Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Danakin sanoi pressissä että Cormierin silmä oli saanut damagea jo ennen tuota eye pokea. Itse katselin nyt jälkeenpäin kans ja siltä se myös näytti. En oikein usko että tämä ottelu ratkesti tuohon eye pokeen ja jälleen Danaa lainatakseni sanoi myös että ei sitä voi oikein tekosyynä ottelun lopputulokselle käyttää. Jännä että
tästä nousi näin iso aihe ja Cormier kun tökki huoletta silmiin ensimmäisessä ja toisessa matsissa niin aika vähällä oli puheet niistä, muistaakseni ensimmäisen ottelun tyrmäys tapahtui vieläpä melkein heti pahan eye poken jälkeen.
Luultavasti osa syy siihen että asia on nostettu esille enemmän on se että Cormier teki asiasta itse jutun, Stipe ei tainnut pahemmin selitellä. Olen kanssa sitä mieltä että eivät ne välttämättä ole lopputuloksiin ainakaan ratkaisevasti vaikuttanut näissä heidän otteluissa.Katoin ton ekan matsin just ja siinä tais olla minuutti väliä tökkäsyllä ja tyrmäyksellä. Se koukku tuli vieläpä samalta puolelta, johon se tökkäyskin tuli.
Tahallisia tai ei, niin samankaltanen lopputulos samalla taktiikalla. Aika väsynyttä, jos tosta tulee jotain isompia itkuja vielä jälkeen päin.
Eikös niiden uusien hanskojen pitäny hankaloittaa tätä? :D
Mistä uusista hanskoista on kyse?
DC sai mitä tilasi. Itselleni jäi sellainen maku että Vera olisi viennyt O'malleyta kintusta huolimatta.
Juu tämmösistä on puhuttu että uudet hanskat jotka koukistaa valmiiksi sormia.Ei niitä varmaan sit tullu koskaan? En oo seurannu niin tarkkaan, mut jossain kohtaa oli puhetta, et uusissa hanskoissa sormia olis hankalampi ojentaa ja siten noita eye pokeja sais vähennettyä. Varmaan sit vittumaisempi painimisen kannalta.
O'malleyn jalka meni Veran potkusta, joten ihan ansaittu voitto oli kyllä. Kyseessä ei ollut mikään "jalka sattumalta paskaks ja sitten tuli turpaan".Jaa.. itse en kyllä viitteitä tämmöisestä nähnyt.
Kyllähän nuo silmiin tökkäykset saisi pois kun ensimmäisestä tökkäyksestä lähtisi automaattisesti piste, toisesta automaattinen diskaus.
Tarkastaa videolta tarvittaessa epäselvät tilanteet. Siksihän nuo ottelijat toisiaan tahallaan tökkivät silmiin kun siitä saa selvää etua eikä siitä ole mitään seuraamuksia.
Kyllähän nuo silmiin tökkäykset saisi pois kun ensimmäisestä tökkäyksestä lähtisi automaattisesti piste, toisesta automaattinen diskaus.
Tarkastaa videolta tarvittaessa epäselvät tilanteet. Siksihän nuo ottelijat toisiaan tahallaan tökkivät silmiin kun siitä saa selvää etua eikä siitä ole mitään seuraamuksia.