UFC 239: Jones vs. Santos (6.7.2019 Las Vegas)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se voi olla, että seuraavaksi kipuaa ihan eri Santos häkkiin vaikkakin vapari ei puhtaimmasta päästä pelkkää fyysistä suoritusta mittaavia lajeja olekkaan. Käsittääkseni tuo etu/takaristiside kombon korjaaminen on erittäin haastavaa oikeanlaisen kiristyksen takia. Mutta toivotaan parasta, kova kaveri.

Mistähän mahtoi polvet mennä.
Ekana tulee mieleen jonesin polviin kohdistuneet potkut jotka tulee lujaa.
Toisaalta jossen väärin katellu ni jones ei hyökännyt kertaakaan rikkinäiseen polveen, hatunnosto sille.
Olis ollu helppoa vedellä siihen.

Toisaalta jossen väärin katellu ni jones ei hyökännyt kertaakaan rikkinäiseen polveen, hatunnosto sille.
Jossain hidastuksessa muistaakseni näytti siltä että Santosin potkaistessa tukijalka ei kiertänyt tarpeeksi ja polveen kohdistu sivuttain painetta ja selvästi muljahti.

Jones sanoi pressissä ettei olisi huomannut Santosin polvea.

Siel on varmasti joku aikasempi vamma jo tullu treenileirillä tai jossain. Ottelussa se kosahti yhessä santosin omassa alapotkussa jossa santos ei kiertäny tukijalkaa ja muljautti sillä oman polvensa paskaks

Otella ehkä saattaa vielä mutta kunnollinen treenaaminen ei mikään selviö. Ei nuo aina kivuttomiksi tule. Itsellä muutama vuosi sitten painiessa vääntyi ja lievemmät vammat tuli mitä santosilla. Kyllä polvi muuten hyvin kuntoutunut mutta tietynlaiset rasitukset äkkiä kipeyttää pahaasti. Erityisesti kaikenlainen kiertoliike ja sivulle päin vääntävä voima mitä ainakin lattiallla nujutessa tulee, Kipeyttävät äkkiä polven.

En tiedä miksi Askren menee niin kovasti ihon alle sekä osalla ottelijoista, että myös faneista. Tuo läppä mitä se heittää on sata kertaa älykkäämpää ja hauskempaa kuin nää perus "oon kovempi jätkä kun sä ja hakkaan sut...ai että mä hakkaan sut. Lyön sua niin kovaa ja sä pyörryt. Hakkaan sut niin pahasti, ettei äitiskään tunne sua!" -uhoamiset.

100% samaa mieltä persoonana vaikkei ottelutyyli niin inspaa. Kivempi nyt jäbää kuunnella kun Masvidal neandertaalia joku paukuttaa lähiluolan jäbää levyiksi kun oli mennyt loukkaamaan oman luolansa kunniaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kohtalaisen hiekkaisia kommentteja askren faneilta:LOL: tulokset ratkaisee, selitykset katkaisee.
Tämän riimittelyn merkitystä tuskin ymmärtää edes Askren itse, mutta petterin pointti mahtoi liittyä ottelijoiden haastatteluihin eikä niinkään ottelun lopputulokseen. Askren analysoi hyvin tapahtunutta, sen syitä ja seurauksia. Toki Masvidalkin on varsin hauskan lakonisesti kommentoinut extralyöntiensä tarvetta tyyliin "they were super necessary", mutta tätä tyylieroa viittaamasi viesti juuri korosti. Hiekan sinä toit paikalle ihan itse.

On huonoja häviäjiä, jotka selittelevät häviötään eivätkä hyväksy vastustajan olleen sinä iltana parempi.
Sitten on huonoja voittajia, jotka eivät voi keskittyä oman voittonsa juhlintaan vaan hierovat suolaa hävinneen osapuolen haavoihin.
Sitten on vielä niitä tyyppejä, jotka eivät ole olleet koko ottelussa mukana, mutta tulevat internettiin venyttämään virtuaalikikkeliään vittuilemalla hävinneen osapuolen kannattajille.
En tiedä onko olemassa vielä tätä viimeiseksi mainittua alempia elämänmuotoja, itselle ei ainakaan ole tullut vastaan.

Täällä ei todellakaan ole ufc ottelijoita paikalla, ihan vaan forumin jäseniä. Joka iikka.
Ja niitä on kahdenlaisia: ensimmäiset kestää kommentit ja pysyy asiassa eli vapaaottelussa ja vapaaottelijoissa, eivätkä hyökkää toisten keskustelijoiden kimppuun.
Toiset sitten ei kestä ja alkavat puhumaan muista foorumin jäsenistä kera alatyylin sanojen ja keksimään jotain moraalisääntöjä keskustelulle.
Niin ei onnistu, sana on vapaa. Jos jonkin mikä ei ole itseen kohdistettu kokee vittuiluna, niin vannetta löysemmälle. Täällä edes mitään vittuilua ole ollut, paitsi Askren fanien puolelta on ollut suoraa hyökkäystä toisia forum jäseniä kohtaan.
Onko tämä nyt sitä suvaitsevaisuutta vai mitä?

