UFC 237: Namajunas vs. Andrade (La 11.5.2019 Rio de Janeiro, Brazil)

Volkanovski on tyyliltään grindaaja, Mendesiä vastaankin kovat iskut kuitenkin horjuttivat selvästi vaikka matsin veikin. Uskon että Aldon painavat iskut saattavat pudottaa Volkanovskin ennen kuin Aldo väsähtää. Tai sitten ei, vittuakos näistä tietää. Aldo on vaan ollut aivan suvereeni kaikkia muita paitsi Maxia vastaan, ja Volkanovskin vahvuudet on aivan muualla kuin Maxin. Tää on mun mmatikka.

Joo, voi hyvinkin olla, että oon täysin väärässä ja että Aldo osoittautuu liian kovaksi vastukseksi, mutta jotenkin on edelleen semmonen fiilis, että ei tästä helppoa iltaa tule kummallekaan. Täytyy arpoa vielä, että kumpaa lyö lottokupongille.

Pääottelussa luotto on kova luotto, että Rose vie.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sulla on aina näitä näytöstyyliin voittavia päivänselviä voittajia nippu joka eventiin joita yhdistää eräs tietty asia, ja sitten kun nämä sun päivänselvät menee ihan päin vittua niin susta ei paljon kuulu. Alkaa käydä vähän väsyneeksi tää sun trollaus.
Mikä ihmeen trollaus ja en minä vain kerkeä foorumilla työn ja perhejuttujen takia niin paljoa aikaa viettämään. Joskus menee parikin kuukautta etten kerkeä edes vilkaisemaan foorumia.

Mikä ihmeen trollaus ja en minä vain kerkeä foorumilla työn ja perhejuttujen takia niin paljoa aikaa viettämään. Joskus menee parikin kuukautta etten kerkeä edes vilkaisemaan foorumia.

Et kerkeä? Lol. Pakkotoiston avaaminen ja tänne kommentoiminen kestää n. 5 min. Meinaatko ettet viittä minuuttia kerkee tulla eventin jälkeisellä viikolla kirjoittamaan yhtä viestiä? I call bullshit.

Ihmettelen miksi Rose on vedonlyönnissä altavastaajana? Vaikka Andrade on vahva, kestävä ja lyö kovaa, niin mun mielestä Rose lyö vielä lujempaa ja tarkemmin. Samoin jos pitäis veikata että kummalle menee subilla, niin mun mielestä Rose potentiaalisesti paljon vaarallisempi. Ylipäätänsä pystyssä tai maassa niin Rosen liike ja flow ihan huippua ja tuskin jähmettyy paikalleen ja antaa Andraden vetää komboja perille. Andraden kanssa ei pärjää silmät kiinni lyöjät, mutta Rose kattoo ja liikkuu. Andraden mahdollisuus on mun mielestä tässä enempi se että on niin kestävä ja kovapäinen että Rose ei pysty satuttamaan ja hidastamaan ja loppua kohden Andrade vie voimalla ja kestävyydellä, saa perille osumia niin paljon että Rose hyytyy. Oliskohan vedonlyöntitoimistot hämääntyneet Rosen olemuksesta? Hieman jopa hupaisan näköinen oli fleksaillessaan punnitustilaisuudessa, mutta appearances can be deceiving. Rose lyö kovaa ja liike on ihan huippua, toivottavasti KO RD1. Tai sub RD2. :-)

Heitän ihan mutuna että olisko niin että Rose jaksaisi kuitenkin paremmin 5-eräisen? Andradehan nyt on tullut alas 20 paunaa alkuperäisestä divaristaan ja on muutenkin hiskimpi, varmaan vaikuttaa kaasutankkiin? Rose tuomaripäätöksellä houkuttaisi aika lailla.

Jännä nähdä millainen rose namajunas tulee oktagoniin. 13kk tauko nyt takana ja ikää 26v.Jos tuo vuosi on käytetty hyvin niin voi olla melkoista parannusta tiedossa. Nuoret ottelijat on mun kirjoissa melkein aina jänniä, kun voi toivoa ja odottaa isojakin parannuksia matsien välissä.

