UFC 206 - Holloway vs. Pettis - 10.12.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GITS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä kai leikitään nyt sanoilla mut Blessed ei tietenkään ole champpi VIELÄ mut painoluokan paras mun mielestä. Holloway voittaa Pettiksen ja Aldon joista jälkimmäisen keskeytyksellä. Mun veikkaus.

En tiedä uskotko tosiaan kaikkea mitä juuri kirjoitit,mutta jos näin on, et taida olla penaalin terävin kynä.

Taas tätä samaa henkilökohtaisuuksiin menemistä. Eikö sinulla tosiaan ollut edes yhtä vasta argumenttia heittää? Voisin kohdallasi puhua jo luovuuden puutteesta. Keksi nyt edes yhden, niin voidaan keskustella asiasta. Ehkä tämä sinun tällä hetkellä esittämäsi suppea kanta hieman laajenisi. Menee hieman pintapuolisella tasolla nämä keskustelut kun sinulla ei ole edes yhtä argumenttia miksi se Aldo voittaisi Hollowayn. Eikö tämä keskustelu foorumi missä keskustellaan? Vai oletko senkin ymmärtänyt väärin?

Oon holloway hypejunassa. Kova nuori kaveri ja parantaa otteita matsista toiseen. Todella hyva rakenne kaiken muun muun hyvan lisaksi 145 sarjaan. Jos ja kun pettis kaatuu niin vain taivas on rajana. Janna nahda miten holloway parjaa 5 eraisessa ottelussa. Arvelisin, etta voitto menee hollowaylle pisteilla.

Eniten ehka yllattaisi, jos hollowaysta ei koskaan tulisi 145 sarjan mestaria. Voittaako mestaruuden ensi vuonna vai meneeko pitemman reitin kautta niin ei voi tietaa.

Väitän että Holloway voittaa kevyehkösti kaikki top3 ulkopuolella olevat ottelijat. Aldo, Edgar ja Mendeziä vastaan voi olla tiukkoja matseja joita oottaa kyllä innolla.

Väitän että Holloway voittaa kevyehkösti kaikki top3 ulkopuolella olevat ottelijat. Aldo, Edgar ja Mendeziä vastaan voi olla tiukkoja matseja joita oottaa kyllä innolla.
stop doubting me

DOO-HO-CHOI.jpg

Pettisin otteet on minun mielesta vahan hiipumaan pain mutta toivottavasti olen vaarassa ja etta matsiin ilmestyy terava Pettis. Holloway on vaan hiton kova luu voitettavaksi.

Pettisista tulee mieleen pikku tarina - olin Vegasissa bilettamassa muutama vuosi sitten ja DJ kuulutti etta Anthony Pettis UFC lightweight champ on tullut klubiin. Jengi oli tieteenkin ihan innoissaan ja ajattelin etta tuskin sita tulen nakemaan illan aikana kun klubilla on kuitenkin sen verran kokoa. No eikos se perhana tullut tupsahtanut juuri siihen minun viereen privaattialueelle. Ajattelin etta vaikka vahan havettaa osoitella sita pain kameralla niin pakko siita on kuva saada muistoksi. Ja eikun kamera esiin ja naps:

x3s9kw.jpg

Siina eka kuva. Tuo hiton horo jonka "best before date" on ollut kauan aikaa sitten torkeasti photobombasi ekan yrityksen. No sain myohemmin otettua siita parempia kuviakin mutta en kovin montaa ottanut koska varmaan on rasittavaa jos joku koko ajan osoittelee kameralla. Vegas on muutenkin siina suhteessa hauska paikka etta siella voi aivan oikeasti nahda julkkikisia kun Strip on alueena suhteellisen pieni ja siella on kuitenkin koko ajan joukko julkkiksia pyorimassa.

bfrmes.jpg

Viimeksi muokattu:
Jännä nähä miten Pettiksen painojen vedot vaikuttaa 5 eräsessä matsissa. Näyttää ainakin iha syöpäpotilaalta vaa´alla mut ihan hyvin se sai viimeks tankattua matsiin, ainakin ulkomuodon perusteella

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taas tätä samaa henkilökohtaisuuksiin menemistä. Eikö sinulla tosiaan ollut edes yhtä vasta argumenttia heittää? Voisin kohdallasi puhua jo luovuuden puutteesta. Keksi nyt edes yhden, niin voidaan keskustella asiasta. Ehkä tämä sinun tällä hetkellä esittämäsi suppea kanta hieman laajenisi. Menee hieman pintapuolisella tasolla nämä keskustelut kun sinulla ei ole edes yhtä argumenttia miksi se Aldo voittaisi Hollowayn. Eikö tämä keskustelu foorumi missä keskustellaan? Vai oletko senkin ymmärtänyt väärin?

Joo sori henkilökohtaisuudesta tosiaan,se oli turhaa.

Mä en jaksa ollenkaan uskoa että Aldo välttelisi hollowayta sen takia että jotenkin pelkäisi mahdollisuuksiensa puolesta.ennen ufc 200 oli oikeasti paljonkin juttua,että Aldo välttelee Edgar-uusintaa ja kuinkas siinäkään sitten kävi lopulta.

No isoin juttu mitä ihmettelen sun viestissäsi oli toi, että Max voitti Stephensin huomattavasti helpommin mitä Edgar. Jotenkin kaukaa haettua kun miettii miten Aldo tähän sitten liittyy?

Hollowayn 9-0 rekordi viime matseista on toki kova, mutta Aldolla kaiken kaikkiaan astetta vakuuttavampi.

Painipuolesta sen verran että Aldo on täysin eri tasolla sillä mittarilla. Kohdannut oikeasti ne parhaat sillä saralla moneen kertaan jo ja ollut ihan helvetin vakuuttava. Tdd koko ufc:n parhaimmistoa. Sillä tuskin on holloway-matsin kannalta väliä, mutta
sanonpahan vain kun toit esille.

