Olipa ihanaa ku tuo ilmeisen mieleltään epätasapainossa oleva akka sai turpaan. Siis kyllähän ronda koitti koko ajan juosta syliin ja viedä mattoon, mutta holm liikkui niin hyvin että ronda ei vaan päässyt clinchiin kuin pari kertaa. Rondahan ei yleensä shoottaile vaan vie clinchistä tonttiin, koska se on hänen voi ja leipä judo taustan takia. Rondan pystyhän on aina ollut kauheen näköstä. Käsien välissä on rekan mentävä aukko, mutta on atleettisuudellaan pystynyt välttämään osumat. Naisten sarjassa on vielä isot tasoerot, mutta eipä niitä saada kurottua jollei sarjaa pidetä yllä.
Luulin kyllä että ronda olisi pystynyt saamaan holmin mattoon useemmin ja voittanut sieltä, koska olen jo kauan ajatellut eikö ny joku lyö siltä jalkoja alta. Pitkään näytti että ei näin vaan käy. Erittäin posiitivinen ylläri.
edit1 Niin ja mun mielestä oli selvä taktinen veto lyödä jo Holm jo nyt rondaa vastaan, koska jos ne ois antanu Holmin kehittyä vielä ottelun pari niin tulos olisi ollut ilmeisempi. Danaa varmasti vituttaa, koska Rondaan on laitettu paljon massia. No se on vaan bisneksen pieniä takaiskuja ja saadaahan tästä erittäin kova rematch.
Luulin kyllä että ronda olisi pystynyt saamaan holmin mattoon useemmin ja voittanut sieltä, koska olen jo kauan ajatellut eikö ny joku lyö siltä jalkoja alta. Pitkään näytti että ei näin vaan käy. Erittäin posiitivinen ylläri.
edit1 Niin ja mun mielestä oli selvä taktinen veto lyödä jo Holm jo nyt rondaa vastaan, koska jos ne ois antanu Holmin kehittyä vielä ottelun pari niin tulos olisi ollut ilmeisempi. Danaa varmasti vituttaa, koska Rondaan on laitettu paljon massia. No se on vaan bisneksen pieniä takaiskuja ja saadaahan tästä erittäin kova rematch.