Harmi ku ei tuu tikkuukon analyysejä enää

Ihmettelen miksi Rose on vedonlyönnissä altavastaajana? Vaikka Andrade on vahva, kestävä ja lyö kovaa, niin mun mielestä Rose lyö vielä lujempaa ja tarkemmin. Samoin jos pitäis veikata että kummalle menee subilla, niin mun mielestä Rose potentiaalisesti paljon vaarallisempi. Ylipäätänsä pystyssä tai maassa niin Rosen liike ja flow ihan huippua ja tuskin jähmettyy paikalleen ja antaa Andraden vetää komboja perille. Andraden kanssa ei pärjää silmät kiinni lyöjät, mutta Rose kattoo ja liikkuu. Andraden mahdollisuus on mun mielestä tässä enempi se että on niin kestävä ja kovapäinen että Rose ei pysty satuttamaan ja hidastamaan ja loppua kohden Andrade vie voimalla ja kestävyydellä, saa perille osumia niin paljon että Rose hyytyy. Oliskohan vedonlyöntitoimistot hämääntyneet Rosen olemuksesta? Hieman jopa hupaisan näköinen oli fleksaillessaan punnitustilaisuudessa, mutta appearances can be deceiving. Rose lyö kovaa ja liike on ihan huippua, toivottavasti KO RD1. Tai sub RD2. :-)

Samaa itsekin ihmettelin. Tietty loukkaantumiset ja tauot tuovat aina kysymysmerkkejä mutta silti.

Carolina VS Cachoera = 3 erä näytti vähän samalta kuin Kimbo VS Dada vika erä. Ei voi uskoa että ton kokosilla mimmeillä on noin paska kunto, ja koska näköjään tekniikkaan ei ole panostettu ollenkaan niin luulisi että siellä juoksumatolla olisi ollut aikaa viettää ihan kunnolla.

Namajunas näyttää eka erässä ihan uusia leveleitä. Huh...

edit. Wow, olipas yllättävä loppu matsille. Brasilialaiset sai balsamia haavoille.

No huhhu, on olemassa punchers change mutta näköjää on myös slammers change. Rose näytti äärettömän kovalta mutta tässä lajissa voi näköjää tapahtua mitä tahansa. Vahvat on brassi akoilla kamat koneessa ku jokanen alkaa vähitellen näyttämää Wanderlei Silvalta

Mä ajattelin että aldo voittaa, olin kuulevinaan tokan erän jälkeen että hänen kulma tuumi samaa.
Volkanovski teki paljon mutta osuiko.
Harmi tuo silvan häviö ja aika veemäisellä tavalla.
Helvetin ikävä tyyli polven sisäpuolen potkiminen, ymmärrän brassiyleisön reaktion ku itel sama.
Roselle kävi huono tuuri. Ei hyvä idis pitää slämmeissä kiinni, aika pahoilta näytti ne aiemmatkin.
Luulen että uusinta päättyis eritavalla.

We’re for Sydney | Daily Telegraph

"Alex Volkanovski wants to fight for a UFC title on the same Australian card as middleweight champ Robert Whittaker - but doesn’t want it conflicting with the NRL grand final.

Already, UFC president Dana White has said he wants Whittaker’s impending title defence against Israel Adesanya in Australia, with western Sydney’s Bankwest Stadium a potential venue.

During the Volkanovski/Aldo telecast out of Brazil, it was also revealed UFC 243, which is yet to have a headliner, is slated for October 6 (Australian time), or the same day as the NRL decider.

As a result, if the UFC wants Whittaker to headline that card, it would mean the US fight company going head-to-head with rugby league’s biggest event.

As revealed by The Daily Telegraph last month, government officials from NSW, Victoria and Queensland are all in talks with the UFC about potentially hosting a UFC card with Whittaker as headliner. And the addition of a title fight involving Volkanovski would undoubtedly make the event the biggest ever in Australian combat sports.
"

Whittaker vs Israel ja Holloway vs Alex samalle kortille Ausseihin, Dana make it happen!

Nyt pitää aldon lisätä kaasua tai Volkanovski kävelee himaa ilmasen decision voiton kanssa

Välillä luulin jo parin edellisen matsin perusteella, että olis saatu takas agresiivinen wec aldo, mutta näköjään olin väärässä. Aika vähä niitä tuhoisia potkujakaan näkyy enää, otti lähinnä itse pahimmat potkut vastaan. No eipä tarvi tota kyttäilyä katsoa enää mestaruusmatseissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom