UFC 202: DIAZ vs McGREGOR 2 - 20.08.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

DIAZ vs McGREGOR 2, kumpi voittaa uusinnan?!

• McGREGOR

Votes: 73 42,2%
  • Diaz

Votes: 100 57,8%

• Total voters
    173
  • Poll closed .
Ja Aldo, jaksaako kukaan enää innostua siitä ottelusta, se hype nähtiin jo kahdesti.

Joo mutta jos tuo matsi jatetaan valiin kiinnostavuuden vahyyden takia niin Aldolle on pakko antaa paperivyo eika sekaan ole hyva ratkaisu. LHW tilanne on jo riittavan paha. Painosarjoissa kannattaa olla jokseenkin kiistattomat mestarit. Niilla sitten voi rakennella supermatseja. Tuskin Conor vs. Nate matsi olisi ollut lahellekaan niin iso juttu MMA:lle jos Conor olisi ottanut matsin ennen vyon voittamista. Sittenhan se olis vaan ollut random ottelija joka paatti siirtya ylempaan painosarjaan eika 1.5 miljoonan PPV:sta voisi edes uneksia.

Ei minua ainakaan kiinnosta maksaa uudestaan mcgregor vs. aldo ppv:sta. Tuo matsi on jo niin nahty. Conor vs. 155lbs mestari taas on kiinnostava monellakin tapaa.

Kuinka moni oikeasti latoisi rahaa tiskiin nahdakseen aldo matsin uudestaan?

Ja Aldo, jaksaako kukaan enää innostua siitä ottelusta, se hype nähtiin jo kahdesti.

Hypeäkö tässä seurataan, vai matseja?

Ei minua ainakaan kiinnosta maksaa uudestaan mcgregor vs. aldo ppv:sta. Tuo matsi on jo niin nahty.

Nähty? Sitä matsia ei nimenomaan nähty, kaikki kunnia tosin McGregorin täydellisesti ajoitetulle iskulle. Silti luulen, että uusinnassa Aldolla on sanansa sanottavana, ja minä nimenomaan haluaisin nähdä sen matsin.

Mun mielestä taas ppv:n kannalta juurikin Conorilla täytyis olla fw vyö tuohon matsiin mentäessä. Varmaan saisi paremmin markkinoitua sitä kuin että Conor luopuisi alemman vyöstä. Eihän tuo enää mikään superfight siinä mielessä olisi.

Nähty? Sitä matsia ei nimenomaan nähty, kaikki kunnia tosin McGregorin täydellisesti ajoitetulle iskulle. Silti luulen, että uusinnassa Aldolla on sanansa sanottavana, ja minä nimenomaan haluaisin nähdä sen matsin.

Ei siina matsissa ole conorilla enaa mitaa todistettavaa eika se matsi myy ppv:ta. Paras mita aldo voi toivoa conoria vastaan on edgar matsin uusinta missa pakitellaan 5 eraa ja toivotaan pistevoittoa. Tuo vain ei tule conoria vastaan toimimaan...

imho. conor voisi luovuttaa vyon pois. Jos aldo pystyy puolustamaan vyota muutaman kerran niin conor vois sen jalkeen miettia 145lbs mestarin haastamista. Tosin paljon mieluummin tuossa tilanteessa nakisin conor vs. holloway ottelun.

edit. jos nyt saa fantasioida niin ideaalinen tilanne conorille olisi 155lbs vyon voittaminen seuraavassa matsissa ja ensimmainen tittelipuolustus diazia vastaan.

Hypeäkö tässä seurataan, vai matseja?

Conorin kohdalla ehdottomasti hypeä, sitä matsia mistä saadaan puristettua eniten miljoonia irti. Mä en oikeasti yllättyis vaikka Conor vs Mayweather toteutuisi, ilmeisesti siellä on aikaisemmin istuttu jo ihan tosissaan neuvottelupöydissä. :D Conor on sen luokan stara että en usko että 145-paunan vyö kiinnostaa miestä hittoakaan.

Conor ei ole edes puolustanut vyötään 145:ssa, joten divarin tilanne on kaikkea muuta kuin nähty. Mua ainakin kiinnostaisi uusinta Aldoa vastaan kovasti. Ja mua ei kiinnosta miten se kortti sattuis myymään. Conorilla on ollut tosia tiukkoja painonvetoja 145, ehkä se siks miettii 155?

Ei siina matsissa ole conorilla enaa mitaa todistettavaa eika se matsi myy ppv:ta.

Aldolla sen sijaan on todistettavaa, ja vaikka Conor on erittäin hyvä ottelija, niin en usko matsin olevan läpihuutojuttu Conorille. Päinvastoin. Se on sitten eri juttu haluaako Conor puolustaa vyötä, vai hypätä 155 sarjaan. Uskon että LW ottelu on seuraavana tiedossa. Mutta miehen unelma kahden vyön hallitsemisesta ei sitten onnistu, sillä nyt on jo kaksi matsia mennyt puolustamatta vyötään. Jos hyppää suoraan lightweightiin, niin sitten FW vyö pois.

Siis selvennän nyt, että vaparifanina totta kai mua henk. koht. kiinnostais nähdä Conor ottelemassa Aldoa vastaan, myös muita 145 ukkoja. Mutta eikös se nyt aika selkeästi vaikuta että Conor on miljoonien perässä ja miehellä on aika poikkeukselline asema UFC:n kanssa, käytännössä voi sanella mitä tehdään.

Taotaan nyt mitä saadaan irti, sit "eläköityminen" ja paluu vielä muutamaan supermatsiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Conor ei ole edes puolustanut vyötään 145:ssa, joten divarin tilanne on kaikkea muuta kuin nähty. Mua ainakin kiinnostaisi uusinta Aldoa vastaan kovasti. Ja mua ei kiinnosta miten se kortti sattuis myymään. Conorilla on ollut tosia tiukkoja painonvetoja 145, ehkä se siks miettii 155?

145 divarin tilanne on toki auki ja ei voi vaittaa conorin 145:sta puhdistaneen.

Mutta jos nyt palataan reaalimaailmaan niin kumpi on isompi haaste conorille. Aldo vai alvarez? Entapa haastajat, kummassa sarjassa on tiukemmat haastajat tittelista conorille 145:ssa vai 155:ssa?

Jos puhutaan haasteista ja isoista otteluista niin 155:en on oikea paikka conorille. Jos conor voi vetaa painoa 145:een niin sinne kerkeaa kylla myohemminkin ottamaan revanssimatseja. Tai sitten jos aldolta loppuu haasteet 145:ssa niin voi nousta 155:een conoria haastamaan(jos uskaltaa...)

Jos miettii conorin kannalta niin sulla on taskussa 13s voitto aldosta. Miten tuosta voi parantaa? Ei mitenkaan... loogista olis pitaa hypejuna kaynnissa ja painua 155:een ottamaan rahamatseja. Ura on kuitenkin rajallisen mittainen ja kaikkia ottteluita ei voi kayda. Jossain kohtaa pitaa valita ottaako sen reitin a vai reitin b, koska aika ei riita molempien lapikaymiseen.

Toki conor on outo heppu ja en mitenkaan poissulje sita etteiko vyonpuolustus voisi olla seuraava matsi. Se on selkeasti helpoin/vahariskisin matsi mika conorille on tarjolla. Aldolla on (pieni) mahdollisuus voittoon, mutta nakisin alvarez matsin kylla kertaluokkaa kovempana haasteena. Aldo matsin suurin jannitysmomentti on paaseeko aldo kehaan vai tuleeko jalleen kerran vetaytyminen viime hetkilla.

155 tietenkin enemmän haastetta. Tilanne 145 vain jäi harmillisesti kesken. Ymmärrän, että Conor/UFC metsästää suuria rahoja, mutta katsojana tietenkin toivoisi urheilullisesti merkittäviä matseja. Nää nyrkkeilyhöpinät ja Diaz uusinnat ei oikein pidemmän päälle jaksa kiinnostaa.

edit- Kyllä mä Aldolla näkisin ihan hyvät mahdollisuudet. Conor on kuitenkin osoittanut olevansa normaali kuolevainen näissä kahdessa viime matsissa. Tuskin uusinnassa ainakaan nähtäisiin uutta 13s tyrmäystä.

Aldo-uusinnan kyllä ite haluais seuraavaksi nähdä. Conor on kuitenkin fw-mestari ja ufc-uransa ensisijaisesti siinä divarissa tehnyt. Aldo on kyllä myös ansainnut uusintansa. Aldolla näkisin kyllä hyvät mahdollisuudet ottelussa. En vetäisi ensimmäisestä matsista johtopäätöksiä voimasuhteista, varsinkaan ottelun kestäessä ensimmäisten parin erän yli.

Cowboy Alvarezia vastaan, Conor puolustamaan 145-vyötään, jos molemmat onnistuisi voittamaan uusintaottelut niin siinä olisi tarjolla superfight!

Tosin kun Budweiseria lipittävät murrica miehet kohtais Conorin irkkufanit areenalla, niin siitä syntyis vähintään mellakka.

Tiukkaa analyysia tarjoilee Bill Burr!

Jos ei Khabib olisi kuvioissa niin->
McGregor vs Aldo , Alvarez vs Diaz ja mahdollisesti molempien voittaessa trilogian päätös-osa LW tittelistä. Vois myydä pari peepeeveetä.

Pettis toi ihan mukavia uusia tuulia 145 sarjaan..vielä yks vakuuttava voitto ja sit titteli matsiin aldo&conor voittajaa vastaan:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom