UFC 194: Aldo vs. McGregor (12.12.2015 @ MGM Grand)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi voittaa vuoden odotetuimman ottelun?

• Total voters
    122
  • Poll closed .
giphy.gif

Noilla kertoimilla saat paljon lyödä että siitä rahaa saa. Ennakkosuosikki kuitenkin kertoimissa.. Jos Conorille olisi annettu kertomeksi tyyliin 3 niinkuin jotenkin olin odottanut olisi siihen voinut itsekkin lyödä, mutta nyt kun Aldon kerroin kohdallaan lyön roponi siihen.
Eikös tossa kaiken järjen mukaan noin pitäs käydä mikäli Aldoa pelataan paljon? Jos porukka kivitaloja oikeasti laittaa niin Conorin kertoimenhan pitäis nousta ja Aldon laskee? Tai sit oon ymmärtäny jotai väärin.
Itse löin viimeksi vetoa Fedorin matsista ja senkin kaverin kanssa:D

Eikös tossa kaiken järjen mukaan noin pitäs käydä mikäli Aldoa pelataan paljon? Jos porukka kivitaloja oikeasti laittaa niin Conorin kertoimenhan pitäis nousta ja Aldon laskee? Tai sit oon ymmärtäny jotai väärin.
Itse löin viimeksi vetoa Fedorin matsista ja senkin kaverin kanssa:D
No itse jo vetoni laitoin ja Aldolla tällähetkellä suurempi kerroin kun Conorilla.
Eivätkä kertoimet määräydy täysin sen mukaan miten niitä pelataan..

Imo Aldo vs Conor - ottelun voittokertoimet tällä hetkellä aika kohdillaan, en näe juuri pelattavaa kummankaan puolesta. Unibetilla näyttäisi kuitenkin olevan 7.5 Conorin pistevoitosta, tuo tuntuu ehkä vähän liian suurelta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Otti pahemman kerran kuokkaan ja jäi erätauolla istumaan tuolille huilimaan kun tuomari ja vastaottelia olivat valmiita jatkamaan ottelua. Voitti kuitenkin sen matsin onnenkantamoisella

Eikö tuo tuoliepisodi johtunut siitä, että jonkun piti pyyhkiä Romeroa ja sen takia erätauko venähti? Eli ei varsinaisesti Romerosta johtunut.

Eikö tuo tuoliepisodi johtunut siitä, että jonkun piti pyyhkiä Romeroa ja sen takia erätauko venähti?

Ei. Kyseessä oli ihan selvä kusetus ja matsin olisi pitänyt päättyä siihen, mutta Kennedykin piti Romeron hanskasta kiinni sillä hetkellä, kun oli tyrmätä hänet, joten jengi ajattelee, että vääryys oli sillä kuitattu + fanit vihaa Kennedya.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom