UFC 246: McGregor vs. Cowboy (La 18.1.2020 Paradise / Las Vegas, United States)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

UFC 246: McGregor vs. Cowboy, la 18.1.2020. Kumpi voittaa?

• Total voters
    76
  • Poll closed .
Nyt vasta kattelin pressin, niin pitkälle kun pystyi. Oon todellakin tän asiallisen linjan puolella. Jatkuva pään aukominen ei vaan sovi mun kuvaan kamppailu-urheilun huipulla. Tästä huolimatta, tähän matsiin meni loppukin mielenkiinto, kun pressissä rääväsuuta puolustetaan Danan ja Cowboyn molempien toimesta. Lakastaan paskat maton alle vaan. Eipä ihme että irkkukin on pitänyt turpansa kiinni, jos on etukäteen sovittu, että homma ajetaan nätisti maaliin. Conorilla olis ollut aika paljon enemmän hävittävää jos leuat louskuis. Näinköhän kasuaalit tietää puoliakaan Conorin touhuista. Laski aika isosti Cowboyn pisteetkin. Company man ollut aina, nyt vaan alleviivaa sen väärällä tavalla.

Pitäkööt tunkkinsa. Kattellaan aamulla jostain jos jaksetaan.

Eihän tää homma Suomeen sovi, mutta UFC painostaa.
En oikein usko, että UFC painostaa tässä mitenkään, vaan kuvio on Viaplayn omaa viritystä. Fightpassin kautta PPV:t taitavat maksaa 30 euroa, mikä on aika kohtuullinen hinta 10 euron kk-maksun päälle. Yrittäisikö UFC tosiaan pakottaa kansallista toimijaa kiskomaan katsojilta noin kovaa ylihintaa? En usko, koska tyhmempikin ymmärtää, että siitä ei mitään tule. Toivottavasti Viaplay luopuisi koko UFC:stä, niin vapaaottelufanit selviäisivät murto-osalla nykyisestä "UFC-maksusta".

Toivottavasti Viaplay luopuisi koko UFC:stä, niin vapaaottelufanit selviäisivät murto-osalla nykyisestä "UFC-maksusta".
Olisi kyllä paras skenaario.
Fight Pass mistä näkyy kaikki, paitsi PPV:t sen joku 30€ kipale. Tulisi silti halvemmaksi, vaikka Viaplay ei velottaisi kuin pari PPV:tä vuodessa.

En oikein usko, että UFC painostaa tässä mitenkään, vaan kuvio on Viaplayn omaa viritystä. Fightpassin kautta PPV:t taitavat maksaa 30 euroa, mikä on aika kohtuullinen hinta 10 euron kk-maksun päälle. Yrittäisikö UFC tosiaan pakottaa kansallista toimijaa kiskomaan katsojilta noin kovaa ylihintaa? En usko, koska tyhmempikin ymmärtää, että siitä ei mitään tule. Toivottavasti Viaplay luopuisi koko UFC:stä, niin vapaaottelufanit selviäisivät murto-osalla nykyisestä "UFC-maksusta".

Mä veikkaan että UFC on päättänyt että tämä on kansainvälinen PPV kortti, eli laskuttavat isosti enemmän viplaylta lähetysoikeuksista ja Viaplay on enempi/vähempi pakotettu kehittämään PPV:tä tästä ja se on mitä UFC ehdottaa/painostaa tilanteessa tekemään.
Anyway, oli miten oli, niin mun mielestä tämä aamuyön katseluaika tuhoaa idean täysin.
Conor-Cowboy 22:00 lauantai iltana, niin so what voin maksaa 5-kybää jos ei nyt ihan pahin mahdollinen taloudellinen tilanne ole päällä. Mutta että aamulla kun tulos tiedossa ja tämän katselee old news jälkilähetyksenä hintaan 50 euroa, niin se on kyllä liian pitkä hinta tavarasta joka ei ole tuoretta.

Olisi kyllä paras skenaario.
Fight Pass mistä näkyy kaikki, paitsi PPV:t sen joku 30€ kipale. Tulisi silti halvemmaksi, vaikka Viaplay ei velottaisi kuin pari PPV:tä vuodessa.

EEIIIIII! Mä tykkään enkku futiksesta, valioliiga + ufc on match made in heaven. :-) Oikeastaan muu urheilu ei isommin kiinnosta, just nää kaks samalla rahalla on hieno juttu. Todellisuudessa futista katson noin minuuteissa ja tunneissa laskettuna ainakin 5-kertaa enemmän kuin UFC:tä, vaikka UFC kuitenkin isompi juttu sitten kun hyvät kähinät.

