UFC 196: Nate Diaz vs. McGregor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petsko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ilmeisesti oot aika monta eventtiä hautonut peppukipua Conorista kun nyt pitää ruveta oikein urakalla avautumaan. Anna mennä vaan.

Mä oon vieläkin niin iloinen Mieshan puolesta ettei juurikaan Conorin tappio harmita, ei se muuta mitenkään mun suhtautumista sen tuleviin otteluihin.

Mee muualle inisemään. Ei tääl muutkaan tule inisemään ku Conor on voittanu matsinsa vaan antanu kunnioituksena sille ja antanu Conor fanien tuulettaa rauhassa.

A fat boy off the beach in cabo :D

Edit. Jon Anik better get a motherfucking 209 tattoo or ima whoop his ass! Aika priceless shittiä Natelta taas pressissä :rock:

Kyllä ratkaiseva tekijä oli enemmän Naten ulottuvuus ja leuka ku paino. Diazin veljekset on kyllä semmoinen Mortti ja Vertti kaksikko,
että ihailla täytyy. Psyyke molemmilla aivan huippuluokkaa ottelemiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mee muualle inisemään. Ei tääl muutkaan tule inisemään ku Conor on voittanu matsinsa vaan antanu kunnioituksena sille ja antanu Conor fanien tuulettaa rauhassa.
No eihän täällä edes Diaz fanit tuuleta omaansa vaan kunhan Conor haterit tulee nyt munat pystyssä vittuilemaan.

No eihän täällä edes Diaz fanit tuuleta omaansa vaan kunhan Conor haterit tulee nyt munat pystyssä vittuilemaan.

Nojoo ihan ymmärrettävää. Ihan sama juttu oli Rondan tappion kanssa. En tiedä puhutko musta mut oon ollu jo pitkään Diazien fani ja mielestäni tehny sen täällä hyvin selväksi. Mut joo antaa olla

En nyt tekisi johtopäätöksiä Conorin leuasta. Nate osui puhtaasti leukaan useita kertoja. Conor sen sijaan kauhoi ilmaa ja osui poisliikkuvaan, suojaavaan maaliin
Mitähän matsia sää katoit? Ekassa erässä Conor sai monta kunnon iskua perille. Näkihän sen jo Naten naamasta.

Nojoo ihan ymmärrettävää. Ihan sama juttu oli Rondan tappion kanssa. En tiedä puhutko musta mut oon ollu jo pitkään Diazien fani ja mielestäni tehny sen täällä hyvin selväksi. Mut joo antaa olla
Ja Parmesaani kans (sitä ei oo muuten näkyny), silläkin on Don't Be Scared Homie t-paita, mut sul ei ole vielä? Liity meihin! Nyt on sen aika! 209 Bless.

Sitähän monet ottelijat on sanonut, että kun Conor häviää, saa vitusti paskaa niskaansa koska niin paljon vetänyt tuota trash talkia.
En edes uskalla mennä Sherdogiin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom