UFC 206 - Holloway vs. Pettis - 10.12.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GITS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitihän palharesinkin vääntää norski solmuun, mut toisin kävi:)
Piti joo, ja Meek järjesti yhden lajin historian suurimmista yllätyksistä. Mein vaan ei juokse kinttuihin, joten pystyssä pitäisi pärjätä. Toivottavasti norskin taktiikkana on vanha ja hyväksi havaittu teikdaun-mounted-rummutus.

Alakortilla Täällä jo mainittukin Vannata kiinnostaa.

Viihdyttävä tyyli ja selviää onko Vannata vaan niin hyvä, että Ferguson oli vaikeuksissa.
Puhutaan et Tonylla ei ole jakoja Conoria vastaan, kun joku Vannatakin melkein tyrmäsi sen.

Jospa Lando onkin ihan älyttömän kova ottelija. No, siitä saadaan nyt jotain osviittaa.

On se kova. Viaplayssa on dokkarii siitä Ultimate insider 37 kannattaa kattoo ja Ferguson matsii myös. Ei mikään spede ole todellakaan, Fergusonkin 2 viikon varotusajalla et ehkä ei kunto ollu paras mahdollinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Michal Materla tyrmäs Palharesin heti seuraavassa ottelussa. Et turha tosta on vetää mitään hirveitä johtopäätöksiä
Ennen eemiliä palhareksen oli tyrmännyt tyynykäsistään tunnettu lombard..eikä miehellä ole vastassa mikään top10 lihamylly, vaan eläkkeeltä palaava ailahtelevainen keskitason jamppa..

On se kova. Viaplayssa on dokkarii siitä Ultimate insider 37 kannattaa kattoo ja Ferguson matsii myös. Ei mikään spede ole todellakaan, Fergusonkin 2 viikon varotusajalla et ehkä ei kunto ollu paras mahdollinen.
Onko muuten tietoa minkälainen pystyottelutausta Vannatalla on. Tuo sen tyyli on aika uniikki. Niinkuin sekoitus taekwondoa ja karatea, mut on siellä
Thaikkua ja nyrkkeilyäkin. Kädet alhaalla, mitä itse katson aina kauhulla, mutta hemmetin hienoja väistöjä Ferguson matsissa.

Siistiä että Kennedy tekee paluun, aina tykännyt miehen sensuroimattomasta tyylistä. Kuka on enemmän kapteeni amerikka kun Kennedy, UFC:n markkinakoneiston pitäis kaiken järjen mukaan olla Kennedyn takana, mutta kaipa se liika suorapuheisuus ja kritiikki kostaantuu. Ja nyt vielä osana tuota uutta liittoa.

Anyway, war Kennedy! Kaksi vuotta pois häkistä, mutta eiköhän mies tämän hoitele.

Onko muuten tietoa minkälainen pystyottelutausta Vannatalla on. Tuo sen tyyli on aika uniikki. Niinkuin sekoitus taekwondoa ja karatea, mut on siellä
Thaikkua ja nyrkkeilyäkin. Kädet alhaalla, mitä itse katson aina kauhulla, mutta hemmetin hienoja väistöjä Ferguson matsissa.

Ihan puhdas JacksonWinkin pystyottelutausta ymmärtääkseni. Paini/bjj nuoruudessa ja päätyi lopulta dropouttina Jacksonille kun oli etsimässä painicamppia itselleen.

Siistiä että Kennedy tekee paluun, aina tykännyt miehen sensuroimattomasta tyylistä. Kuka on enemmän kapteeni amerikka kun Kennedy, UFC:n markkinakoneiston pitäis kaiken järjen mukaan olla Kennedyn takana, mutta kaipa se liika suorapuheisuus ja kritiikki kostaantuu. Ja nyt vielä osana tuota uutta liittoa.

Anyway, war Kennedy! Kaksi vuotta pois häkistä, mutta eiköhän mies tämän hoitele.

Itse taas en jaksa Kennedyä yhtään, varmaan UFC:n kovin ottelija inisemään kaikesta :D

Mun mielestä Kennedy on ihan hulvaton ja tuo paljon mielenkiintoa divariin. Sopivassa määrin draamaa. :D

Mä on kans jaksa tota Kennedyn itkemistä aina kaikesta. Mussuttaa millon mistäkin ja vielä esittää pyhimystä roinaamista vastaan ja on aina itekin sellasessa tikissä et Vitor ja Lombardkin on kateellisia.

Itse toivon näkeväni Kennedyn korkeintaan makaamassa tajuttomana:) Ei ole ollu ikävä, ei sit yhtään.

Taidatte vihata vapautta! Kohta soraäänet hiljenee kun Kennedy vie vyön, murricaa!

Suositut

Back
Ylös Bottom