UFC 207: Nunes vs Rousey 30.12.2016

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turha seksismistä kokea huonoa omaatuntoa. Miehet kuluttavat lähes kaiken urheiluviihteen niin mies- kuin naisurheilijoidenkin osalta, ja se on kunkin oma asia millä perusteella urheilijaa kannattaa. Naiset saavat itse katsoa urheilua ylevämmistä syistä jos kiinnostaa.

Mutta näin naisena olen ihmeissäni miten erilainen maku minulla on. Nunes on videoilla meikittä luonnonkaunis ja laitettuna juhlakuteissa eksoottinen superkaunotar. Ei mikään pikkunätti vaan tosi kuuma. Lesbous varmaan vähentää viehätysvoimaa miesten silmissä, mutta ihanko totta pidätte suorastaan rujon näköisenä? Onhan siitä pari ihmeellistä promokuvaa joissa näyttää seinään juosseelta neandertalilaiselta mutta elävässä kuvassa tosi upea!

Ronda on ihan sievä naapurintyttö, en sillä.

No nää kauneuskeskustelut on sikäli turhia että ne on täysin katsojan silmästä kiinni. Ei Ronda mikään ruma ole, mutta kyllä omasta mielestä pelkästään UFC:n rosterista löytyy varmaan toistakymmentä nätimpääkin tapausta. Se on niin totta että ihan kenestä tahansa saa ammattilaisen maskeeraamana vaikka kuinka nätin.

Joo, ja jos ei edes meikkaamalla saa nätiks, niin sit vaan hypetetään mediassa kauniiks vaikka väkisin, esim. Julia Roberts.

Mutta näin naisena olen ihmeissäni miten erilainen maku minulla on. Nunes on videoilla meikittä luonnonkaunis ja laitettuna juhlakuteissa eksoottinen superkaunotar. Ei mikään pikkunätti vaan tosi kuuma. Lesbous varmaan vähentää viehätysvoimaa miesten silmissä, mutta ihanko totta pidätte suorastaan rujon näköisenä? Onhan siitä pari ihmeellistä promokuvaa joissa näyttää seinään juosseelta neandertalilaiselta mutta elävässä kuvassa tosi upea!

Tokihan lesbous vie parhaan terän ja mielikuvituksen lennon pikkusen vikasuuntaan. Toinen mikä vie vähän vetovoimaa on aksentti/puhetyyli.
Mutta tosiaan ei Nunesin ulkonäössä mitään isompia vikoja ole, silmät, nenä, suu ihan naiselliset ja nätit. Pikkusen leveä naamari, mutta nätti hymykin kun sille päälle sattuu. Pikkusen ihastuin kun katselin jotain haastista ennen matsia, oli niin positiivinen ja hymyileväinen. Saisi varmasti laittamalla vaikka seksisymbolin, jos tarve tulisi ja Amanda itse ymmärtäisi pelata mukana.

No nää kauneuskeskustelut on sikäli turhia että ne on täysin katsojan silmästä kiinni. Ei Ronda mikään ruma ole, mutta kyllä omasta mielestä pelkästään UFC:n rosterista löytyy varmaan toistakymmentä nätimpääkin tapausta. Se on niin totta että ihan kenestä tahansa saa ammattilaisen maskeeraamana vaikka kuinka nätin.
Karolina Kowalkiewicz, Michelle Watersson, Miesha Tate, VanZant, Julianna Pena jne.. Menee ainakin minusta heittämällä Rondan ohi, tässä oleellisessa kisassa.
Gina Carano ei ole UFCssä ollut, mutta voi olla jopa GOAT.

Tokihan lesbous vie parhaan terän ja mielikuvituksen lennon pikkusen vikasuuntaan. Toinen mikä vie vähän vetovoimaa on aksentti/puhetyyli.
Mutta tosiaan ei Nunesin ulkonäössä mitään isompia vikoja ole, silmät, nenä, suu ihan naiselliset ja nätit. Pikkusen leveä naamari, mutta nätti hymykin kun sille päälle sattuu. Pikkusen ihastuin kun katselin jotain haastista ennen matsia, oli niin positiivinen ja hymyileväinen. Saisi varmasti laittamalla vaikka seksisymbolin, jos tarve tulisi ja Amanda itse ymmärtäisi pelata mukana.

Niin totta että viehättävyyteen vaikuttaa muukin kuin ulkonäkö. Suoraan sanottuna minua osin ällöttää ja osin huvittaa esim. Instagram joka on täynnä naisten perseitä ja tissejä ja oli fitnessiä tai muuta urheilua, niin sama henki lajista huolimatta. Jenkkipainonnostajatkin treenaa aina jossain pikkuhousuissa ja crossfittaajat samoin puolialasti. Kokonaisia tilejä joissa sama ihminen päivästä toiseen esittelee samaa naamaansa tai samaa persettään itse ottamissaan kuvissa. Ja sitten tuhannet seuraajat tykkäävät niistä itseään toistavista persekuvista.

Alastomuus on ihan ok mutta se jatkuva tyrkyttäminen ei ole viehättävää. Toivottavasti Nunesin imagoa ei yritetä liikaa ajaa sinne keikistelijäosastolle, koska minusta valtaosa hänen viehätysvoimastaan ja seksikkyydestään johtuu paradoksaalisesti juuri siitä raikkaasta kulmasta, että kaikki ei pyöri hänen ulkonäkönsä ympärillä.

Niin totta että viehättävyyteen vaikuttaa muukin kuin ulkonäkö. Suoraan sanottuna minua osin ällöttää ja osin huvittaa esim. Instagram joka on täynnä naisten perseitä ja tissejä ja oli fitnessiä tai muuta urheilua, niin sama henki lajista huolimatta. Jenkkipainonnostajatkin treenaa aina jossain pikkuhousuissa ja crossfittaajat samoin puolialasti. Kokonaisia tilejä joissa sama ihminen päivästä toiseen esittelee samaa naamaansa tai samaa persettään itse ottamissaan kuvissa. Ja sitten tuhannet seuraajat tykkäävät niistä itseään toistavista persekuvista.

Alastomuus on ihan ok mutta se jatkuva tyrkyttäminen ei ole viehättävää. Toivottavasti Nunesin imagoa ei yritetä liikaa ajaa sinne keikistelijäosastolle, koska minusta valtaosa hänen viehätysvoimastaan ja seksikkyydestään johtuu paradoksaalisesti juuri siitä raikkaasta kulmasta, että kaikki ei pyöri hänen ulkonäkönsä ympärillä.
Yksi järkevämpiä viestejä, mitä olen lukenut aikoihin.

maxresdefault.jpg

Amanda-Nunes-2.jpg

Ei hemmetti mikä suohirviö. Miten tuommoisia voidaan tuoda näytille julkiselle paikalle?

MMA on siina mielessa epareilu naisia kohtaan etta tosiaan jos haluaa stara statuksen niin pitaa kaytannossa olla kaunis. Mies saa olla vaikka minkanakoinen luolamies ja kunhan ottelutyyli ja persoona on kohdallaan, ei menestykseen ole mitaan esteita.

MMA on siina mielessa epareilu naisia kohtaan etta tosiaan jos haluaa stara statuksen niin pitaa kaytannossa olla kaunis. Mies saa olla vaikka minkanakoinen luolamies ja kunhan ottelutyyli ja persoona on kohdallaan, ei menestykseen ole mitaan esteita.
Eikö nainenkin voi olla menestynyt jos ottelutyyli ja persoona on kohdallaan? Tosi isoksi tähdeksi pääseminen varmaan vaatii jo lisäksi sitä kauneutta mutta kyllähän hypekoneistolla pystyy siihen suosioon jonkin verran vaikuttamaan.

Minä en kyllä sanoisi että naisen vapaaottelun suurin tähti Ronda olisi mikään erityisen kaunis nainen. Ei hän ruma ole, mutta ei missään nimessä poikkeuksellinen. Toki urheilullisesti hyvässä tikissä oleva ihminen saadaan meikkaamalla ja photoshoppaamalla aina näyttämään suhteellisen hyvän näköiseltä. Joku Cyborg ja Gabi Garcia nyt ovat äärimmäisiä poikkeuksia, mutta kyllä naisillekin keskitason ulkonäkö riittää.

gettyimages-482712810.jpg

afe53b7b33036d4cc885df71ca4d0ee3.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö nainenkin voi olla menestynyt jos ottelutyyli ja persoona on kohdallaan? Tosi isoksi tähdeksi pääseminen varmaan vaatii jo lisäksi sitä kauneutta mutta kyllähän hypekoneistolla pystyy siihen suosioon jonkin verran vaikuttamaan.

Ehka mutta tuleeko sinulle ketaan mieleen? Joanna Jedrzejczyk ei kasittaakseni ole varsinainen PPV kassamagneetti vaikka hanella on UFC voittoja enemman kun Rondalla.

Michelle Waterson on mielestani UFC:n kuumin mimmi

%2523%2523Michelle%2BWaterson%2B1%2B%252817%2529.jpg

Viimeksi muokattu:
Ronda Rousey.

Niin mutta kun se on jengin mielesta hyvannakoinen. Ei minun mielesta erityisen hyvannakoinen mutta suuren yleison mielesta on. Siksi se juuri paasee noihin TOP 100 seksikkain listoille jne.

Jenkeilla on fiksaatio blondeihin. Sen takia Paige VanZantista yritetaan vakisin tehda staraa. Michelle Watersonin kannattais varjata hiuksensa blondiksi.

Tarvitaan selvästi lisää naisia tänne Kamppailulajit-osioon!

e.

wrw2uCI.jpg

Peru sanasi!

Santos ja Gabi saatu photarilla ihan pantavan näköisiksi naisiksi, niin kyllähän naapurintyttöRonda saadaan beibeksi, se ei silti tee Rondasta mitään seksisymbolia, sitä voi vaan miettiä minkänäköinen saadaan monesta muusta mimmistä samalla käsittelyllä.

dcb60b0b601f7ad8000b5f838d56141a.jpg

Olikos se täällä toi videopätkä minkä avasin eri välilehteen missä Sonnen avaa Rondan tapausta, siinä tulee just esille nuo kun jengi hehkutti että one in a lifetime, ja että voi voittaa miehiä, et miten vitun dilleä jengiä onkaan mikä uskoo noi jutut. Sarja oli uusi, ei ollut oikeaa tietoa kenen pitäisi olla mestari, kenen pitäisi haastaa mestari, vieläkään parin vuoden jälkeen ei ole asettunut uomiinsa todelliset voimasuhteet tuolla, ja silti vain sen takia kun UFC päätti että SF mestarista tulee UFC mestari niin lampaat hoki Roganin perässä että voittaa se miehetkin. Voittaa voittaa, varsinkin Mannyn tasoiset jotka on oikeasti lähellä niitä once in a lifetime.. U cant make this shit up. Too hilarious.

Mä pidän siitä TUF aikojen Gabista, drool!

Niin mutta kun se on jengin mielesta hyvannakoinen. Ei minun mielesta erityisen hyvannakoinen mutta suuren yleison mielesta on. Siksi se juuri paasee noihin TOP 100 seksikkain listoille jne.

Siis Ronda pääsee noille seksikkäin nainen -listoille juuri siksi, että hänestä on julkaistu tosi paljon kuvia täysissä meikeissä, kampaajallakäynnin jälkeen ja photoshopattuna. Ei hän judoaikoina ollut mikään seksisymboli.

Ronda-Rousey-Judo-2.jpg

Kuten tuossa nähtiin, niin jopa Gabi Garcia kyetään saamaan suhteellisen hotin näköiseksi. Kenties jopa Cyborgista voisi saada aikaan kuvia, joissa hän näyttää ainakin naiselliselta. Esim. tässä on jo yritystä.

4.jpg

Olen muuten sitä mieltä, että myös miesottelijoille on eduksi, jos on hyvä ulkonäkö. Esimerkkinä Conor: mies on ylivertainen kamppailija ja kaikenlisäksi komea. Onhan elokuvissakin toimintasankarit aina komeita miehiä, koska tällaista on paljon helpompi fanittaa kuin rumaa. Ja toisaalta tällainen täydellisyys (maailman kovin jätkä, ylimielinen, rikas ja komea...) on tietysti ihan omiaan ärsyttämään niitä jotka eivät henkilöstä pidä, jolloin he tulevat ostamaan liput tai PPV:n kun toivovat Conorin häviävän.

conorsuit1.jpg

Miehillä on tietysti se etu, että edustavaa ulkonäköä voi olla monenlaista. Esimerkiksi joku Randy Couture menee sitten sinne "karun miehekkään" kategoriaan vaikkei ole klassisen komea eikä malliainesta.

e041140adc41500c8abcc2173f2a10df.jpg

Koko vapaaottelu on vielä lajina niin nuori, saati sitten naisten vapari. Tämä kaikki on osa lahin evoluutiota, virhearvioita sattuu mutta mitä sitten?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom