UFC 217: Bisping vs. St-Pierre (4.11.2017)

UFC 217: Bisping vs. St-Pierre (4.11.2017), kumpi voittaa?


  • Total voters
    112
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kypärät päässä ja isoilla hanskoilla vedät perseellesi samalla tavalla kuin TJ niin siinä on karuselli pyörinyt nupissa vielä 5min jälkeen lyönnistä. TJ sanoi ettei Cody ole ikinä tiputtanut tätä mutta kyllä mun mielestä se siellä matossa konttasi. Varmaan hukkasi piilarinsa kesken treenin??
 
Kova kortti aina preleistä mainiin :rock::rock:


Tuloksille ihan sama, kuhan kunnon matseja luvassa....tai no Joanna ja Cody vois saada köniinsä, niin rasittavan oloisia tyyppejä että huh.
 
Mä luovuin jo veikkaamisesta, joka päivä katson jotain uusia videoita ja picksit vaihtuu. :D Onneksi tää cardi nyt tuli kasaan, niin monta staraa samalla kortilla että olin ihan varma että joku loukkaantuu.

Toivon että TJ, Joanna ja GSP vie, mutta ihan sama kunhan on hyviä matseja eikä mitään eye poke-lopetuksia. Jos TJ ja Cody on tiukka, niin ihan varmasti tullaan näkemään uusintamatsi kaiken tuon draaman takia.

e. hitto Codyn kädet on kyllä nopeet. Siistiä nähdä tollanen nyrkkeilytyylinen ottelija, joka kuitenkin liikkuu ja painii niin hyvin että edes Cruz ei pysynyt menossa mukana.

ee. Heh, huomasin muuten että Marcus Brimage oli eka matsi UFC:ssa sekä Codylle että Conorille. Eräänlainen saavutus tuokin, tulla tyrmätyksi kahden kovanyrkkisimmän mestarin toimesta.

Codyn UFC tyrmäykset.

 
Viimeksi muokattu:
Ite löin triplan Bissen, Codyn ja Joannan voitoista vetoa. Löin sen jo syyskuun lopulla ja hieman on kaikkien kertoimet tippuneet Unibetillä sen jälkeen. 4,67 tulee tolle yhdistelmälle kertoimeksi, en osaa arvioida onko se +ev mut oon varmaan paskempiakin vetoja lyönyt.
 
Naisten ottelusta vielä sen verran, etten oikein näe mitään millä Rose tämän voittaisi. Mutta on tuo Joanna vaan todella rasittava persoona näissä prefight-hommissa.
Bispingiltä tuli kyllä mainiota settiä ja muutamaan kertaan pääsi ihan spontaani nauru sitä läppää kuunnellessa. GSP on ymmärrettävästi ollut matalemmalla profiililla, kun ei tuossa suunsoitossa olisi muuta kuin hopeaa tarjolla, eikä tietysti ole yleensäkään kuulunut GSP:n tapoihin isommin huudella. Rosekin ollut hiljaa, mutta mitäpä tuohon JJ:n väkinäiseen monologiin oikein fiksusti vastaisi. Tuli hieman mieleen GSP aikanaan Koschekia vastaan, ei ihme jos oli vaivaantunut, kun minäkin olin jo vaivaantunut ruudun tällä puolella niistä murkkuikäisen tasoisista uhoiluista.
 
Dana spekuloi, että kortti tekee kanadassa ppv ennätyksen ja ylipäänsä on menemässä yli 1miljoonan ppv lukemiin.

Olen vielä 50/50 ostaisko tän vai ei. Iso mahdollisuus, että päämatsi on pannukakku missä nähdään klassinen väkisinmakaaminen gsp:lta. Toisaalta, jos bispingin alasvientipuolustus toimii ja matsi pysyy pääasiassa pystyssä, niin voi olla ihan viihdyttäväkin koitos.

Cody vs. dillashaw toimittanee viihdettä. Muut matsit ei niin kiinnosta. Joanna champion lienee täysin ylivoimainen ja enää ei saa mitään iloa hendricksin näkemisestä tajuttomana oktagonin pinnassa.
 
Ootko varma? Luulis että tälläne ottelu ois PPV ainoastaan.

Kaikki Ufc pääkortit sisältyy fighting-pakettiin, ei ole poikkeuksia ollut tässä melkein kahden vuoden aikana.
"PPV erikseen" koskee pitkälti nyrkkeilyä.
UFC pääkortit kuuluu aina. Prelimit harvemmin, mutta niin se oli jo MTV aikaan.
 
On kyllä heräämisen arvoinen kortti.
Muistakkaan milloin viimeksi?
Täällä pohjolassa heijjataan Gepsin, Dillan ja Rosen ravintolavaunussa.
Jotenki tuo boogie ois kiva jallittaa rnc:hen
Ugh!!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom