UFC 225: Whittaker vs. Romero 2 (La 9.6.2018 Chicago)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
CM Punkille propsit kehittymisesta mutta paa ei liiku yhtaan, jossain vaiheessa on pakko kolahtaa

Onkohan vastustajalle maksettu...

En oikein ymmärrä että miksi toi Jackson käyttäytyy tolla tavalla :woot: luuleeko olevansa kovakin ottelija vai mitä helvettiä

No, vaikka CM Punk ottelee vieläkin kuin amatööri, niin ei mies ainakaan täysi lasileuka ja lyöntejä pelkäävä ole. Kyllä se oli CM Punkin UFC ura tässä ja hyvä niin, mutta minä ainakin kunnioitan jokaista,
joka menee tuonne häkkiin ottelemaan. Oli taitotaso mikä tahansa. Seuraavaksi epäilen että Arlovski ottaa unet.

Holly Holmilla on kylla yhdet suurimmista palleista MMA:ssa. Ei pelkaa ketaan. Mighty Mouse voisi ottaa oppia.

Viimeksi muokattu:
Pakko itekin tänne jotain kirjoittaa ettei denniszeimsin tartte yksin täällä olla!

CM Punkilla on sisua, mutta skillsit uupuvat. Pakko antaa propsit.

Hyvä matsi oli Andrei vs Tai. Ite aattelin, että Andrei voitti, mutta ei.

Holly veti todella hyvin! Kiva oli katsoa, kun oli niin liekeissä ja kaikki tuntui toimivan.

:ROFLMAO::ROFLMAO: Huippuäijä tää covington. Ja rautanen kunto, tosi mielenkiintosta katsoa miten sai rda:n täysin lukittua 20min ajaksi eikä ollut kuitenkaan tylsää

Whittaker näyttää siltä kuin härnäisi nukkuvaa karhua mikä iskee hetkenä minä hyvänsä. Pitää olla hullu että menee romeron kanssa häkkiin

oispa kerranki munaa pistää tasuri. 10-8 toi 5 erä ihan selvästi, harmi ku tietää lajia seuranneena että sielä on pahveja tuomareina ja ei tuu toteutumaa. Edit, olipa taas perseestä noi pisteytykset ihan naurettavaa:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
Colby on real deal. Kova paini, kunto, prässi leuka sekä lyönnit + potkut riittävän hyvät jotta saa vastustajalle pelotetta.

Robert vs Yoel

Olipas kunnon ryöstö ja muutenkin kummallista toimintaa (punnitukset). Ei näköjään haluttu kuubalaista mestaria. Noilla uusilla pisteytyksillä olisi pitänyt vähintään olla tasuri. Ihan naurettavaa pelleilyä taas.
HC-vaparifanit ei tykkää katsoa nyrkkeilyä, kun siellä vaikuttaa tuomaripeli liikaa, mutta ei ole hurraamista tässäkään lajissa.
Noh.. Robertille propsit, kun selvisi loppuun saakka vaikka käsi oli paskana. Hyviä otteluita oli!

Oon joitain kommentteja nähnyt Ig:ssä/Facebookissa missä porukka puhuu miten Whittaker otteli loukkaantuneena kummatkin ottelut mutta mun mielestä se on pikkusen eri asia tulla otteluun loukkaantuneena ku loukkaantua ottelussa esim eka ottelu missä se polvi meni Romeron potkusta joka oli nimenomaan tarkoitettu ellei nyt loukkaanuttaa Robertia mutta ainakin saada etuja siitä ettei se jalka toimi kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom