyhä ole ja siitäkin matsista tulee rahaa ja mestaruus poikii enempi tulevaisuuteen. Kyllä mä luulen että Dustinille mestaruus on rahaa tärkeämpää, vaikka täällä aina alleviivataan rahaa joka käänteessä.
Jep, ton ikäinen jannu varmasti jotain tekee myös ottelu-uran jälkeen jos ei rahan, niin ihan mielekkyyden vuoksi. On ihan eri markkinoida itseään UFC mestarina, kuin "melkein UFC mestarina".

Dustin Poirier tuli, näki ja shokeerasi Conor McGregorin tarinaan uskoneen kamppailukansan. Äänitorvet perkaavat pitkän ja tahraisen UFC 257 -jälkipyykin perusteellisesti.

Aiheet:
00:30 Dustin Poirierin täydellinen suoritus, Conor McGregorin petetty tuotelupaus
1:04:37 Khabib, Dana ja ynnä muut -sarjan nimet

View: https://open.spotify.com/episode/1MTCbo2MNVerVzQcgXoMor?si=3qV1sPYwSWqqs96JsMgu7A

View: https://soundcloud.com/unibetfinland/ylilyonti-190-conor-mcgregor-hype-voidaan-unohtaa

Omituinen höpöttäjä tämä Kavanagh. Naama viininpunasena selittää miten yllätti tämä että kun ei ole syndit päällä, niin sattuu alapotkut enempi, minkäs sille valmennus tai kukaan mitään voi? Pikkusen hyvän fiiliksen jees-mieheltä vaikuttaa, itse uskon että jos Conor olis menny johonkin jenkki huipputiimiin leirille, niin tool box ja resultti olis ollu eri tässä matsissa.
Conor-Poirier mestaruusottelun haluais toukokuussa.

View: https://www.youtube.com/watch?v=_FU-L1gd0jo

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omituinen höpöttäjä tämä Kavanagh. Naama viininpunasena selittää miten yllätti tämä että kun ei ole syndit päällä, niin sattuu alapotkut enempi, minkäs sille valmennus tai kukaan mitään voi? Pikkusen hyvän fiiliksen jees-mieheltä vaikuttaa, itse uskon että jos Conor olis menny johonkin jenkki huipputiimiin leirille, niin tool box ja resultti olis ollu eri tässä matsissa.
Conor-Poirier mestaruusottelun haluais toukokuussa.

View: https://www.youtube.com/watch?v=_FU-L1gd0jo

Fanboyt löytää kyllä aina syyn jostain muusta kun urheilijan kyvyistä. Purkakaa nyt turhautumisenne koutsiin :david:

Nostetaanko mystisen "motivated mcgregorin" rinnalle uusi "well coached mcgregor". Ymmärrän, johonkin taruunhan se on uskottava, jotta ens kerralla saadaan taas täys hööki päälle ja kaikki "less than sixty seconds" tai "i promise you a masterpiece" lässytykset menee läpi...

Fanboyt löytää kyllä aina syyn jostain muusta kun urheilijan kyvyistä. Purkakaa nyt turhautumisenne koutsiin :david:

Nostetaanko mystisen "motivated mcgregorin" rinnalle uusi "well coached mcgregor". Ymmärrän, johonkin taruunhan se on uskottava, jotta ens kerralla saadaan taas täys hööki päälle ja kaikki "less than sixty seconds" tai "i promise you a masterpiece" lässytykset menee läpi...

En ole Conor fanboy, mutta koutsi vaikuttaa siltä.

Jep, ton ikäinen jannu varmasti jotain tekee myös ottelu-uran jälkeen jos ei rahan, niin ihan mielekkyyden vuoksi. On ihan eri markkinoida itseään UFC mestarina, kuin "melkein UFC mestarina".

Markkinoida minne? Kiinteistönvälittäjäks? Mitä tarkalleen ottaen nämä kamppailulajien rivimestarien uran jälkeiset isot markkinat on?

Seuraava matsi näyttää paljon alkaako ura olemaan ohi vai oliko vain ruostetta.
Eikö tässä ns. viimeisimmät vuodet jo ole olleet, jos nyt ei ihan puhdasta ruostetta, niin ottelullisesti ainakin aika tarpeettomia? Viihdytysarvoa epäilemättä kannattajakunnalle on tarjottu. Siinä ei ole mitään vikaa.

Mutta mitä jatkaminen hyödyttäisi? Siis muuta kuin joidenkin miljoonien tuloja? Samalla on pakko kysyä, mihin tuollaisia "roposia" tarvittaisiin?

Aika on ehkä ajanut ohi. Jossain vaiheessa se vain on myönnettävä.

Markkinoida minne? Kiinteistönvälittäjäks? Mitä tarkalleen ottaen nämä kamppailulajien rivimestarien uran jälkeiset isot markkinat on?
Kommentaattori, valmentaja (esim. seminaareja ympäri maailman), oman salin markkinoija tai oikeastaan ihan mikä tahansa maailman asia jossa tunnettavuudella on mitään merkitystä. Jos et ole ennakkoon tunnettu, niin sitten tuollaisilla meriiteillä susta tehdään paljon helpommin tunnettu, haluat sitten vaikka gladiaattoreihin kisaamaan tai pellepainiin mukaan.
Tai jos vaikka haluat alkaa pitämään podcastia ja myymään kannabista. Rivimestarikin on paljon helpommin markkinoitavissa, kuin riviottelija.

Conor ei ansaitse tuollaisen ottelun jälkeen revanssia saati mestaruusmatsia. Mestaruusmatsin antaminen suoraan seuraavaksi conorille olisi pyhäinhäväistys.
Tuolla on esim. Justin Gaethje, Charles Oliveira ja Michael Chandler jotka varmasti jokainen ansaitsee mestaruusmatsin enempi.

Mitenköhän ihmeessä Conor luulee pääsevänsä ottelemaan mestaruudesta? Ihan kuin Conor hyppäisi jotenkin Oliveiran yli näillä näytöillä 🤨
Kaljun mailaa imemällä niinkuin tähänkin asti. Saanut Danalta erikoiskohtelua.
Jos on voittanut, ei ole tarvinnut antaa uusintaa vaan heti kohti uusia haasteita. Mitä jos Mcgregor ois voittanut Poirierin, niin oltaisiko heti meuhkaamassa kolmannesta matsista? Kertokaa fanipojat miten on?

Conor ei ansaitse tuollaisen ottelun jälkeen revanssia saati mestaruusmatsia. Mestaruusmatsin antaminen suoraan seuraavaksi conorille olisi pyhäinhäväistys.
Tuolla on esim. Justin Gaethje, Charles Oliveira ja Michael Chandler jotka varmasti jokainen ansaitsee mestaruusmatsin enempi.

Niin. UFC:han on tunnettu siitä, että mestaruusmatsien ottelijoihin eivät vaikuta taloudelliset seikat vaan haastajat valitaan puhtaan urheilullisesti. :david:

Back
Ylös Bottom