Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Conor fanien keski-ikä taitaa olla 15v
Ei tämä mikään läpijuoksu conorille ole,varsinkin kun koko etua ei ole
Conor fanien keski-ikä taitaa olla 15v
Ei tämä mikään läpijuoksu conorille ole,varsinkin kun koko etua ei ole
Tiedät varmasti etten tarkoittanut sinua,tai muita asiallisesti kirjoittelevia.Öö. Olen Conor-fani ja 39v. En pidä matsin tulosta sanottuna vaikka Conor on minusta ihan selkeä ennakkosuosikki. Miten ikä liittyy asiaan?
Face Offissa kyllä hieman yllätti Naten koko, näytti selvästi kookkaammalta ja ulottuvammalta kuin Conor. Aijaiaj, aika jännää aika jännää.
Natekin omasta mielestäni boxailee aika maltillisesti eikä säntäile liikoja, voi olla että tulee tasainen matsi.
Toivotaan nyt vaan et Nate ei aivan paskassa kunnossa (terävyys, ottelukyky/tuntuma/äly) ole, ja tästä saadaan oikeasti matsi, eikä mitään Siver ja Brandao paskaa, missä jännittää eniten se, että kuolittuuko vastustaja millä minuutilla ja halkeaako kallo.
Dana yritti hehkuttaa, että Nate oli polkenu kovasti pyörälllä ennen tätä (facepalm), mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, muutenhan pyöräilijät tulis hakeen helpot massit pois kuleksimasta, jos se olisi niin tehokasta valmistautumista verrattuna oikeaan lajitreeniin ja et saa sparria.
Diaz on reilut 10 senttiä pidempi kun Conor. Diaz on suht kookas 155 divariin ja ottihan se hyviä matseja 170 paunasissakin. Rory heitteli miestä kun märkää rättiä ja RDA:ta vastaan Natella ei ollut paljoa sanottavaa, mutta eipä miestä noissakaan otteluissa lopetettu.
e. Diaz on selkeästi tuotu matsiin häviämään, jos Conor voittaa niin show voi jatkua ja RDA matsi on yhä perusteltavissa. Mutta kyllä mä uskon että Diaz voi antaa Conorille ihan hyvän vastuksen, vaikka eiköhän Conor matsin hoitele.
Öö. Olen Conor-fani ja 39v. En pidä matsin tulosta sanottuna vaikka Conor on minusta ihan selkeä ennakkosuosikki. Miten ikä liittyy asiaan?
Minäkin pidän conorista;) eräitten ulosanti vaan on 15v tasolla.Itse 46 v. ja pidän Conorista, mutta taidan olla hieman lapsellinen! ;)
linkkasin tän jo aiemmin. on kyl mahtava posteri!