UFC 196: Nate Diaz vs. McGregor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petsko
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Conorin kädet ja nyrkkeily on vaan hieno katsottavaa. Tarkkuutta, nopeutta ja voimaa. Näyttää ilman painon pudotusta vielä nopeammalta ja räjähtävämmältä. Mielestäni tässä matsissa nähdään pystyssä mikä on ero urheilullisesti lahjakkaalla atleetilla mikä on aloittanut nyrkkeilyn lapsena ja hieman hitaammalla ei niin atleettisella, mutta pitkällä ja ulottuvalla joka on aloittanut nyrkkeilyn aikuisena. Suurin ero nähdään Conorin ottelusilmässä, liikkuvuudessa, nopeudessa ja räjähtävyydessä. Huvittaa kun nämä Diaz huutelee, että ketä Conor on sparrannut.

Näin se tulee menemään.

Natella ei ole kaatoa käsistä löytynyt ikinä, pari lasileukaa lopettanu lyönneillä joskus. Volyymiä löytyy lyömisessä, mutta ei Conoria voiteta kävelemällä suora eteenpäin jabia heittäen.

Holm voitolla rahaa tehnyt uskoo mieshan voittoon.
http://bleacherreport.com/articles/...s-bet-77000-on-miesha-tate-to-beat-holly-holm

Mietin itse että laittaisin mieshalle ja diazille muutaman kympin. Diazin voitto jos tulee niin luulen lukolla.
Jollei holm olisi voittanut rondaa niin tate olis ennakkosuosikki. Mun mielestä mikään ei ole muuttunut, kyse vaan siitä saako tate vietyä ottelun maahan. Uskon että pystyy siihen.

Onko varma että näkyy Viaplaylta? Mulla on jo tili. Luulin että vaan fight nightit näkyy sieltä.
Kohta tulee taas uusi pressitilaisuus. Wowwaviva.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kohta lähtee. Katotaan saapuuko Zen Chapo ajoissa

Edit. ja kyllä, 2 edellistä PPVtä näkynyt ja sivuston mukaan tämäkin näkyy

Vain meuwmentpäissäni :hyper:
lQNQW68.jpg

Hemmetin mainokset... :d kokoajan lentää f-pommia.

THE UFC PROUDLY PRESENTS: WE DON'T GIVE A FUCK! UFC 196 LIVE ON PPV.

Diazin 209 asenne tekee ottelusta pelkkää timangia.Valitettavasti reach etu ei riitä tuomaan pystyssä voittoa Conorista, Mutta toivotaan että Diaz saa laitettua el chapon myös testipeleille matossa ja nähtäisiin useampi erä tätä i dont give a fuck! myllytystä :hyper:

Back
Ylös Bottom