🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

ipitkä viesti kuvineen
Muuten hyvä, mutta kuvasarjastasi puuttuu tämä

F7YZXeB.png

ja lopuksi, Blessed nukahtaa tän nyrkkiin joskus vielä.

Eihän toi line-up oo mikään kovin huono, paljon nimiä joita on mukava seurata ja jotka on aikaisemmin toimittanut. Holloway vs. Pettis on todella tärkeä matsi koko höyhensarjalle ja Vannata oli viihdyttävä Fergusonia vastaan. Cowboyn matsit on ihan kultaa ja Matt Brown on yks lemppariottelijoita. Doo Ho Choin suoritus Swansonia vastaan on myös kiinnostava tarkastaa.

Alakortilla Täällä jo mainittukin Vannata kiinnostaa.

Viihdyttävä tyyli ja selviää onko Vannata vaan niin hyvä, että Ferguson oli vaikeuksissa.
Puhutaan et Tonylla ei ole jakoja Conoria vastaan, kun joku Vannatakin melkein tyrmäsi sen.

Jospa Lando onkin ihan älyttömän kova ottelija. No, siitä saadaan nyt jotain osviittaa.

Toisaalta ihan hyvä, että DC ja Cormier putosivat pois. Nyt Holloway saa enemmän näkyvyyttä, mitä hän ansaitsee. Max " The true 145 champ" Holloway, varsinkin kun Conor ei ole kuviossa.

Itselleni oli todella suuri pettymys että Rumble ja DC putosivat pois kortilta. Rumble ois vihdoin saanut tilaisuuden kostaa pari vuotta sitten kärsityn tappion. Itsekkin uskon Hollowayn voittoon pärjäs hyvin Conorille pystyssä enkä usko että Petikseltä löytyy arsenaalistaan mitään millä onnistuis yllättämään Hollowayn. Siitä en sitten tiedä onko Aldoa vastaan mitään jakoa.

Itselleni oli todella suuri pettymys että Rumble ja DC putosivat pois kortilta. Rumble ois vihdoin saanut tilaisuuden kostaa pari vuotta sitten kärsityn tappion. Itsekkin uskon Hollowayn voittoon pärjäs hyvin Conorille pystyssä enkä usko että Petikseltä löytyy arsenaalistaan mitään millä onnistuis yllättämään Hollowayn. Siitä en sitten tiedä onko Aldoa vastaan mitään jakoa.
Max on todella kova, mut en kyllä laskis pettistä hirveän helpoksi vastustajaksi.

Päämatsin peruutus haittaa vähän vaikka ohan täs pari mielenkiintoista matsia muutenkin.

En edes tiennyt että cerrone tai brown on tällä kortilla saati viel toisiaan vastaan,huhhuh! Ettei vaan napsahtais potku brownen
Kroppaan taas ja peli on siinä. Cerrone on näyttänyt tosi hyvältä welterissä ja tän jälkeen sille varmaan annetaan jo ihan kärkiukko
Vastaan jos voittaa. Meikä diggaa brownesta kuitenkin sen verta et toivottavasti hoitaa homman kotiin,vähän epäilen kyl

Millä perusteella se on the true 145 champ?

Nuori lahjakas kamppailija, joka voittaa Aldon kohdatessaan, Aldo on viime vuodet vältellyt Hollowaytä
- 9-0 voitto putki 145 sarjasta takana
- Voittanut hyviä painijoita, Voittanut hyviä pystyottelijoita
- Ainut kuka on seissyt Conorin kanssa 3 erää 145 sarjasta
- Voitti mm. Jeremy Stephensin huomattavasti selkeämmin kuin Frankie Edgar(=MMA matikka pisteissä siis korkeammalla:))
- Kehittyy jatkuvasti
- Itse luottamus huipussaan
- Huippu kestävyys, hyvä leuka, hyvä pysty ottelija, hyvä matto-ottelija, alasviennin puolustus kunnossa, nuori ja nopea, ei ongelmia painon pudotuksessa (= kaikki yhteensä eläkeläis Aldolle myrkkyä)

Tässä kai leikitään nyt sanoilla mut Blessed ei tietenkään ole champpi VIELÄ mut painoluokan paras mun mielestä. Holloway voittaa Pettiksen ja Aldon joista jälkimmäisen keskeytyksellä. Mun veikkaus.

