UFC 229: Khabib vs. McGregor (La 6.10.2018 Las Vegas)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa MMA:n "kovimman" matsin EVER?

• Total voters
    195
  • Poll closed .
Näköjään Conor lyö tota ekaa ensin kun tulee naaman eteen huutelemaan, mutta samaa aikaa punasessa paidassa kehän ulkopuolella kiertää toinen dagestaani ja hyppää aidan yli ja alkaa selän takaa hakkaamisen. Vaikuttaa vähän suunnitelmalliselta...

Conorin kimppuun hyökänneet pidätetty Danan mukaan. 3 Khabibin tiimiläistä. Kyllähän Khabib ihan legitisti Dillonin kimppuun kävi. Ei se mitään huutelua ollut. Dana epäilee, ettei dagestanin ählämit edes ymmärrä seuraamuksia mitä tekivät.

Pari pientä pointtia

A) Lyöjän nimi sanottiin about 5s tapahtuneen jälkeen lähetyksessä...
B) Jos et ymmärrä mitä eroa näillä kahdella tilanteella on niin ei varmaan kannata hirveästi tulla kertomaan mitä kenenkin pitäisi tehdä

a) jos sulla on tarkka tieto tapahtumaketjusta, niin jaa toki meille toisillekin, kun tuntuu, että muu mma-maailma sitä selvittää vieläkin
b) todistettavissa Conorin hyökätessä ottelun ulkopuolella ihmisiä loukkaantui, vielä ei ilmeisesti tarkalleen tiedetä, mitä äsken tapahtui

täyttä paskaa tuo ottelunjälkeinen meno oli...en mä sitä puolustele, itse halusin nähdä vaan hyvän ottelun. On kuitenkin varmaa, jos asiat olisi toisinpäin, niin Conor saisi vyönsä, se on ihan 100% varmaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olihan taas jännittämistä koko yö, kovia matseja vaikka kuinka paljon! Älyvapaata rähinöintiä tuon mestaruusmatsin jälkeen... Pakko väijyä post-fight pressi vielä tähän samaan väsymykseen.

Conor lyö vastapalloon, kun näkee, että on tulossa hyökkääjä päälle. Mitä itse kukin tekisi, kun näkee, että joku hyökkäämässä kimppuun? T. Conor fanboy

Ehkä se kipitti sinne vittuilemaan niinkuin McNugget tekee 24/7?McBlackbelt oli varmaan musertunut kun tuli jälleen subitetuksi niin ei kestänyt kuin pari sanaa kun jo latasi vastapalloon, ihan oikeutetusti tiimikaverit tuli jeesimään. T: Khabib fanboy

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom