UFC 251: Usman vs. Masvidal (Su 12.7.2020 UFC Fight Island, Abu Dhabi)

Veikkaa kolmen matsin voittajat!

• Total voters
    60
  • Poll closed .
Toivottavasti Masvidal saa tehtyä tästä kunnon ottelun. Pystyssä on vaarallinen ja on myös kova painimaan, mutta onhan Usman ollut kovin dominoiva jo pitkän aikaa.
En usko, että Usman saa matossa Masvidalille ihmeitä tehtyä, mutta sekin jo riittää todennäköisesti pistevoittoon, jos saa puskettua Jorgen häkkiä vasten toistuvasti saaden välillä alasvientejä. Sitten kun vain kontrolloi siellä matossa, niin 10-9 erä on todennäköinen. Lähinnä toivonkin, että Masvidal onnistuu estämään tämän pelin. Jorge on älykäs ottelija, joka usein parantaa otteitaan ottelun aikana, kun löytää aukkoja vastustajan pelistä ja varmasti nytkin tiedostaa hyvin Usmanin vahvuudet.
Kyllä tässä Jorgen puolella ollaan, mutta en kyllä rahaa uskaltaisi laittaa likoon Masvidalin voiton puolesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai ai. Pitkästä aikaa oikeasti mielenkiintoinen kortti tulossa! Viaplay hankittu, samoin kuin katseluherkut ja juomat. Nyt vaan Makulle heti voitto tuohon kärkeen vaikkapa ekan erän kuristuksella ja sitten kovat sodat pääotteluissa, niin avot!

Sanoin aikasemmin että rahat Henrylle, mutta en laita. Kyllä Maku tän hoitaa. Onhan toi Burgos kuitenkin ihan mahottoman kova ukko, mille Maku hävis. Emmet matsi sen osoitti. Henry paha yleishyvä vastustaja, mutta selkeästi alempaa tasoa verrattuna edellä mainittuihin, tarkemmin katottuna ei mun mielestä yhtä lahjakas kuin Maku.
Masvidalin voittoa kovasti toivotaan, siinä matsissa rahat tosin Usmanin puolella. Mut ei harmittais jos ne häviäisin ja tulis super necessary voitto Jorgelle.
Volkanovskille kans toivoisin voittoa, mun mielestä ei ollu mikään pelkkä jalkoihin potkimis voitto edellinen, vaan voitti iskujenvaihdot myös.
Yan Aldo aika jännä, veikkaan että Yan vie.
Rose lempiottelija naisten puolelta, viime kertainen oli vahinko, tällä kertaa hoitaa Andraden.

Toivottavasti Masvidal saa tehtyä tästä kunnon ottelun. Pystyssä on vaarallinen ja on myös kova painimaan, mutta onhan Usman ollut kovin dominoiva jo pitkän aikaa.
En usko, että Usman saa matossa Masvidalille ihmeitä tehtyä, mutta sekin jo riittää todennäköisesti pistevoittoon, jos saa puskettua Jorgen häkkiä vasten toistuvasti saaden välillä alasvientejä. Sitten kun vain kontrolloi siellä matossa, niin 10-9 erä on todennäköinen. Lähinnä toivonkin, että Masvidal onnistuu estämään tämän pelin. Jorge on älykäs ottelija, joka usein parantaa otteitaan ottelun aikana, kun löytää aukkoja vastustajan pelistä ja varmasti nytkin tiedostaa hyvin Usmanin vahvuudet.
Kyllä tässä Jorgen puolella ollaan, mutta en kyllä rahaa uskaltaisi laittaa likoon Masvidalin voiton puolesta.

Kyllä tämä matsi tulee menemään samoin miten conor vs Khabib. :D Veikkaan, että helppo matsi Usmanille.

Tässä on lista työntekijöille mistä tunnistaa ottelijat.

Liitteet

• received_1611014992399103.jpeg
    received_1611014992399103.jpeg
    108,3 KB · Katsottu: 237
Anik: "Huge knockout for Day!"
*matsi jatkuu*

:unsure:

Onko tuolla tosiaan koko illan, kolmen tittelimatsin kortilla, pelkästään Bisping ja Anik?
Vai onko näin vain nyt preleissä, ja viimeistään pääkortilla joku muukin mukana?

No mulla oli kuva toisesta paikasta missä aikataulussa luki 1:00.
Nyt meni vähän ohi.
Kortti alkoi paikallista aikaa 02, eli täällä 01?

Anik: "Huge knockout for Day!"
*matsi jatkuu*

:unsure:

Onko tuolla tosiaan koko illan, kolmen tittelimatsin kortilla, pelkästään Bisping ja Anik?
Vai onko näin vain nyt preleissä, ja viimeistään pääkortilla joku muukin mukana?

Ei ole pelkästään Anik ja Bisping, 03.00 alkaen äänessä Nurminen ja Rajalin.

Itse en Roganin mölinää jaksa enään yhtään kuunnella, Nurminen ja Rajalin on ihan jees.
No itse olen vaan tottunut enkkuselostukseen, joten vaikea vaihtaa.

Lähinnä meinasin että olisi kiva jos Bispingillä olisi lisäksi joku muu kenen kanssa pallotella selostusta tuon robotti-Anikin lisäksi, jonka päätarkoitus tuntuu olevan muistaa mainita sponsorit. Toki sehän on play-by-play selostajan yksi tehtävä.
Tuntuu melko laihalta kattaukselta tälläiselle kortille jos tosiaan tällä parilla vedetään koko kortti. "Jopa" Gooden olisi tervetullut lisä, ainakin se vilahti noissa behind the scenes videoissa, joten en tiedä miksei se ole tuossa myös. Tosin olikohan se myös play-by-play, joten Anik vei sen roolin nyt jenkeille tuttuna. Eli toista color commentatoria tässä ehkä uupuu, ei olisi irronut Cruz tai Felder mestoille?

PC koneille löytyy hyvä ohjelma ja kuvanlaatu 5/5

Mainostan nyt vähän kun muistan. www.Twitch.tv/ylilyontilive kanavalla seurataan yön läpi matseja. Striimi alkaa 03:00 niinku viaplayn lähetys. Oon mestoilla ja niin varmasti moni muukin vapariseuraaja. Porukalla on mukava jauhaa ja jännittää. Toki voittajaveikkaus skaboja yön läpi!
Niin, ja täällähän tosiaan nyt ollaan livenä. (y)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom