Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä uskotko tosiaan kaikkea mitä juuri kirjoitit,mutta jos näin on, et taida olla penaalin terävin kynä.
stop doubting meVäitän että Holloway voittaa kevyehkösti kaikki top3 ulkopuolella olevat ottelijat. Aldo, Edgar ja Mendeziä vastaan voi olla tiukkoja matseja joita oottaa kyllä innolla.
Siina eka kuva. Tuo hiton horo jonka "best before date" on ollut kauan aikaa sitten torkeasti photobombasi ekan yrityksen.
Aika rumasti puhut vaimostasi.
Taas tätä samaa henkilökohtaisuuksiin menemistä. Eikö sinulla tosiaan ollut edes yhtä vasta argumenttia heittää? Voisin kohdallasi puhua jo luovuuden puutteesta. Keksi nyt edes yhden, niin voidaan keskustella asiasta. Ehkä tämä sinun tällä hetkellä esittämäsi suppea kanta hieman laajenisi. Menee hieman pintapuolisella tasolla nämä keskustelut kun sinulla ei ole edes yhtä argumenttia miksi se Aldo voittaisi Hollowayn. Eikö tämä keskustelu foorumi missä keskustellaan? Vai oletko senkin ymmärtänyt väärin?
Joo sori henkilökohtaisuudesta tosiaan,se oli turhaa.
Mä en jaksa ollenkaan uskoa että Aldo välttelisi hollowayta sen takia että jotenkin pelkäisi mahdollisuuksiensa puolesta.ennen ufc 200 oli oikeasti paljonkin juttua,että Aldo välttelee Edgar-uusintaa ja kuinkas siinäkään sitten kävi lopulta.
No isoin juttu mitä ihmettelen sun viestissäsi oli toi, että Max voitti Stephensin huomattavasti helpommin mitä Edgar. Jotenkin kaukaa haettua kun miettii miten Aldo tähän sitten liittyy?
Hollowayn 9-0 rekordi viime matseista on toki kova, mutta Aldolla kaiken kaikkiaan astetta vakuuttavampi.
Painipuolesta sen verran että Aldo on täysin eri tasolla sillä mittarilla. Kohdannut oikeasti ne parhaat sillä saralla moneen kertaan jo ja ollut ihan helvetin vakuuttava. Tdd koko ufc:n parhaimmistoa. Sillä tuskin on holloway-matsin kannalta väliä, mutta
sanonpahan vain kun toit esille.
Kaiken kaikkiaan kun miesten otteita on seurannut niin näen pystyedun Aldolla. Holloway on hyvä mutta Aldo musta osoittanut moneen otteeseen että on vielä parempi.
Sulla oli ihan hyviä pointteja hollowayn
Suhteen,joista olen samaa mieltä. Oleellisena mäkin näen sen että
Holloway on nuori ja siinä on potentiaalia kehittyä iän puolesta vielä rutkasti.aldon ura saattaa olla menossa
Pikkuhiljaa jo toiseen suuntaan,mutta viimeisin esitys Edgaria vastaan oli ihan vakuuttava vielä mun mielestä.
Ihan hiton mielenkiintoinen matsi tää tulis jokatapauksessa olemaan, enkä mä ollenkaan pahakseni laittaisi vaikka Holloway siis voittaisi. Ihan hyvinhän niin voi käydä tietty ja tykkään siitä muutenkin.
Sori vielä,peace!