EEIIIIII! Mä tykkään enkku futiksesta, valioliiga + ufc on match made in heaven. :-) Oikeastaan muu urheilu ei isommin kiinnosta, just nää kaks samalla rahalla on hieno juttu. Todellisuudessa futista katson noin minuuteissa ja tunneissa laskettuna ainakin 5-kertaa enemmän kuin UFC:tä, vaikka UFC kuitenkin isompi juttu sitten kun hyvät kähinät.
Niin, no toki se on sitten eri jos muutakin tuolta katsoo.
Mulle kelpaisi sekin että vanha kunnon Fighting paketti tulisi takaisin. 20€/kk se maksoi.
Ymmärrän kuitenkin että ei ne voi sitä mihinkään 10€/kk tarjota, koska muuten kortit tarjoaisi mielummin UFC itse suoraan.

Mikä järki Viaplayn olisi tarjota 20€/kk Fighting-pakettia normaalin 30€/kk urheilupaketin sijaan? Tuotothan tippuisivat kolmanneksella.
Ehkä se voisi vähentää sitä boikotointia. Olihan paketti ennen olemassa, mutta kai siinä on laskettu miksi se poistettiin.
Tuntuu vaan että nyt kun tulee PPV:t sitä voisi harkita tuovan takaisin.

Pitäisi edelleen 30€/kk UFC + muut urheilu, mutta olisi erikseen pelkkä kamppailu 20€/kk.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Conor näytti olevan se isompi ottelija, vaikka lyhyempi onki. Lihaa on tarttunu. Clinchitilanteissa voi olla hyvinki vahvoilla, vaikka teknisesti Cowboy on siinä leikissä edellä. Veikkaan, että lisää painoa ja voimaa on nyt Conorin lyönneissä mutta nopeus ja sähäkkyys saattaa vähän kärsiä tästä uudesta Conorin lihavarresta. Saa nähdä myös mitä toi tekee sen kunnolle. Vaikea uskoa, että jaksaa viittä erää nekkailla sähäkästi kun pienempikokoisenaki on kunto aina loppunu mestaruuserissä. Cowboy näytti tosi hoikalta. Eikä se oo missään vaiheessa näyttäny semmosta voitonhimoa. Hokee vaan jatkuvasti kuinka haluaa pistää shown pystyyn. Ja käyttää vielä koko ajan sanaa "we". We will put up a hell of a show. Saa nähdä onko minkäänlaista game plania vai meneekö vaan tappelemaan.

Conorin puntaria kattoessa tulee mieleen että oliko mies usadan poolissa tän "eläköitymisen" ajan?
20200118_110602.jpg
20200118_110622.jpg

Onko viaplay yhtään antanut merkkejä antautumisesta ppv suhteen? Itellä menee tilaus poikki 9.1
Mielellään perun tämän, jos järki voittaa.

Itse matsi on kyllä mielenkiintoinen. Cowboylle kunnon eläkerahat, vaikkakin pinkka varmasti ollut jo pitkään kunnossa. CoksuKonorin paluu tottakai kiinnostaa, kun ei mieti mokailuja.

Luultavasti lähtee rauhallisesti matsi käyntiin, ottaen huomioon painoluokan ja sippaus mahdollisuuden, koska 5 eränen.

Kaikki paineet on Conorilla, vaatii ko voiton jos halajaa uutta hekumaa.

Tästä joku nihkeä pistevoitto tai tappio, niin sitten kyllä markkina-arvo sukeltaa.

Veikkaan Coksu 2rnd tko.
Itellä on edelleen tuo "halpa" 19.90€ tilaus voimassa, oon vain miettinyt et onko nämä ppv jutut vain tapa saada porukka maksamaan enemmän kk tilauksista. Halvin paketti jolla ufc näkyy, taitaa nimittäin maksaa nyt 29.90€

Cerronella olisi kyllä hyvä 3.60 kerroin, mutta jotenkin on itselläkin vahvistunut tunne siitä et conor tämän vie. Mies kävi kuitenkin aika pohjilla, joka on varmasti tuonut kadotetun motivaation takasin. Harmi kun tämä jää katsomatta.

Suositut

Back
Ylös Bottom