UFC 194: Aldo vs. McGregor (12.12.2015 @ MGM Grand)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi voittaa vuoden odotetuimman ottelun?

• Total voters
    122
  • Poll closed .
Jätkä ottaa vähän tosissaan nää, antaa poikien leikkiä :)

No ideana oli vähän niinkun tehdä pilaa juuri siitä kuinka tosissaan toi juttu otetaan mut näköjään epäonnistuin :) Aikuiset miehet latoo haasteita nettifoorumilla ja kun joku ei lähde mukaan niin sit haukutaan nössöksi.

Älä nyt ala nössöilemään.

En minä. Könde kaa sovittiin jo veto. Voin kyllä sun kanssa ottaa oman vedon, jos haluat. Kumpikin katoaa täältä ikuisiksi ajoiksi, mikäli oma ottelija häviää. Sinähän olet varma CMG:n voitosta, joten otatko haasteen vastaan? En olisi haastanut, mutta kun aloit nössöksi siellä huutelemaan. Ja tämä siis sillä ehdolla, että myös pysyt poissa, etkä heti tule tänne tikkuukko2:ena kirjoittelemaan.

En minä. Könde kaa sovittiin jo veto. Voin kyllä sun kanssa ottaa oman vedon, jos haluat. Kumpikin katoaa täältä ikuisiksi ajoiksi, mikäli oma ottelija häviää. Sinähän olet varma CMG:n voitosta, joten otatko haasteen vastaan? En olisi haastanut, mutta kun aloit nössöksi siellä huutelemaan. Ja tämä siis sillä ehdolla, että myös pysyt poissa, etkä heti tule tänne tikkuukko2:ena kirjoittelemaan.

Siinä tapauksessa teidän pitää yhteisymmärryksessä ensin perua vetonne könden kanssa. Mitään kaksi yhden hinnalla - vetoa et tietenkään saa.

Siinä tapauksessa teidän pitää yhteisymmärryksessä ensin perua vetonne könden kanssa. Mitään kaksi yhden hinnalla - vetoa et tietenkään saa.

Olen varma Scarefacen voitosta ja aionkin betsata kolminumeroisen summan miehen voitolle, mutta pidetään veto Köntsän kanssa voimassa. Turha tehdä tästä liian vakavaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitkä olis parhaita matseja PPV:lle kolmen itsestäänselvän lisäks?

Oma toive olis: (voittajat ensin mainittuna)

Conor vs Josie
Weidman vs Rockhold
Jacare vs Romero
Gunnar vs Maia
Holloway vs Stephens

Urijah vs whoever menee fight passille

mma en tiedä hittojakaan mutta Aldo näyttää hieman semmoiselta jonka pään sisälle Conor McGregor voisi päästä provoillaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom