Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä kun seuraillut näitä Khabib fanien oikeutuksia väkivallalle, niin Mcgregor fanina alkanut muodostua sellainen "full retard mode" takaraivoon. Toivonkin nyt Khabib vs Mcgregor re-matchia ja että se järjestetään keväällä Croke Parkissa Irkuissa. Pääsisi Dagestani pojat näyttämään todelliset karvansa kun se porukka mikä ei pääse USA:n on läsnä +90000 muuta jalkapallohuligaania. Let's do this and see some blood.
Ennen matsia väitettiin kivenkovaan, että Khabib on immuuni kaikelle psyykkiselle pelille...
Ennen matsia väitettiin kivenkovaan, että Khabib on immuuni kaikelle psyykkiselle pelille...
Jokuhan kirjoitti joskus, että ärsytetty dagestanilainen on pelottava vastus. Jos joku rematch on tulossa, niin mahtaakohan Conor enää huudella samaan malliin Habibille.
Ainakin Diaz-McGregor 2 edeltävissä presseissä Conor oli paljon hiljaisempi ja ei huudellut Natelle samaan tyyliin kuin ekan kohtaamisen pressitilaisuuksissa. Pullojen heitto episodi lähti siitä kun Stocktonin pojat alkoi viskelemään kamaa Conorin tiimiä kohti. Voi olla, että eilisen turpasauna sytyttää Conorin treenaamaan itsensä taas uudelle levelille ja mahdollisessa uusinnassa nähdään eri Conor.Jos joku rematch on tulossa, niin mahtaakohan Conor enää huudella samaan malliin Habibille.
Mun mielestä toi on nimenomaan niin iso juttu. Ei olisi kohtuutonta vaikka Khabib saisi fudut koko UFC:stä.
Samalla logiikalla Conorin olisi pitänyt saada jo aikapäivät sitten fudut, se hyökkäsi tuomarin kimppuun.Mun mielestä toi on nimenomaan niin iso juttu. Ei olisi kohtuutonta vaikka Khabib saisi fudut koko UFC:stä.
Nähdään toki, se Conor jota kyykytettiin Khabibin toimesta, ottelun alusta asti mentiin Dagestanilaisen gameplaanin mukaan, Conor roikkui mukana, pitämällä kiinni shortseista, aidasta ja käyttämällä laittomia polvia. Siihen ne Conorin ansiot sitten jäivätkin. Varmaan hienoa katsoa Conorin videota tossa matsissa kun ainoa missä onnistui oli laittomat temput, ja nähdä että vaikka niitä ei tuomari viheltänyt pois, ei silti saanut mitään aikaiseksi. Conor alkaa päästä noissa illegal jutuissa kohta Jonesin rinnalle mitä se kehässä tekee.Ainakin Diaz-McGregor 2 edeltävissä presseissä Conor oli paljon hiljaisempi ja ei huudellut Natelle samaan tyyliin kuin ekan kohtaamisen pressitilaisuuksissa. Pullojen heitto episodi lähti siitä kun Stocktonin pojat alkoi viskelemään kamaa Conorin tiimiä kohti. Voi olla, että eilisen turpasauna sytyttää Conorin treenaamaan itsensä taas uudelle levelille ja mahdollisessa uusinnassa nähdään eri Conor.
Mun mielestä taas olis kohtuutonta koska Conor ei saanut mitään isompaa rangaistusta siitä nokkakärryjen heittämisestä.Mun mielestä toi on nimenomaan niin iso juttu. Ei olisi kohtuutonta vaikka Khabib saisi fudut koko UFC:stä.
Eli nyt kun huutelun määrän eppiselle tasolle nostanut Conor sai kehässä totaalisen ja rehdin selkäsaunan, niin seuraavaksi pitäsi otella 90 000 irkkua vastaan, ennen kuin dagestanin poikien todellinen karva näkyisi...
Conor heittää nokkakärryt ottelijoiden bussin ikkunaan, kaksi ottelijaa loukkaantuu ja joutuu sairaalaan. Toisen kanssa vielä rosis edessä = Conor pääsee haastamaan vyöstä ja tekemään tiliä.
Khabib onnistuu ylivoimaisesti puolustamaan vyötään ja käy sen jälkeen vähän brawlaamassa conorin kulman kanssa, kukaan ei loukkaannu = olisi kohtuullista antaa fudut ufc:stä.
Just joo.
Okei myönnän, ettei se olisi oikein, kun verrattaan Conoriin saamaan silkkihansikaskohteluun. Mutta jos puhutaan vain tuosta Khabibin toiminnasta ottelun jälkeen, niin on tuo melko anteeksiantamatonta käytöstä. Myös Conor olisi ansainnut potkut bussihyökkäyksen takia.
Ottelussa Khabib teki sen mitä piti. Ei mahda mitään. Harmittaa kun itse en tuollaisesta ottelu tyylistä tykkää. Mennään asentoon jossa in real life homma loppuis lyhyeen. Käytetään sääntöjen tuomaa turvaa hyväksi.
Mun mielestä toi on nimenomaan niin iso juttu. Ei olisi kohtuutonta vaikka Khabib saisi fudut koko UFC:stä.
Mitä tarkoitat tällä?
Tuo jalkaan / nilkkaan tarttuminen ja jalkojen päällä makaaminen. Annetaan toiselle selkä / niska / takaraivo. Paikat jonne ei saa lyödä, mutta jos saisi homma loppuis välittömästi.