AndyS
Mode
Etpä tosiaan häpeä, ja tykkäät osallistua "kovalla äänellä" sellaisiin keskusteluihin joista et mitään ymmärrä, tai edes yritä ymmärtää. Googlettamalla esim. "Suga UFC", oikea vastaus löytyy toiseksi ylimmästä osumasta. "Suga" on otellut UFC:ssä vuoden 2005 TUF:n kakkoskaudesta lähtien, voittanut sarjansa mestaruuden ja on lajia seuraaville peruskauraa, samalla tavalla kuin vaikkapa Reem tai RDA.
Haastatko riitaa jostain erityisestä syystä?
Rashad Evansin toki tunnen ja olen esim. katsonut TUF2:n, josta hän tuli UFC:hen, mutta lempinimeä en tiedä. En tiedä/muista esim. Andrei Arlovskinkaan lempinimeä, vaikka olen nähnyt hänen otteluitaan jo Tim Sylvian kanssa, kun se ei oikein vaikuta ottelusuoritukseen. Reem ja RDA ovat vähän eri asia, kun ne ovat lyhenteitä ottelijan oikeasta nimestä ja pääteltävissä toisin kuin joku "Suga".
En toki väitä tietäväni kaikkea vapaaottelusta ja siksi minulla on tapana kysyä, jos joku asia jää epäselväksi. Nähdäkseni tämä on hyvä tapa. Koetin aluksi googlettaa "MMA Suga" ja minulle ensimmäinen Evansiin viittaava hakutulos oli vielä äsken kakkossivulla ollut Tapologyn linkki. Tosin nyt kun olen käynyt siellä ja katsonut Evansin sherdog-rekordin, niin ne tietenkin nousevat ylemmäs haussa.
Noin yleisesti kummastelen tätä henkilöhyökkäystä. Jos olen kovaan ääneen jossain asiassa väärässä, niin varmaan on kaikkien kannalta järkevämpää perustella asiallisesti, miksi olen väärässä - tällaisen yleisen dissauksen sijaan.