Mun mielestä UFC:n pitää kasata kovia kortteja usein (nykyinen tahti ok) ja mitkään filmitähtien ja eläkeläisten matsit ei saa sotkea oikeita painoluokkien mestaruuskuvioita PPV tulojen toivossa. Sitä haluun et painoluokkien top ukkoja ottelutetaan ja mestareita testataan säännöllisesti. Mulla on 29,90 ääntä kuussa millä mä äänestän. En saa mitään osuutta PPV tuloista, joten mulle on yks aivan paskan hailee mitä UFC tienaa normaalisti ei-kiinnostuneilta ihmisiltä. I just want to be entertained worth 29,90/month.
En edelleenkään ymmärrä tätä pakonomaista tarvetta miettiä mitä UFC tienaa.
jos jotain toivon, niin parempi olis et noi PPV:t loppuis kokonaan ja voisivat kokonaan lopettaa kaiken taloudellisen tiedottamisen niihin liittyen.
Ilmoittasivat mieluummin miten niiden vakiotilaajien määrä kehittyy ja sanoisivat että kiitos todella paljon kun säänöllisesti ostatte, teille me tätä juttua tehdään! Samaten ton fight-pass nyhtämisen voisivat lopettaa, kun maksat päätapahtumasta niin tottakai pitäis nähdä muutkin ottelut.
En tiedä mikä toi ESPN juttu, mutta jos tulis kaikki eventit näkyviin jonkun kanavan maksamalla, niin varmasti olis terveempi juttu kuin nykyinen PPV touhu.
UFC on liian ahne, se alkaa paistamaan läpi, Rondan ja Conorin PPV myynnit sokaisi ja hommaa alettin vetää tohon rahan hehkuttamiseen, firma myytiin pitkällä hinnalla ja nyt tuntuu että eivät oikein mitä tehdä, muuta kuin että rahaa pitää tehdä joka jutulla. Kaiken voiton maksimoiminen tänään ei välttämättä ole se tyyli millä maksimoidaan kaikki voitot huomenna. Mun mielestä ton jenkki PPV touhun sijaan voisivat keskittyä kansainvälisten vakiotilaajien keräämiseen. Toi PPV touhu on paljon urheilun ulkopuolisista asioista kiinni, sattumasta siis. Ja Ronda ja Conor oli vähän niinku Elvis ja Beatles, seuraavista ilmiöistä jengi ei enää sekoa samalla tavalla, aikansa kutakin. MMA alkaa olemaan kansainvälistä eikä enää jenkkivetoista, mestareita tulee muualta enempi ja enempi tulevaisuudessa uskoisin. Tämä on myrkkyä myöskin jenkki PPV touhulle.
Hyvä esimerkki lyhytnäköisyydestä oli GSP:n raahaaminen eläkkeeltä Bispingiä vastaan. Olis vaan antaneet Bispingin hävitä Romerolle KO RD1 ja GSP sitten Romeroa vastaan ja lopputulos sama. Sitten kun Whittaker olis voittanut Romeron, niin jengi tajuais minkä tason tekijästä on kyse. Nyt luukutettiin rahat pois GSP matsilla, mutta onko uusi mestari mielenkiintoinen, rakennettiinko niiden brändiä jotka firmaan oikeasti on jäämässä matsaamaan? Eiköhän tämä PPV sen osoittanut kuinka kävi. Tietty painon missaus + ulkomaiset ottelijat oli huono juttu myöskin PPV:lle, ne jotka lajia arvostaa näki kuitenkin aikamoisen matsin.
Mun mielestä fiksumpi tähdätä siihen että miljoona ihmistä ympäri maailman maksaa jonkun kympin kuussa mahdollisesti vuosikausia, kuin että yritetään jollain superawesomefightofthecentury jutulla päästä kuuluttamaan suuria miljoona PPV tuloja yhden kerran ja niiden tulojen takia se oli sitten maailman hienoin matsi.
Tulipa pitkä avautuminen.