UFC 252: Miocic vs. Cormier 3 (La 15.8.2020 UFC Apex, Las Vegas)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oiskohan O'Malley underdog jos tulis uusinta? Jos olisi, ni siinä ois kiva kohde. Veikkaanpa vaan ettei olisi.
Veikkaan, että O'Malley olisi hienoinen suosikki kertoimissa. Enemmistö pistää häviön epätavallisen loukkaantumisen piikkiin, eikä anna Veralle täyttä kunniaa voitosta. Sama juttu oli Silvan ja Weidmanin uusinnan kanssa, kun Anderson oli suosikki -185/+150.

Itse olen betsannut voittotapoja usein viime aikoina. Välillä löytyy hyviä, kuten tämä älytön 11x Veran TKO-voitolle. Selville suosikeillekin saa välillä oikein pelattavia kertoimia, kunhan saa vain pähkäiltyä tuleeko "varma" voitto ennen vai jälkeen täyden ajan.

Hauskasti lähti moderaattorin käytöstä kritisoiva viestini pois 😄 Hohhoijaa. Voisi varmaan moderaattoreilta myös odottaa sitä, etteivät itse harjoita turhanpäivästä pätemistä ja jeesustelua foorumilla, mikä sitten johtaa siihen, että huomautetaan ko. henkilön käytöksestä.

Cormierin tappio harmitti. Suga Shown hidastuminen harmitti. Kokonaisuutena jäi vähän pettynyt fiilis main cardista ja taidan kaivata yleisöääniä takaisin, vaikka aiemmin olenkin kironnut esimerkiksi joidenkin junttien WOO-huutelusta.

Tosta silmiintökkimisestä niin uskon että ovat täysin tahallisia.
Stipe selkeesti kosti aiemmat, mikä ihan hyvä.
Pitäis munkin mielestä varoitus ekasta ja diskaus toisesta.
Dos santos näytti hyvältä siihen asti kun tipahti, hankala vastus varmaan kaikille tuo jairzinho.
Aika näkymätön siihen asti kun vetää toisen pihalle.
O'malley hakee varmaan seuraavaks vauhtia heikommasta vastuksesta, tais tulla liian kova täl kertaa vastaan.
Toivottavasti laittaa ngannoun seuraavaks stipeä vastaan, en tiedä onko siellä edes muita varteenotettavia ketä ngannou ei ole jo voittanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom