Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siltä vaikuttaa, toki se on vain main card.Jos ostaa tuon Katsomon MTV Total Sport -paketin vuorokaudeksi 9,95€, niin näkeekö sitä kautta tämän eventin? Lopetin pari kuukautta sitten kanavapaketin tilauksen kaapelin kautta, niin ei tietoa miten tää Katsomon systeemi toimii.
extreme ei oo HDEli PPV:n oston sijaan kannattaisi ostaa tuo vuorokauden Katsomo? Onko laadussa tms. eroa?
Itsellä ainakin tuo PPV on yhden aikaisemman oston perusteella ollu ihan HD-kamaa, kun CMORE Extremen sellasta 480p -laatua. Itse harkitsen vielä PPV:n ostoa ja kuvan liittämistä telkkariin, kun on tämän tason kortti.Eli PPV:n oston sijaan kannattaisi ostaa tuo vuorokauden Katsomo? Onko laadussa tms. eroa?
Eli PPV:n oston sijaan kannattaisi ostaa tuo vuorokauden Katsomo? Onko laadussa tms. eroa?
extreme ei oo HD
Perkele.... mulla on Extreme, mutta taidan kyllä ostaa sen PPV:n.Itsellä ainakin tuo PPV on yhden aikaisemman oston perusteella ollu ihan HD-kamaa, kun CMORE Extremen sellasta 480p -laatua. Itse harkitsen vielä PPV:n ostoa ja kuvan liittämistä telkkariin, kun on tämän tason kortti.