Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko olla jotain loukkaantumista, sairastelua tms. Aldolla taustalla, koska oli niin ponneton esitys täysin voitettavassa matsissa kun vertaa kahteen edelliseen hienoon voittoon. Harvoin saa lajilegendasta voittoa noin vähällä vaivalla, mitä Volkanovski nyt sai. Silvalla alkaa olla kilometrit täynnä, voisivat Aldon kanssa ripustaa hanskat yhdessä naulaan, koska ei tästä enää taida tulla mitään.Välillä luulin jo parin edellisen matsin perusteella, että olis saatu takas agresiivinen wec aldo, mutta näköjään olin väärässä. Aika vähä niitä tuhoisia potkujakaan näkyy enää, otti lähinnä itse pahimmat potkut vastaan. No eipä tarvi tota kyttäilyä katsoa enää mestaruusmatseissa.
Jos heitettävällä on mahdollisuus vaikuttaa siihen missä asennossa tulee mattoon, niin saa heittää miten haluaa. Rose hölmöili pitämällä kimurasta kiinni, irti päästämällä olisi tullut nätisti selälleen alas.Jouduin googlettaan tuon slämmin laillisuuden, kun mietin että eikös nuo ole kiellettyjä tuoda kaveri pää/niskat edellä tonttiin, mutta ilmeisesti jos submission on kiinni, niin sillon saa slämmätä miten haluaa?
Hauska kun selostajat koko Rosen matsin ajan hehkutti, että kuinka toi Kimura on Rosen pelastus slämmeiltä. Niin kauan kun pitää kimuraa kiinni, niin ei pysty slämmään. Sitten kun slämmättiin, vaikka oli käsi lukossa niin selitettiin kuinka Rosen olisi pitänyt päästää tuo kimura irti, jotta olisi päässyt putoomaan selälleen slämmistä.
Jouduin googlettaan tuon slämmin laillisuuden, kun mietin että eikös nuo ole kiellettyjä tuoda kaveri pää/niskat edellä tonttiin, mutta ilmeisesti jos submission on kiinni, niin sillon saa slämmätä miten haluaa?
Kuka muistaa googlematta Pennin viimeisimmän voiton?
Hughesin tyrmäsi, olikohan joskus 2010 aikoihin? Sitten oli vielä se kunniakas tasuri Fitchiä vastaan, jonka jälkeen loppu on surullista historiaa.Kuka muistaa googlematta Pennin viimeisimmän voiton?
Pennin kohdalla on kuulemma ollut vielä jotain puhetta jatkosopimuksestakin. Kai tähän pitäisi joku laki jo tulla vastaan tai jotain?
Mä uskon Roseen!
Eli Rose häviää ekassa erässä. Ainakin viimeiset 4 pääottelua olen veikannut väärin.