🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Ihmettelen miksi Rose on vedonlyönnissä altavastaajana? Vaikka Andrade on vahva, kestävä ja lyö kovaa, niin mun mielestä Rose lyö vielä lujempaa ja tarkemmin. Samoin jos pitäis veikata että kummalle menee subilla, niin mun mielestä Rose potentiaalisesti paljon vaarallisempi. Ylipäätänsä pystyssä tai maassa niin Rosen liike ja flow ihan huippua ja tuskin jähmettyy paikalleen ja antaa Andraden vetää komboja perille. Andraden kanssa ei pärjää silmät kiinni lyöjät, mutta Rose kattoo ja liikkuu. Andraden mahdollisuus on mun mielestä tässä enempi se että on niin kestävä ja kovapäinen että Rose ei pysty satuttamaan ja hidastamaan ja loppua kohden Andrade vie voimalla ja kestävyydellä, saa perille osumia niin paljon että Rose hyytyy. Oliskohan vedonlyöntitoimistot hämääntyneet Rosen olemuksesta? Hieman jopa hupaisan näköinen oli fleksaillessaan punnitustilaisuudessa, mutta appearances can be deceiving. Rose lyö kovaa ja liike on ihan huippua, toivottavasti KO RD1. Tai sub RD2. :-)

Heitän ihan mutuna että olisko niin että Rose jaksaisi kuitenkin paremmin 5-eräisen? Andradehan nyt on tullut alas 20 paunaa alkuperäisestä divaristaan ja on muutenkin hiskimpi, varmaan vaikuttaa kaasutankkiin? Rose tuomaripäätöksellä houkuttaisi aika lailla.

Jännä nähdä millainen rose namajunas tulee oktagoniin. 13kk tauko nyt takana ja ikää 26v.Jos tuo vuosi on käytetty hyvin niin voi olla melkoista parannusta tiedossa. Nuoret ottelijat on mun kirjoissa melkein aina jänniä, kun voi toivoa ja odottaa isojakin parannuksia matsien välissä.

Harmi ku ei tuu tikkuukon analyysejä enää

Ihmettelen miksi Rose on vedonlyönnissä altavastaajana? Vaikka Andrade on vahva, kestävä ja lyö kovaa, niin mun mielestä Rose lyö vielä lujempaa ja tarkemmin. Samoin jos pitäis veikata että kummalle menee subilla, niin mun mielestä Rose potentiaalisesti paljon vaarallisempi. Ylipäätänsä pystyssä tai maassa niin Rosen liike ja flow ihan huippua ja tuskin jähmettyy paikalleen ja antaa Andraden vetää komboja perille. Andraden kanssa ei pärjää silmät kiinni lyöjät, mutta Rose kattoo ja liikkuu. Andraden mahdollisuus on mun mielestä tässä enempi se että on niin kestävä ja kovapäinen että Rose ei pysty satuttamaan ja hidastamaan ja loppua kohden Andrade vie voimalla ja kestävyydellä, saa perille osumia niin paljon että Rose hyytyy. Oliskohan vedonlyöntitoimistot hämääntyneet Rosen olemuksesta? Hieman jopa hupaisan näköinen oli fleksaillessaan punnitustilaisuudessa, mutta appearances can be deceiving. Rose lyö kovaa ja liike on ihan huippua, toivottavasti KO RD1. Tai sub RD2. :-)

Samaa itsekin ihmettelin. Tietty loukkaantumiset ja tauot tuovat aina kysymysmerkkejä mutta silti.

Carolina VS Cachoera = 3 erä näytti vähän samalta kuin Kimbo VS Dada vika erä. Ei voi uskoa että ton kokosilla mimmeillä on noin paska kunto, ja koska näköjään tekniikkaan ei ole panostettu ollenkaan niin luulisi että siellä juoksumatolla olisi ollut aikaa viettää ihan kunnolla.

Namajunas näyttää eka erässä ihan uusia leveleitä. Huh...

edit. Wow, olipas yllättävä loppu matsille. Brasilialaiset sai balsamia haavoille.

Mä ajattelin että aldo voittaa, olin kuulevinaan tokan erän jälkeen että hänen kulma tuumi samaa.
Volkanovski teki paljon mutta osuiko.
Harmi tuo silvan häviö ja aika veemäisellä tavalla.
Helvetin ikävä tyyli polven sisäpuolen potkiminen, ymmärrän brassiyleisön reaktion ku itel sama.
Roselle kävi huono tuuri. Ei hyvä idis pitää slämmeissä kiinni, aika pahoilta näytti ne aiemmatkin.
Luulen että uusinta päättyis eritavalla.

We’re for Sydney | Daily Telegraph

"Alex Volkanovski wants to fight for a UFC title on the same Australian card as middleweight champ Robert Whittaker - but doesn’t want it conflicting with the NRL grand final.

Already, UFC president Dana White has said he wants Whittaker’s impending title defence against Israel Adesanya in Australia, with western Sydney’s Bankwest Stadium a potential venue.

During the Volkanovski/Aldo telecast out of Brazil, it was also revealed UFC 243, which is yet to have a headliner, is slated for October 6 (Australian time), or the same day as the NRL decider.

As a result, if the UFC wants Whittaker to headline that card, it would mean the US fight company going head-to-head with rugby league’s biggest event.

As revealed by The Daily Telegraph last month, government officials from NSW, Victoria and Queensland are all in talks with the UFC about potentially hosting a UFC card with Whittaker as headliner. And the addition of a title fight involving Volkanovski would undoubtedly make the event the biggest ever in Australian combat sports.
"

Whittaker vs Israel ja Holloway vs Alex samalle kortille Ausseihin, Dana make it happen!

Nyt pitää aldon lisätä kaasua tai Volkanovski kävelee himaa ilmasen decision voiton kanssa

Välillä luulin jo parin edellisen matsin perusteella, että olis saatu takas agresiivinen wec aldo, mutta näköjään olin väärässä. Aika vähä niitä tuhoisia potkujakaan näkyy enää, otti lähinnä itse pahimmat potkut vastaan. No eipä tarvi tota kyttäilyä katsoa enää mestaruusmatseissa.

Välillä luulin jo parin edellisen matsin perusteella, että olis saatu takas agresiivinen wec aldo, mutta näköjään olin väärässä. Aika vähä niitä tuhoisia potkujakaan näkyy enää, otti lähinnä itse pahimmat potkut vastaan. No eipä tarvi tota kyttäilyä katsoa enää mestaruusmatseissa.
Pakko olla jotain loukkaantumista, sairastelua tms. Aldolla taustalla, koska oli niin ponneton esitys täysin voitettavassa matsissa kun vertaa kahteen edelliseen hienoon voittoon. Harvoin saa lajilegendasta voittoa noin vähällä vaivalla, mitä Volkanovski nyt sai. Silvalla alkaa olla kilometrit täynnä, voisivat Aldon kanssa ripustaa hanskat yhdessä naulaan, koska ei tästä enää taida tulla mitään.

Andraden ja Namajunasin matsi meni aika odotetusti. laskin että Rose ei jaksa pitää hyvää liikettä yllä täysiä eriä, vaan jää ennen täyttä aikaa jyrän alle, koska Andraden tyrmääminen on todella vaikeaa. Nyt Joannalla on taas hyvät saumat titteliin, elleivät sitten pistä jotain tuoretta vastusta tuoreelle mestarille.

Betsit vähän plussalle. Miten @ilmastointi1 :n satavarmat vedot osui?

Liitteet

• Näyttökuva 2019-5-12 kello 11.50.27.webp
    Näyttökuva 2019-5-12 kello 11.50.27.webp
    21,2 KB · Katsottu: 300
Back
Ylös Bottom