Oli se aluksi, sano vaan portin ja katsojamäärän ja änkytti jotain ja lähti varmaan mgm:n katolle, kunnes otettiin kiinni ja säilöön portaissa.Dana ei kehdannu tulla pressiin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli se aluksi, sano vaan portin ja katsojamäärän ja änkytti jotain ja lähti varmaan mgm:n katolle, kunnes otettiin kiinni ja säilöön portaissa.Dana ei kehdannu tulla pressiin..
Ilmeisesti oot aika monta eventtiä hautonut peppukipua Conorista kun nyt pitää ruveta oikein urakalla avautumaan. Anna mennä vaan.
Mä oon vieläkin niin iloinen Mieshan puolesta ettei juurikaan Conorin tappio harmita, ei se muuta mitenkään mun suhtautumista sen tuleviin otteluihin.
Post Fight Nate = MAAILMAN HAUSKIN IHMINEN EVER!!!!!!!!A fat boy off the beach in cabo :D
No eihän täällä edes Diaz fanit tuuleta omaansa vaan kunhan Conor haterit tulee nyt munat pystyssä vittuilemaan.Mee muualle inisemään. Ei tääl muutkaan tule inisemään ku Conor on voittanu matsinsa vaan antanu kunnioituksena sille ja antanu Conor fanien tuulettaa rauhassa.
No eihän täällä edes Diaz fanit tuuleta omaansa vaan kunhan Conor haterit tulee nyt munat pystyssä vittuilemaan.
Mikä tämä 209 tattoo juttu on?
Jos Nate voittaa Conorin, Jon Anik lupasi ottaa 209 tatuoinnin.Mikä tämä 209 tattoo juttu on?
Mitähän matsia sää katoit? Ekassa erässä Conor sai monta kunnon iskua perille. Näkihän sen jo Naten naamasta.En nyt tekisi johtopäätöksiä Conorin leuasta. Nate osui puhtaasti leukaan useita kertoja. Conor sen sijaan kauhoi ilmaa ja osui poisliikkuvaan, suojaavaan maaliin
Ja Parmesaani kans (sitä ei oo muuten näkyny), silläkin on Don't Be Scared Homie t-paita, mut sul ei ole vielä? Liity meihin! Nyt on sen aika! 209 Bless.Nojoo ihan ymmärrettävää. Ihan sama juttu oli Rondan tappion kanssa. En tiedä puhutko musta mut oon ollu jo pitkään Diazien fani ja mielestäni tehny sen täällä hyvin selväksi. Mut joo antaa olla
Sitähän monet ottelijat on sanonut, että kun Conor häviää, saa vitusti paskaa niskaansa koska niin paljon vetänyt tuota trash talkia.No eihän täällä edes Diaz fanit tuuleta omaansa vaan kunhan Conor haterit tulee nyt munat pystyssä vittuilemaan.