Kaiken kaikkiaan kun miesten otteita on seurannut niin näen pystyedun Aldolla. Holloway on hyvä mutta Aldo musta osoittanut moneen otteeseen että on vielä parempi.

Sulla oli ihan hyviä pointteja hollowayn
Suhteen,joista olen samaa mieltä. Oleellisena mäkin näen sen että
Holloway on nuori ja siinä on potentiaalia kehittyä iän puolesta vielä rutkasti.aldon ura saattaa olla menossa
Pikkuhiljaa jo toiseen suuntaan,mutta viimeisin esitys Edgaria vastaan oli ihan vakuuttava vielä mun mielestä.

Ihan hiton mielenkiintoinen matsi tää tulis jokatapauksessa olemaan, enkä mä ollenkaan pahakseni laittaisi vaikka Holloway siis voittaisi. Ihan hyvinhän niin voi käydä tietty ja tykkään siitä muutenkin.

Sori vielä,peace!

PizzaGate. Nyt ymmarran milta siita jengista tuntuu joiden mielesta conor on liikaa aanessa. ts. joe rogan fight companionissa eivat jauha muusta kuin salaliittoteorioista.

Joo sori henkilökohtaisuudesta tosiaan,se oli turhaa.

Mä en jaksa ollenkaan uskoa että Aldo välttelisi hollowayta sen takia että jotenkin pelkäisi mahdollisuuksiensa puolesta.ennen ufc 200 oli oikeasti paljonkin juttua,että Aldo välttelee Edgar-uusintaa ja kuinkas siinäkään sitten kävi lopulta.

No isoin juttu mitä ihmettelen sun viestissäsi oli toi, että Max voitti Stephensin huomattavasti helpommin mitä Edgar. Jotenkin kaukaa haettua kun miettii miten Aldo tähän sitten liittyy?

Hollowayn 9-0 rekordi viime matseista on toki kova, mutta Aldolla kaiken kaikkiaan astetta vakuuttavampi.

Painipuolesta sen verran että Aldo on täysin eri tasolla sillä mittarilla. Kohdannut oikeasti ne parhaat sillä saralla moneen kertaan jo ja ollut ihan helvetin vakuuttava. Tdd koko ufc:n parhaimmistoa. Sillä tuskin on holloway-matsin kannalta väliä, mutta
sanonpahan vain kun toit esille.

Kaiken kaikkiaan kun miesten otteita on seurannut niin näen pystyedun Aldolla. Holloway on hyvä mutta Aldo musta osoittanut moneen otteeseen että on vielä parempi.

Sulla oli ihan hyviä pointteja hollowayn
Suhteen,joista olen samaa mieltä. Oleellisena mäkin näen sen että
Holloway on nuori ja siinä on potentiaalia kehittyä iän puolesta vielä rutkasti.aldon ura saattaa olla menossa
Pikkuhiljaa jo toiseen suuntaan,mutta viimeisin esitys Edgaria vastaan oli ihan vakuuttava vielä mun mielestä.

Ihan hiton mielenkiintoinen matsi tää tulis jokatapauksessa olemaan, enkä mä ollenkaan pahakseni laittaisi vaikka Holloway siis voittaisi. Ihan hyvinhän niin voi käydä tietty ja tykkään siitä muutenkin.

Sori vielä,peace!

Noniin asiallista tekstiä. :thumbsup:

Aldo on tosiaan parempi painija, vaikka ei painiaan paljoa käytä. Siinähän voi olla Aldon mahdollisuus hallita matsia ja sekoittaa Holloway pysty peliä. En vain oikein näe, että Aldo saisi Hollowaytä pidettyä matossa. Aldo on teknisesti parempi Kickboxaaja. En katso tätä teknisenä yksityiskohtina vaan kokonaisuutena MMA otteluna. Nyt on nähty että Aldo on mahdollista tyrmätä ja Hollowayllä on lyönti voimaa kohtalaisesti. Hollowayllä on hyvä silmä, osuu hyvin, osaa pystyssä tehdä monipuolisia luovia hyökkäyksiä ja liikkuu hyvin. Lisänä Holloway osaa suojata väistää kohtalaisen hyvin.

Ei tämä mikään läpihuuto juttu ole, että Max Holloway voittaa matsin. Nään vain monia seikkoja mitkä ovat eduksi Holloway:lle. Aldo seisoo paljon paikallaan ja eikä liiku kovin aktiviisesti. Holloway on vastakohta, liikkuu hyvin joka suuntaan ja sisään-ulos. Kysymys pystyykö Aldo vastaan lyömällä neutralisoimaan Holloway pystyn? Aldon ja Hollowayn ulottuvuudet on aika lailla samat, joten hyvällä liikkellä on paljon merkitystä. Jos Holloway ei lähdekkään alku erissä hyökkäämään agressivisesti, vaan jabittelee ja potkii nilkoille ja itse kyttää vastaan lyöntiä. Holloway osaa lyödä myös vastaan ja leuka kestää ristiin lyönnit. 2. erän puolivälissä erissä aloittaa hyökkäykset, sitten nostaa tempoa 3. erästä ja alkamaan painoistamaan kunnolla. Aldo ei tunnetusti ole parhaimmillaan viimeisissä erissä. Kestääkö Aldon kondista kovan painostuksen?

Cerrone on tatuoinnut kaulaansa BMF? Bad mother fucker. Nyt jää milffit saamatta, kun jo tervehtiessä huomaavat, että tuo ei osaa käsitellä heitä.

Edit. jaa taitaakin olla osa meikkausta.

Suositut

Back
Ylös Bottom