Sitten on huonoja voittajia, jotka eivät voi keskittyä oman voittonsa juhlintaan vaan hierovat suolaa hävinneen osapuolen haavoihin.
Mä ymmärrän tän osittain mutta osittain taas en ollenkaan. Otetaan nyt esimerkkinä tää Askren vs Masvidal. Askren huudellut vaikka mitä ennen tätä matsia miten hän voittaa, missä hän haluaa ja miten hän haluaa yms. Sitten kun lopputulos on se että Masvidal tekee UFC historian nopeimman tyrmäyksen niin eikö hän oikeasti sun mielestä ole oikeutettu hieromaan suolaa Askrenin haavoihin? Onko hän tosiaan silloin "huono voittaja"?:LOL:

Miten hyvä/huono voittaja määritellään? Onko siinä oikeasti mitään pahaa, jos on huono voittaja? Lajin suola on nuo erilaiset persoonat niin kauan kuin ei venytetä sääntöjä liikaa.

Mun mielestä hyvä voittaja saa hieroa suolaa haavoihin. Jokin raja kuitenkin ylittyy, jos matsin jälkeen uhkaillaan vetää vastustajaa turpaan, jos se tulee kaupassa vastaan. Jätetään nuo hommat häkin sisälle ja pyydetään uusintaa, jos haluaa vielä lisää nujuta.

mutta petterin pointti mahtoi liittyä ottelijoiden haastatteluihin eikä niinkään ottelun lopputulokseen. Askren analysoi hyvin tapahtunutta, sen syitä ja seurauksia. Toki Masvidalkin on varsin hauskan lakonisesti kommentoinut extralyöntiensä tarvetta tyyliin "they were super necessary", mutta tätä tyylieroa viittaamasi viesti juuri korosti. Hiekan sinä toit paikalle ihan itse.

Oma kommentti tosiaan lähinnä viittasi UFC-ottelijoiden yleiseen ulosantiin mihin Askren on aika raikas tuulahdus ja selkeästi vetoaa tiettyyn asiakassegmenttiin. Masvidal sitten vetoaa toiseen cholo gansta segmenttiin joka massiivinen toki USAssa. Saahan sitä mun puolesta kuittailla matsin jälkeen ja ennenkin, lähinnä ihmettelen kehen Masvidalin tyyli vetoaa Euroopassa esim.? Mut kai niitkin siis löytyy

Kundit varmaan oikeasti on about tollaisia miltä vaikuttavat mediassa ja jos eivät olisi niin UFCn todellakin kannattaisi molemmat luoda. Vähän kun olisi Uuden Englannin "Harvard tohtori" vääntämässä etelän valkoista automekaanikkoa vastaan, tai tässä tapauksessa latino gangsta latinomaahanmuuttajien ylpeydenaiheena.

Itse ottelusta niin ei nyt kumpainenkaan casuaalikatsojaan vetoa tyyliltään. Et en häkillisin ansioin Askren-faniksi tunnustaudu, mutta raikas tuulahdus tosiaan persoonana.

Mä ymmärrän tän osittain mutta osittain taas en ollenkaan. Otetaan nyt esimerkkinä tää Askren vs Masvidal. Askren huudellut vaikka mitä ennen tätä matsia miten hän voittaa, missä hän haluaa ja miten hän haluaa yms. Sitten kun lopputulos on se että Masvidal tekee UFC historian nopeimman tyrmäyksen niin eikö hän oikeasti sun mielestä ole oikeutettu hieromaan suolaa Askrenin haavoihin? Onko hän tosiaan silloin "huono voittaja"?:LOL:
Se on tietysti vähän veteen piirretty viiva että missä kohti hyvän maun rajat ylittyy.
Esim Rondan kieltäytyminen kättelemästä Miesha Tatea voitetun ottelun jälkeen menee imo jo selvästi kusipäisyyden puolelle.

Edit: pääpointti aiemmassa viestissä oli kuitenkin tämä, että nettininjojen "huono voittaja", eli se että tulee vittuilemaan hävinneen osapuolen faneille ihan vaan vittuilun ilosta, ilman mitään sisältöä tai positiivista fiilistä oman suosikin voitosta, on aika säälittävää.

Suositut

Back
Ylös Bottom