En tiedä uskotko tosiaan kaikkea mitä juuri kirjoitit,mutta jos näin on, et taida olla penaalin terävin kynä.

Taas tätä samaa henkilökohtaisuuksiin menemistä. Eikö sinulla tosiaan ollut edes yhtä vasta argumenttia heittää? Voisin kohdallasi puhua jo luovuuden puutteesta. Keksi nyt edes yhden, niin voidaan keskustella asiasta. Ehkä tämä sinun tällä hetkellä esittämäsi suppea kanta hieman laajenisi. Menee hieman pintapuolisella tasolla nämä keskustelut kun sinulla ei ole edes yhtä argumenttia miksi se Aldo voittaisi Hollowayn. Eikö tämä keskustelu foorumi missä keskustellaan? Vai oletko senkin ymmärtänyt väärin?

Oon holloway hypejunassa. Kova nuori kaveri ja parantaa otteita matsista toiseen. Todella hyva rakenne kaiken muun muun hyvan lisaksi 145 sarjaan. Jos ja kun pettis kaatuu niin vain taivas on rajana. Janna nahda miten holloway parjaa 5 eraisessa ottelussa. Arvelisin, etta voitto menee hollowaylle pisteilla.

Eniten ehka yllattaisi, jos hollowaysta ei koskaan tulisi 145 sarjan mestaria. Voittaako mestaruuden ensi vuonna vai meneeko pitemman reitin kautta niin ei voi tietaa.

Väitän että Holloway voittaa kevyehkösti kaikki top3 ulkopuolella olevat ottelijat. Aldo, Edgar ja Mendeziä vastaan voi olla tiukkoja matseja joita oottaa kyllä innolla.

Pettisin otteet on minun mielesta vahan hiipumaan pain mutta toivottavasti olen vaarassa ja etta matsiin ilmestyy terava Pettis. Holloway on vaan hiton kova luu voitettavaksi.

Pettisista tulee mieleen pikku tarina - olin Vegasissa bilettamassa muutama vuosi sitten ja DJ kuulutti etta Anthony Pettis UFC lightweight champ on tullut klubiin. Jengi oli tieteenkin ihan innoissaan ja ajattelin etta tuskin sita tulen nakemaan illan aikana kun klubilla on kuitenkin sen verran kokoa. No eikos se perhana tullut tupsahtanut juuri siihen minun viereen privaattialueelle. Ajattelin etta vaikka vahan havettaa osoitella sita pain kameralla niin pakko siita on kuva saada muistoksi. Ja eikun kamera esiin ja naps:

x3s9kw.jpg

Siina eka kuva. Tuo hiton horo jonka "best before date" on ollut kauan aikaa sitten torkeasti photobombasi ekan yrityksen. No sain myohemmin otettua siita parempia kuviakin mutta en kovin montaa ottanut koska varmaan on rasittavaa jos joku koko ajan osoittelee kameralla. Vegas on muutenkin siina suhteessa hauska paikka etta siella voi aivan oikeasti nahda julkkikisia kun Strip on alueena suhteellisen pieni ja siella on kuitenkin koko ajan joukko julkkiksia pyorimassa.

bfrmes.jpg

Viimeksi muokattu:
Jännä nähä miten Pettiksen painojen vedot vaikuttaa 5 eräsessä matsissa. Näyttää ainakin iha syöpäpotilaalta vaa´alla mut ihan hyvin se sai viimeks tankattua matsiin, ainakin ulkomuodon perusteella

Back
Ylös Bottom