UFC 232: Jones vs Gustafsson 2 (La 29.12.2018 Las Vegas)

Äänestekää voittajat!


  • Total voters
    141
  • Poll closed .
Olet oikeassa nuorimmalla Jonesilla oli vain se poliisijuttu huumeiden kanssa. My bad. Vesittää varmaan täysin minun pointtini jutussa. Käy sinä lukemassa vaikka Sherdogista Jones ketjusta mitä joku on kirjoittanut miten asia on esimerkiksi voinut mennä..
https://www.foxsports.com/nfl/story...suspension-ufc-4-game-violating-policy-072216

Oon tuon Arthur jutun täällä jo esittäny jos ketjua selaat, käy huvikseen katsomassa mitä sanoin ja mikä käy sinulla järkeen. Mieti sen jälkeen miten perillä tosiaan olet tästä jutusta ja palaa pyytämään anteeksi jos haluat.

Mukava nähä joskus tän matsin PPV-numero arviot ja mitä sisäpiirin-Chael lipauttelee 'omina huomioinaan' podcastissaan. Kyllä tästä jos isot numerot tulee niin voi jo sanoa, että epäilyni 'huonosta tiedottamisesta' ja 'ilmaisesta markkinointikampanjasta' pitivät paikkansa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon tuon Arthur jutun täällä jo esittäny jos ketjua selaat, käy huvikseen katsomassa mitä sanoin ja mikä käy sinulla järkeen. Mieti sen jälkeen miten perillä tosiaan olet tästä jutusta ja palaa pyytämään anteeksi jos haluat.

Mukava nähä joskus tän matsin PPV-numero arviot ja mitä sisäpiirin-Chael lipauttelee 'omina huomioinaan' podcastissaan. Kyllä tästä jos isot numerot tulee niin voi jo sanoa, että epäilyni 'huonosta tiedottamisesta' ja 'ilmaisesta markkinointikampanjasta' pitivät paikkansa.

Huomaan, että olet mennyt syvälle peliin. Apua on tarjolla.
 
Huumoria väliin ku väittelykumppanilta loppu tieto ja argumentit kesken.

20181229_224511.jpg
 
Nyt ois kätevä lanseerata lisäravinne missä on oral turinabolia pieninmäärä seassa. Siitä sit käry, saastunut lisäravinne ja 6kk penaltia. Sen jälkeen saa roinata niin paljon kuin haluaa, kunhan muistaa väistää testit, jos osuu liian lähelle. Ja 3 kertaahan vuodessa saa olla tavoittamattomissa. Puoliintumisaika on niin lyhkänen, että pieni siksakki riittää.
 
Pari vetovinkkiä. Kertoimet Unibetiltä.

Brian Kelleher. 2.25. Montel J ei päässyt painoihin ja on 0-1 UFC:ssä. Kelleher on voittanut esim Renan Baraon.
Siyar Baharudzaduzammm. 2.20. Siyarilla on kolmen lopetuksen voittoputki UFC:ssä ja viimeksi haki lopetuksen kovasta Luan Chagasista.
Megan Anderson. 2.20. Kokoero Catiin on valtava ja koska Zingano on IMO lähinnä fyysinen voimapainija, tulee hän kaasuuntumaan tässä matsissa pahasti. Anderson lopettaa kolmannessa erässä.
Douglas Silva De Andrade. 3.50. Tasoero Peter Yaniin ei ole niin iso kuin kerroin väittää. Minusta tämä on 50/50 matsi.

Muuten samoilla linjoilla, mutta veikkaan et Zingano painii voiton Meganista. Edellisessä matsissa Holmia vastaan paljastui meganin heikoidet painissa, kun Holm vei helposti mattoo, vaikka ei ole mikään painija.
 
Nyt ois kätevä lanseerata lisäravinne missä on oral turinabolia pieninmäärä seassa. Siitä sit käry, saastunut lisäravinne ja 6kk penaltia. Sen jälkeen saa roinata niin paljon kuin haluaa, kunhan muistaa väistää testit, jos osuu liian lähelle. Ja 3 kertaahan vuodessa saa olla tavoittamattomissa. Puoliintumisaika on niin lyhkänen, että pieni siksakki riittää.

Vakuuttavan kuulosta miten hyvin tiedät paljon on 'pieninmäärä seassa' turinabolia ja paljon on USADAn tiedoilla mahdollinen saastunut määrä. Aiotko ilmottaa mahdollisille ostajille et siinä on 'pieninmäärä' Turinabolia vai blendaatko vaan niin, että on saastunut lisäravinne? Miten ajattelit päästä USADAn hyväksymien lisäravinteiden listalle? Kaikki tämä, jotta saat 'mahdollisesti hyppys-annostella' Turinabolia määrissä joista ei ole PED etua? Olisi siellä parempiakin vaihtoehtoja..
 
Vakuuttavan kuulosta miten hyvin tiedät paljon on 'pieninmäärä seassa' turinabolia ja paljon on USADAn tiedoilla mahdollinen saastunut määrä. Aiotko ilmottaa mahdollisille ostajille et siinä on 'pieninmäärä' Turinabolia vai blendaatko vaan niin, että on saastunut lisäravinne? Miten ajattelit päästä USADAn hyväksymien lisäravinteiden listalle? Kaikki tämä, jotta saat 'mahdollisesti hyppys-annostella' Turinabolia määrissä joista ei ole PED etua? Olisi siellä parempiakin vaihtoehtoja..

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi
 
Muuten samoilla linjoilla, mutta veikkaan et Zingano painii voiton Meganista. Edellisessä matsissa Holmia vastaan paljastui meganin heikoidet painissa, kun Holm vei helposti mattoo, vaikka ei ole mikään painija.

Megan oli kyllä pettymys tuossa matsissa. Zingano loisti ennen USADA aikaa, voitti jopa Nunesin. Jotenkin tuntuu et hieman höyryissä saattanu mennä parhaat päivänsä. Kova ottelija silti. Tää voi olla hyvinkin tasainen matsi, kumpikaan ei varmaan helpolla anna lopetusta ja annan "lock of the week" ison rahan varman vinkin että tämä on draw!
 
Mä olin yllättynyt, että nunes ja cyborg on saman mittaisia ja virallisten statsien mukaan nunesilla pitäs olla tuuman verran enempi ulottuvuutta. Voi olla, että cyborgi nukahtaa tänään. Lihakset ei välttämättä ole se juttu ja nunes kyllä lyö kovaa ja käyttää ulottuvuutta hyväksi.
 
Vakuuttavan kuulosta miten hyvin tiedät paljon on 'pieninmäärä seassa' turinabolia ja paljon on USADAn tiedoilla mahdollinen saastunut määrä. Aiotko ilmottaa mahdollisille ostajille et siinä on 'pieninmäärä' Turinabolia vai blendaatko vaan niin, että on saastunut lisäravinne? Miten ajattelit päästä USADAn hyväksymien lisäravinteiden listalle? Kaikki tämä, jotta saat 'mahdollisesti hyppys-annostella' Turinabolia määrissä joista ei ole PED etua? Olisi siellä parempiakin vaihtoehtoja..

Tähän mennessä on (aina?) tullut 6kk tuomio, jos on voinut osoittaa käryn johtuneen saastuneesta lisäravinteesta. ts. olet ilmoittanut, että näitä olen käyttänyt ja usada on on omin nokkinensa hakenut kaupasta saman lisäravinteen ja todennut saastuneeksi.
 
Mä olin yllättynyt, että nunes ja cyborg on saman mittaisia ja virallisten statsien mukaan nunesilla pitäs olla tuuman verran enempi ulottuvuutta. Voi olla, että cyborgi nukahtaa tänään. Lihakset ei välttämättä ole se juttu ja nunes kyllä lyö kovaa ja käyttää ulottuvuutta hyväksi.

Taa on voima vs. tekniikka matsi. Mun mielesta Nunesin kannattaa liikkua helvetisti ja vaikka juosta karkuun ympari kehaa kun on pakko ja nekkailla kaukaa osumia. Cyborgilla on sen verran lihaa etta vasy voi tulla jos Nunes selviaa ensimmaisista erista. Mun mielesta tama on 50/50 matsi vaikka moni on vakuuttunut etta Cyborg vie via perseraiskaus.
 
Taa on voima vs. tekniikka matsi. Mun mielesta Nunesin kannattaa liikkua helvetisti ja vaikka juosta karkuun ympari kehaa kun on pakko ja nekkailla kaukaa osumia. Cyborgilla on sen verran lihaa etta vasy voi tulla jos Nunes selviaa ensimmaisista erista. Mun mielesta tama on 50/50 matsi vaikka moni on vakuuttunut etta Cyborg vie via perseraiskaus.

Holm laitto tohon hyvän gameplanin alle miten vois voittaa. Nunes jos pystyy liikkumaan yhtä hyvin mut lyömään painavammin ja tekemään vahinkoa paikoista, niin alkaa voitto häämöttämään. Pitäis vielä olla enempi bjj ja judo hommia alla, nyttenkin joku serious judoka leirissä, että onhan tässä Nunesilla mahkuja. Toi Cyborgin pää on vaan kokoa äijjä XXL ja Nunesilla kuitenkin suhtkoht normaalin naisen pää, et Nunesin pitäis kyllä hakea pistevoittoa tai lopetusta maassa, brawling skaba tulee menemään Cyborgille jos siihen menee.
 
Joku täällä sanoi, ettei luota pätkääkään siihen mitä Colby Covington sanoo, mutta kyllä tämä tarina mielestäni aika uskottavalta kuulostaa. :D Tosin ei liity tähän käryyn mitenkään.
 
Pari vetovinkkiä. Kertoimet Unibetiltä.


Megan Anderson. 2.20. Kokoero Catiin on valtava ja koska Zingano on IMO lähinnä fyysinen voimapainija, tulee hän kaasuuntumaan tässä matsissa pahasti. Anderson lopettaa kolmannessa erässä.

Vaikea kuvitella että vaikka kaasuntuisi niin tulisi lopetettavaksi. Suurin osa naisten matseista päätyy kuitenkin pistevoittoon joten jos 2 erää jaksaa nyhjätä ja painia niin voi 3 erän hävitä ja voittaa silti matsin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom