GITS
VIP
bannia tuollaisesta trollauksesta prkl...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tossa kaiken järjen mukaan noin pitäs käydä mikäli Aldoa pelataan paljon? Jos porukka kivitaloja oikeasti laittaa niin Conorin kertoimenhan pitäis nousta ja Aldon laskee? Tai sit oon ymmärtäny jotai väärin.Noilla kertoimilla saat paljon lyödä että siitä rahaa saa. Ennakkosuosikki kuitenkin kertoimissa.. Jos Conorille olisi annettu kertomeksi tyyliin 3 niinkuin jotenkin olin odottanut olisi siihen voinut itsekkin lyödä, mutta nyt kun Aldon kerroin kohdallaan lyön roponi siihen.
No itse jo vetoni laitoin ja Aldolla tällähetkellä suurempi kerroin kun Conorilla.Eikös tossa kaiken järjen mukaan noin pitäs käydä mikäli Aldoa pelataan paljon? Jos porukka kivitaloja oikeasti laittaa niin Conorin kertoimenhan pitäis nousta ja Aldon laskee? Tai sit oon ymmärtäny jotai väärin.
Itse löin viimeksi vetoa Fedorin matsista ja senkin kaverin kanssa:D
bannia tuollaisesta trollauksesta prkl...
Onse eläin. Jotenki silti menny maku äijästä sen tuoli-episodin ja paskahousujen jälkeen
Eikö tuo tuoliepisodi johtunut siitä, että jonkun piti pyyhkiä Romeroa ja sen takia erätauko venähti?